Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactors IRC-CHAT


På tide å sparke i gang aktiviteten i kveld, folkens!
  • 0
Siterer SirThomas:
På tide å sparke i gang aktiviteten i kveld, folkens!


Ja! Det er alt for få folk på IRC nå.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Helt enig altså. Vi trenger selskap.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kommer nå! Så får dere mitt selskap
  • 0
Da er det enda en mod på IRC.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da har jeg og fått mod-status!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Da har jeg og fått mod-status!

Oioioi. Gratulerer.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Vi diskuterer MS-konferansen live nå. Stikk innom, folkens!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
DET ER INGEN MODERATORER PÅ IRC NÅ! KOM DERE DIT!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
DET ER INGEN MODERATORER PÅ IRC NÅ! KOM DERE DIT!

Fail.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Fail.


I am a failure.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
I am a failure.


Yes you are.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siden jeg skal ta Nattoget om noen timer, blir jeg nok å finne på IRC sålenge WiFi'en til NSB tillater det - Håper på aktivitet!
  • 0
Hva med et "ukas IRC-øyeblikk" i "Ukas brukere"-bloggen?

Det ville kanskje inspirert folk til å joine IRC-kanalen, og kanskje til og med å poste noe i "Perler fra IRC".
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Hva med et "ukas IRC-øyeblikk" i "Ukas brukere"-bloggen?


Ikke en dum idé. Vi får se.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Noen fra min tid som er aktive enda? Morro å stikke innom å se hvordan dere har det idag. Lenge siden sist!
  • 0
Siterer LuXe:
Noen fra min tid som er aktive enda? Morro å stikke innom å se hvordan dere har det idag. Lenge siden sist!

Hvem er du?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer LuXe:
Noen fra min tid som er aktive enda? Morro å stikke innom å se hvordan dere har det idag. Lenge siden sist!


Det er flere her fra din tid. Er ikke sikkert du kjenner meg igjen, siden kontoen min har fått skiftet nick. Du husker meg kanskje som en viss TSA? Kult å se deg igjen!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg logger på IRC as we speak.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Join IRC!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer SirThomas:
Noen som joiner IRC under E3 i kveld?


Håper da det. Pleier jo være god stemning på IRC når det er E3.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Damn, hoppet inn på IRC nå, lenge siden jeg har vært der. Rammstone er selvfølgelig på plass.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Damn, hoppet inn på IRC nå, lenge siden jeg har vært der. Rammstone er selvfølgelig på plass.


Har du så lite å finne på atm?
  • 0
Siterer ElGamer:
Har du så lite å finne på atm?


Måtte jo bare sjekke ut den tomme siden. De fantastiske minnene strømmer tilbake.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!