Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ideer du har som kan gjør GR bedre!


Anmeldelser

At Gr kan skrive noen anmeldelser om MMorpg spill som nyeste verision av Lineage 2 =supreme l2 tror jeg......

Og at dem burde oppdatetere spill anmeldelsene. (Til det så trnger man jo flere folk).

Lagt til 2008-03-29 00:45:
Og at man kan se hvor mange posts du har posta i hele tiden du har vært medlem..

Om dette hadde funket så hadde det vært toppers...
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Siterer Steamu93:
Og at man kan se hvor mange posts du har posta i hele tiden du har vært medlem..

Om dette hadde funket så hadde det vært toppers...

Trykk på "Søk" på søkefunksjonen, dermed skriv inn nicket ditt under "Skrevet av medlem", da får du hvor mange poster du har
  • 0
Istedet for disse stjernene, så syntes jeg det hadde vært greit om det stod hvor mange posts brukeren har.
  • 0
Siterer Maggot:
Istedet for disse stjernene, så syntes jeg det hadde vært greit om det stod hvor mange posts brukeren har.


Ja det synes jeg også
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Mulighet for å sette opp egen poll hadde vært kult.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Nja det hadde nok det men det hadde jo blit en masse trøbell og det tar litt tid å innføre ville jeg vell tro i alle fall...!
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Hva med en liten plass på siden, hvor det er oppramset de nyeste bruker anmeldelsene. Altså, det samme som bloggene.

Da vil fler og fler kommentere på dem!
  • 0
Det forslaget med at man burde ha en sånn "velg forum" ramme nederst på forumsiden også var fornuftig
Just kill him with your awesome
  • 0
De brukte mitt forslag
Eller så hadde de tenkt på det før meg da
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
De brukte mitt forslag
Eller så hadde de tenkt på det før meg da

Hvilket forslag da?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
At moder kan svare på lesebrev, du kan velge om redaksjonen skal lese eller modene!!
Og når vi komenterer blogger havner det øverst som i alle andre sub
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
det går ikke ann og skrive i gjesteboka til LuXe

Lagt til 2008-03-29 23:00:
skrev jeg dette på feil sted?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Hehe, brukeren min er bugget. Skal snakke med Emil og få det fikset
  • 0
Siterer LuXe:
Hehe, brukeren min er bugget. Skal snakke med Emil og få det fikset


vil du vite hva jeg skulle skrive der da?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer mobil123:
vil du vite hva jeg skulle skrive der da?

Nei.
  • 0
neivel samme for meg
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Hmmm... Hva med en "shoutbox"? På frontsida, så kan det være en link på venstre side, på samme sted som forum, blogger etc. etc. En ting som heter "shoutbox". Her kan medlemmer skrive meldinger som viser seg på frontsida, ved siden av GR logoen! Liksom litt over der det står "Norges største spillmagasin"! Og på linken "shoutbox", så kan du også se hva som er skrevet de siste 24 timene! Bare et eksempel!

Jeg vet ikke om noe andre allerede har sagt dette, gidder ikke å se gjennom alt sammen...

Jeg vet det ville blitt litt kranglete, men hva så!
O.O
  • 0
Anmeldelser

At Gr kan skrive noen anmeldelser om MMorpg spill som nyeste verision av Lineage 2 =supreme l2 tror jeg......

Og at dem burde oppdatetere spill anmeldelsene. (Til det så trnger man jo flere folk).

Lagt til 2008-03-29 00:45:
Og at man kan se hvor mange posts du har posta i hele tiden du har vært medlem..

Om dette hadde funket så hadde det vært toppers...
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Siterer Steamu93:
Og at man kan se hvor mange posts du har posta i hele tiden du har vært medlem..

Gå inn på forum og søk på ditt brukernavn i feltet: "Skrevet av medlemmet:"
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Men det er så plagsomt å drive å søke men jeg mener som det her

steamu93
Site Admin


Joined: 08 Dec 2007
Posts: 146
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Steamu93:
Og at man kan se hvor mange posts du har posta i hele tiden du har vært medlem..

Gå inn på forum og søk på ditt brukernavn i feltet: "Skrevet av medlemmet:"

Hvor skal man søke æ?
Fant ikkje den

EDIT: Fant den nå
Just kill him with your awesome
  • 0
Lol men det er bedre som jeg sa på min pc så tar det litt tid med å søke på det finnes andre som har ræva internett vet dere Lol
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Fikse det Jæv*a Steme systemet!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
hørt!
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
Admins ser dere på disse forslagene eller?
Hate me? then don't answer me :P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!