Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hva stemte du?


Et par ganger i måneden.
Knurr...
  • 0
Et par ganger i måneden.
I was frozen, today!
  • 0
Stemte....ingenting.

Wtf? Den nye avstemningen minner om slike ting man sier på barneskolen..."Hvilken pokèmon er du?" Osv...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ringo Starr. Han hadde en sånn fet bart på et bilde jeg så.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Av en eller annen grunn stemte jeg Paul McCartney, selv om trommer egentlig er mitt instrument.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ingen av de spiller tuba, ergo ingen å stemme på.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ingen. Vet ikke hvem noen av de er uten om at jeg nå vet at de er med i noe som heter ''The Beatles''.
  • 0
Tok bare en random fyr, John Lennon tror jeg.
I was frozen, today!
  • 0
Hvem jeg spiller som i spillet? Eller hvem av dem som gjennspeiler min personelighet? Ingen stemme fra meg.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Det første Halo-spillet var jo genialt og revolusjonerte FPS på konsoll. Skjønner ikke hvordan man kan stemme noe annet, da de andre spillene ikke har revolusjonert på noen meåte, men heller bare brukte den vellykkede oppskriften videre.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
men heller bare brukte den vellykkede oppskriften videre.


Altså er de bedre, som var det spørsmålet gikk ut på.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
I WILL NOT VOTE, BECAUSE I DISLIKE THE HALO-FRANCHISE.
  • 0
Siterer -sebastian-:
Altså er de bedre, som var det spørsmålet gikk ut på.


Ikke nødvendigvis bedre for det. De har videreutviklet seg, men de gjorde ikke det samme for FPS-sjangeren i sin tid som Halo: CE gjorde, og det er da vitkig å se på gamle verdier. Betyr det at Halo 3: ODST er bedre enn Halo 3 da fordi det er nyere, har bedre utnyttet grafikkmotoren og finpusset på gameplayet ved spillene?

Selv synes jeg Halo 2 har bedre gameplay enn Halo 3. Våpnene har en bedre kontroll, og det er bedre balansert. Halo: Combat Evolved synes jeg var bedre enn begge disse to igjen. Tar man vekk det grafiske, onlinen og alt det andre Halo 3 har som Halo: Combat Evolved ikke har og stripper det ned på dets nivå, vil man finne single playeren, multiplayer-banene, gameplayet og kontrollen mye bedre i Halo: CE.

Siterer F0xHunter:
I WILL NOT VOTE, BECAUSE I DISLIKE THE HALO-FRANCHISE.


Interessant... Du virker nesten stolt over å ikke like Halo-serien.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg mener nå at Halo 3 ikke fortjener den oppmerksomheten den får. Har selv bare spilt Halo 3, og synes ikke spillet er helt hallelujah folk fremstiller den for å være. Halo 3 er et veldig bra FPS. Ikke særlig mer. (Mener jeg)
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hvor mange er det som faktisk har prøvd ODST som har stemt på det nå?

Uansett, jeg stemte Halo 2, for det er det eneste av spillene jeg har spilt noenlunde. Sammen med en kompis med Xbox.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Halo

Jeg satte meg aldri inn i hele den greia der.
Hadde 1 og 2, men solgte de.

Prøvde det første så vidt og første inntrykket var over gjennomsnittet ålreit.
Hvem vet kanskje jeg plukker de opp en dag...
  • 0
Stemte Halo. Da dette er det eneste av spillene i serien jeg har prøvd, men først og fremst siden det er et ytterst genialt FPS.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvis jeg kunne stemt, hadde jeg stemt AP.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
jeg stemte halo 3 fordi jeg har spillt campaignen så vanvitig mye.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
stemte gameboy advance, pokeomon ruby FTW.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Er egentlig noen vits med håndholdt på en øde øy da? Batteriet går jo tomt uansett...
Sproing!
  • 0
Siterer Orkestergrav:
Er egentlig noen vits med håndholdt på en øde øy da? Batteriet går jo tomt uansett...


Ta med et bilbatteri og en lader.

Men jeg stemte PSP på grunn av spillene, menhva er poenget med PSP Go på en øde øy når man ikke har tilgang på internett?
I was frozen, today!
  • 0
Men så er det heller ingen stikkontakt på en øde øy, om det ikke er sånne bunkere slik som i tv-serien Lost da

Men stemte vanlig PSP ettersom at PSP GO! krever rundt 75% av internett. Men som sagt så er det ikke noe vits i å ha en håndholdt konsoll på en øde øy uansett ettersom batteriet ikke vil vare lenge.
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Citerer Orkestergrav:
Er egentlig noen vits med håndholdt på en øde øy da? Batteriet går jo tomt uansett...


Ta med et bilbatteri og en lader.

Men jeg stemte PSP på grunn av spillene, menhva er poenget med PSP Go på en øde øy når man ikke har tilgang på internett?


Poenget med en spillkonsol på en øde øy når du ikke har strøm? Det vill kun gi deg noen timers underholdning.

Stemte DSi.
  • 0
Stemte Gameboy Advance. Beste håndholdt ever!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!