Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hva stemte du?


Stemte "Gamer" ved et uhell, da jeg egentlig skulle stemme dagbladet.no/spill. Så mest sansynlig bommet øynene mine på alternativene -.-
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Går nok bare i GR her!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Stemte Xbox 360, siden det er den eneste jeg ønsker meg av dem. Ville satt pris på ett "ønsker meg ingen nye" alternativ, eller noe lignende, da jeg egentlig er godt fornøyd med de jeg har.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Stemte på ny PC, siden den jeg har nå ikke fungerer som gaming PC, og fordi jeg har alle de andre (bortskjemt)
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Where tha fuck is lynmusen pikachu?? stemte yoshi
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Stemte "Dinosauren" Yoshi. Men sist jeg sjekket så var da Yoshi en drage?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Stemte Yoshi. Alltid likt den klumpen.
Knurr...
  • 0
Yoshi Alltid den fyren jeg spiller når den er tilgjengelig
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg må si jeg lurer sterkt på hvem delfinen Ecco og ulven Amatarasu er
Knurr...
  • 0
Husker ikke.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Stemte på Max. Yoshi er bare en stum skilpadde som ser dum ut igrunn, mangler personligheten man finner i Max.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Amatarasu
Riddle me this
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
ulven Amatarasu


Det er vel ulven man spiller som i Okami om jeg ikke tar mye feil.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Zyrocz:
Stemte på Max. Yoshi er bare en stum skilpadde som ser dum ut igrunn, mangler personligheten man finner i Max.


Ja, men jeg ville heller hatt Max som pappa, ikke kjæledyr
Knurr...
  • 0
Da hadde det ikke vært lenge før barnevernet hadde stått utenfor døren nei
  • 0
Crash Bandicoot selvfølelig. Gotta love en smågal pungrev som juler opp uskyldige jungeldyr og banker robot-monstre.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Jeg stemte Kirby's Epic Yarn. Synes rett og slett at Mikke ser ond ut i de trailerne jeg har sett. Dessuten er Kirby nusselig i tøyform!
  • 0
Stemte Kirby's Epic Yarn. Et spill med en Disney karakter i kommer aldri til å få en stemme fra meg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Kirby all the way.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Litt kult at det er såpass jevnt over alle valgene i denne pollen. Tydeleg at folk ikkje er heilt einige
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Ingenting...
Er utrolig nok ingen av tingene på listen jeg ser spesielt frem til.

Kunne svart Mass Effect 3, men det har jeg ikke noe særlig tro på lenger.
Bioshock Infinite, blir kjøpt, men forholder meg skeptisk foreløpig.
GTA V blir nok kjøpt bare for å se om de har klart å snu om fra den forferdelige forgjengeren, men jeg glder meg ikke.
Diablo III, har jeg ikke Pc til, så det er ingen grunn til å glede seg, selvom jeg gjerne skulle gjort det.
Alt annet er av liten eller ingen interesse.
  • 0
Påskeferien. Skal tross alt på The Gathering
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Stemte på PS Vita. Har gledet meg til maskinen siden den ble annonsert.
  • 0
Siterer Kronoz:
Påskeferien. Skal tross alt på The Gathering


Samme her.

Holdt nesten på å stemme Bioshock Infinite tho
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Verdens undergang. Skal se filmen 2012 for første gang den 21. Desember. Og gjett om jeg skal le når jeg ser den. Har spart den til denne datoen, så gleder meg. Mildt sagt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!