Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hva stemte du?


Wii U, har troen på at Nintendo.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Verdens undergang. Skal se filmen 2012 for første gang den 21. Desember. Og gjett om jeg skal le når jeg ser den. Har spart den til denne datoen, så gleder meg. Mildt sagt.


Hahahaha, har gjort akkurat det samme Stemte også verdens undergang
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Stemte PS Vita, gleder meg veldig til den kommer til Europa
  • 0
Grand Theft Auto V.
Jeg håper at Rockstar kan rette opp feilene de har gjort med spillene deres i denne generasjonen og at de avslutter denne spill generasjonen med det beste sandbox spillet ever.

Sannsynligheten er der, så give me everything you got R*!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
SSX.

Tviler GTA blir bra, FIFA 13 ser jeg frem til men siden det kommer hvert år så ligger det ikke på topp.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Play
  • Play
Stemmer..... Vermin Supreme!!

On-topic: tok Wii U. Ser frem til å få vite mer om den.
  • 0
"Ja, såklart!!"

Om det er det som skal til for å få en bedre slutt, så åpner jeg gladelig lommeboken igjen.
  • 0
Nei, nekter plent.
Av flere grunner. For det første så liker jeg ikke DLC, for det andre så synes jeg at hele greia med å kreve at noen endrer slutten er litt gammeldags. Litt for mye Ibsen over det. Jeg likte ikke slutten på Harry Potter for eksempel, men krever ikke at JK Rowling skriver om boka for det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja, såklart!!!

Enig med Tommy

Mass Effect er den spill serien jeg har fordypet meg mest og elsket mest. Så vil jeg helst at min tid ikke ble brukt forgjeves, noe som det ble etter en så skuffende slutt.
Jeg føler ingen plasser på meg at jeg vil spille Mass Effect 1, 2 eller 3 mer.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Nei, nekter plent.
Fordi jeg ikke har spilt spillet og har absolutt ingen planer om å spille spillet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nesten så jeg ikke stemmer denne runden. Hvor er The Gathering?!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Henge på GR
ofc.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvorfor står det ikke drikke øl og spille tv-spill?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Stemte Valve. De er geniale!
  • 0
Jeg stemte Nei.. Jeg regner ikke med at jeg skal ha Wii U.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
eg stemte Nei..


.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg stemte også Nei... Har ikke planer om å skaffe meg Wii U med det første.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Vice City selvfølgelig. Fargene, karakterene, musikken... herlig!
San Andreas ville vært andrevalget.
Resten kan ta seg en bolle. Spesielt IV.
  • 0
Stemte at ingen av dem er best, rett og slett fordi jeg ikke har stort med erfaringer når det kommer til serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Vice City selvfølgelig. Fargene, karakterene, musikken... herlig!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Vice City selvfølgelig. Fargene, karakterene, musikken... herlig!
San Andreas ville vært andrevalget.


Stemte motsatt. San Andreas er det beste GTA spillet som har kommet, Vice City på en andre plass og GTA III på en tredje.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Stemte visst San Andreas. Har spilt det mye på PS2.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Stemte på Gta3. Det første skikkelige sandkassespillet jeg spilte. Jeg falt pladask for det.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
jeg stemte blankt, altså har jeg ikke tenkt til å stemme.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Stemte GTA IV, siden jeg ikke har spilt noen andre GTA-spill.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!