Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hva stemte du?


1-2 år ble det nok, i starten tittet jeg kun på nyheter og slikt, ble ikke medlem før mye senere
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
1-2 år.
Registrerte meg nok for 2-3 år siden, men ble ikke aktiv før oktober/november i fjor.
  • 0
Stemte 2-4 år :- )
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
6-12 måneder. Har ikke vært på forumet så lenge men var endel på siden og sjekka anmeldelser osv.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Hvis jeg skulle telt med da jeg ikke var medlem, kunne jeg ha stemt 2-4 år. Jeg synes det passet best å telle fra den tiden jeg registrerte meg som medlem.
  • 0
6 - 12 måneder ^^.
Square Enix.
  • 0
Stemte 1-6 måneder
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Skrev min første post i 2006. Men har vært her siden tidlig 1.0. Bare ikke veldig aktiv.
  • 0
6-12 måneder. I mai er det jubileum på min første blogg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
2-4 år nærere bestemmt 2,7 år
Ikke veldig aktiv hele tiden da, og jeg har hatt 3 brukere
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
1-6mnd
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
1-6 mnd
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Noe over 2 år.... Har Storkost meg her på GR forumet, selv om det var ganske tørt her for et snaut halvt år siden, langt bedre nå da.

første og eneste forumet jeg har vært på. ( Med unntak av et Oblivion forum som LuXe laga)
Bytta til nicket K!M
  • 0
1-2 år.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Razorsharp:
( Med unntak av et Oblivion forum som LuXe laga)

Haha, husket det. Det døde liksom bare
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Razorsharp Med unntak av et Oblivion forum som LuXe laga)
Haha, husket det. Det døde liksom bare



Den som har vært mest aktiv inne på spill og kansje ett av dem mest aktive på hele GR!

Go Go Oblivion
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Nja, ikke så bra

Jeg mener dere burde legge det under "mine bilder" med andre ord helt nederst på krypinnet, ellers ser det fryktelig rotete ut...
  • 0
Stemte "fjern det".

Syns det var bedre før
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer TommyK:
Nja, ikke så bra

Jeg mener dere burde legge det under "mine bilder" med andre ord helt nederst på krypinnet, ellers ser det fryktelig rotete ut...


God ide TommyK og derfor fant jeg ut at det var lurt å legge opp en poll for å se hva dere brukere mente om forandringen

...ellers synes jeg det ble fin forandring
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer TommyK:
Nja, ikke så bra

Jeg mener dere burde legge det under "mine bilder" med andre ord helt nederst på krypinnet, ellers ser det fryktelig rotete ut...


mener det samme
my name is no one and no one is perfect
  • 0
Nja, ikke så bra.

Jeg synes dere burde legge det under mine bilder, som TommyK sa.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Greit nok
  • 0
Greit nok
Er enig med TommyK at det burde vært nederst på siden
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!