Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Rapporter bugs [info]


Opplever du at sidene våre ikke virker som de skal? Døde lenker? Feilmeldinger?

Meld fra om alt av bugs her, og lim gjerne inn feilmeldingen eller link til en skjermdump; så gjør du det lettere for oss.

Forslag til forbedringer av siden tas her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
jepp hadde problemer med predator reklamen. da den var her så hadde den følgende problemer som beskrevet under (sitat fra et av mine leserbrev).

Dra til Bolcksberg Predator-rekalme!
Hei! Det er ikke vondt ment, men jeg har ærlig talt fått nok av Predator reklamen. For hver gang den dukker opp klarer den øverste delen av
(f. eks anmeldelsen jeg skal lese) å forsvinne inn under linkene deres. Hvis jeg hittil ikke har logget meg inn blir det umulig å gjøre det. Sitat slutt.

Altså kort sagt ble hele siden på en måtte lappa sammen, Nå har jeg jo ikke sett den på en stund, men anbefaler dere å passe på når dere skal legge ut en lignende rekalme igjen SYKT IRRITERENDE.
  • 0
Jeg beklager å måtte si det Strategist.
Men gruppemeldinger vil ikke endre "Emne" for meldingene. I hvert fall ikke per dags dato.
Jeg kan se de selv, på Quizarro! sin bruker. Men på Noral, som er "Moderator" eller "Leder" eller noe, (degradering fra Eier, men over Medlem), ser i hvert fall ikke hva det skal stå i emne.

#HatOver"NyPrivatBeskjed"
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Skal ta det opp igjen Noral.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg har skrevet 2 ganger til Bernt Erik om at jeg har no problemer med å se ting på GRTV, ting bare begynner å flimre grønt, å det eneste som kommer er lyden.. j

Jeg har prøvd å oppdatere flash, sjekka instillinger, skjerm osv osv.. men det funker ikke.. verken på internet explorer eller chrome.. Noe jeg syns er rart, sia Chrome har siste verson av flash i seg fra før. Men på pc'n til jenta mi funker det fint.. Noooen klipp funker fint å se, som f.eks GRTV interjuv eller lignende.. Skjønner det ikke..

Takk for eventuelt svar
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Hmm. Jeg vet ikke hva som kan være årsaken, men jeg skal tipse programmererne i Sverige. De vet antakelig en løsning.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Takk ska du ha
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Funnet ut noe angående det jeg spurte om tidligere?

Syns det bare er så rart, at jeg får sett Julekalenderen til Bengt og Peter, visse anmeldelser.. Men når det faktisk kommer til Game trailers og andre spill klipp, så funker det ikke, bare lyden som kommer.. Sku gjerne ha vist hva jeg mener.. Men det blir litt vanskelig..

Btw.. I Stad fikk jeg sett den nye Deus Ex traileren uten problemer, så da trodde jeg alt var greit :p men når jeg skulle se andre trailere gikk det ikke :p hehe
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer androcker:
Funnet ut noe angående det jeg spurte om tidligere?
Nei. Beklager. Det ble fortrengt av mye annet jeg hadde å gjøre. Har ikke glemt det dog. Skal sørge for å viderebringe det på mandag sammen med en del andre bug-rapporter. Jeg ville forøvrig forsøkt med Firefox eller IE, da jeg tror spilleren er mer optimert for disse webbrowserne. Men det er skal selvsagt fungere i alle de store nettleserne.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer androcker:
Jeg har skrevet 2 ganger til Bernt Erik om at jeg har no problemer med å se ting på GRTV, ting bare begynner å flimre grønt, å det eneste som kommer er lyden..


Det samme gjelder meg .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Behøver ikke å være en bugg, men sidene tar sykt lang tid å laste.

Andre sider funker fjell, men her sakker tempoet ned.

Dette skjer bare av og til.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
ehøver ikke å være en bugg, men sidene tar sykt lang tid å laste.

Andre sider funker fjell, men her sakker tempoet ned.

Dette skjer bare av og til.


Har det samme problemet.....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Me too.

Har gått utrolig tregt å navigere rundt på siden de siste tre dagene.
Å det er bare GR som er sånn...
  • 0
Det jobbes med å fikse tregheten as we speak. Den skyldes at det er veldig mye flere besøkende her til enhver tid enn noen gang tidligere. De er nødt til å avlaste serverne for å få opp hastigheten igjen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Xperia play reklamen ser ut til å ødelegge hele siden når jeg bruker Opera. Den kan ikke krysses ut og dekker over at jeg kan trykke må community og slikt Den får også opera til å krasje og det har aldri skjedd før. Bare på GR når den er der.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Xperia play reklamen ser ut til å ødelegge hele siden når jeg bruker Opera. Den kan ikke krysses ut og dekker over at jeg kan trykke må community og slikt Den får også opera til å krasje og det har aldri skjedd før. Bare på GR når den er der.


Skjer samme her.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Den har forstyrret redaksjonen også og programmererne jobber med å fikse problemet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Så at det har kommet en "Personer du kanskje ikke har lyst til å bli venner med" oppe til høyre-ish.

Men, etter den kom, så er det blitt et blankt felt mellom navigasjon og tekst.
Slik er det på alle sider på nettsiden, utenom forsiden.

http://bildr.no/view/845592
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Det er en reklame der. Siden du har GR-club så ser du den ikke
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
GR er helt f**ked idag...

Kan ikke kommentere på andres blogger, gjestebøker og i de fleste tråder.
Kommer bare til "Oops! this page appears to be broken" hver gang jeg trykker på send.

Noen ganger går det heller ikke an å trykke på smileyene. og hvis jeg skriver dem inn sjøl, så funker ikke posten.

Og hvis jeg får sendt en post.
Så forsvinner alt fra toppen av siden, så jeg kan ikke navigere rundt lenger og må gå ut og inn på siden for at det skal funke.
http://bildr.no/view/846494

Irriterende!
  • 0
Det har skjedd med meg også enkelte ganger. Snakker om innlegget til Tommy K.

Noe annet er at om jeg skulle være borte fra datamaskinen, men Gamereactor.no er enda oppe, så blir siden skikkelig treg. Men med en gang jeg går innpå en annen side og deretter til Gamereactor.no igjen så blir Gamereactor.no raskere. Veldig irriterende!
  • 0
Siterer A Noobcake:
http://gyazo.com/02a09d10d51bdb53f3b3f807c1b106b3.png

Her er det noe gærent som ikke er rektig.
Jeg vil tro at problemet ditt er et som retter seg selv om du trykker F5. Dersom det er vedvarende vil jeg derimot rapportere det videre.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det skjer hele tiden, men kun når jeg ser på bilder som folk har lagt ut.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Så en bug på siden nå nettopp. Jeg var fremdeles online, men det sto at jeg var offline.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!