Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactors IRC-CHAT


  • LuXe
  • LuXe
Hei og velkommen brukere, til Gamereactor Norge's offesielle IRC-chat. Vi moderatorer vil ønske deg en god stund i kanalen, og vi oppfordrer alle brukere der til å være snille med hverandre. Vær inkluderende ovenfor alle nye! Det sikkert mange som lurer på hvordan de skal bruke IRC, og helt sikkert en del som er relativt drevne på det og. Uansett er det her i tråden beskrevet et par enkle metoder for å komme seg inn. IRC-kanalen befinner seg på quakenet, og heter -

#gamereactor.no

- Den enkleste metoden for å bli med, består av å bruke WEB-IRC, som du finner her Her skriver du ganske enkelt bare ønsket nick og skriver #gamereactor.no i channel, deretter trykker join.

- Du kan og laste ned mIRC her. Du må selv stille inn server, connecte etter at du har laget til nick og skrive /join #gamereactor.no når du er på en quakenet-server. "Random quakenet server" går for dine formål.

Tillegg fra redaktøren av Gamereactor:

IRC-Kanalen er ikke offisielt drevet av Gamereactor eller Gamereactor-ansatte, men er et samlingssted for lesere av Gamereactor med felles interesser. Regler for generell folkeskikk gjelder, og vi ber dere om å ikke diskutere ulovligheter, trakassere andre, mobbe eller være ufine med hverandre.
  • 0
hva er passordet
"Doh!"
  • 0
Takk Gravkorset Skylder deg
"Doh!"
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Takk Gravkorset Skylder deg
"One day, and that day may never come, i will call up on you to do a service for me. Until then, accept this as a gift"
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer The Gamer 459:
Takk Gravkorset Skylder deg
"One day, and that day may never come, i will call up on you to do a service for me. Until then, accept this as a gift"


ok
"Doh!"
  • 0
Hva skal porten være?
"Objection!"
  • 0
Jeg gikk inn på gravkorset sin link, men jeg skjønte ingenting etter at jeg skrev inn nicket og trykka conect! Some little help please?!

Lagt til 2009-04-20 20:29:
glem det! dette funker supert !
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Jeg tittet innom i går. Moro å se at det var en god del folk på, men mindre moro var stemningen der.. spamming, flaming, tullete (formildet) oppførsel.
Joa, man kan ikke forvente for mye av de yngre, men jeg må si jeg håper det ikke til stadig er slik der; får vel komme innom oftere å se an hvordan regresjonen slår til.
  • 0
Seriøsgraden på det som skjer på kanalen er veldig varierende. Jeg har deltatt i spammekriger, og seriøse diskusjoner om Piracy der.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Unban meg plz?
  • 0
Hvor lang tid tar det før man blir unbanna?
  • 0
Går ikke når jeg bruker PS3...
Decyfered!
  • 0
Er vi nødt tïl å laste ned det derre mIRC?
Decyfered!
  • 0
Allright!
Decyfered!
  • 0
komisk nok kan man slap'e folk...
Decyfered!
  • 0
Dette visste jeg ikke :o
I'm there yo!
  • 0
Gjenopprette #gamereactor.no

Nå har kanalen vært død i en god stund. Derfor er jeg interessert i å vite om det eventuelt er noen som gjerne skulle sett den gjenopprettet? Er dere positive til å gi den et nytt forsøk?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg er for!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Jeg kan sikkert begynne å være der, hvis folk begynner å være der.
Chill hard, man!
  • 0
Jeg kunne også ha tenkt meg at kanalen ble aktiv igjen. Jeg falt dessverre litt av når tidsklemma kom som en murvegg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg dukker nok opp.
Hvis jeg finner ut hvilke tidspunkter det faktisk er folk der...
Har sneket meg inn til tomt chatrom mange ganger
  • 0
Høres kanon ut.
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!