Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Rapporter bugs [info]


Jeg får beskjed om at "Meldingen kunne ikke postes! Prøv igjen senere!" så og si hver gang jeg forsøker å poste nå. Grusomt irriterende.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Usikker på om det er en bug, men mest sansynlig så er det akkurat det.

Er mange ganger jeg blir logget ut, helt random. Mange ganger bare fordi jeg trykker på forskjellige brukernavn, men oftest fordi jeg ikke gjør noen form for aktivitet innen fem minutter. Og grensen der er vel 24 minutter? Dette har skjedd en stund nå, så håper det er mulig å få orden på det snart. Det begynner å bli en smule irriterende.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer A Noobcake:
Jeg får beskjed om at "Meldingen kunne ikke postes! Prøv igjen senere!" så og si hver gang jeg forsøker å poste nå. Grusomt irriterende.


Skjer ofte med meg og.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer A Noobcake:
Jeg får beskjed om at "Meldingen kunne ikke postes! Prøv igjen senere!" så og si hver gang jeg forsøker å poste nå. Grusomt irriterende.


Trodde jeg var alene, men da er det vist ikke bare meg. Får dette meget ofte jeg også!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer A Noobcake:
Jeg får beskjed om at "Meldingen kunne ikke postes! Prøv igjen senere!" så og si hver gang jeg forsøker å poste nå. Grusomt irriterende.


Me to.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer A Noobcake:
Jeg får beskjed om at "Meldingen kunne ikke postes! Prøv igjen senere!" så og si hver gang jeg forsøker å poste nå. Grusomt irriterende.


Me to.


Får det ca. 3 ganger per andre post

Sykt irriterende...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Enro
  • Enro
Får opp "Message must not be empty!" hver gang jeg prøver å oppdatere Live Feeden min.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Er ike sikker på om det er bugs eller om forumet oppdateres. Men skriften ser veldig rar ut.

http://bildr.no/image/879663.jpeg
  • 0
Jeg får opp et thumbnail-bilde. Vanskelig å se
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg får opp et thumbnail-bilde. Vanskelig å se


Hmm. I det ene øyeblikket virket det, i det andre ikke. Men skriften er tilbake nå.
  • 0
Bytt ut thumb med image.
Decyfered!
  • 0
Jeg har et lite ganske uviktig problem, men det er litt plagsomt. Jeg bestemte meg for å oppdatere krypinnet litt (den delen på høyresiden), og kort sagt så godtar ikke GR at "br1908" er et gyldig PSN brukernavn... Så når jeg prøver å endre den får jeg feilmelding.

Det ironiske er at jeg ikke skulle endre PSN brukernavn i krypinnet

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer A Noobcake:
Jeg får beskjed om at "Meldingen kunne ikke postes! Prøv igjen senere!" så og si hver gang jeg forsøker å poste nå. Grusomt irriterende.


This my problem.

Siterer KamikazeKnut:
Jeg har et lite ganske uviktig problem, men det er litt plagsomt. Jeg bestemte meg for å oppdatere krypinnet litt (den delen på høyresiden), og kort sagt så godtar ikke GR at "br1908" er et gyldig PSN brukernavn... Så når jeg prøver å endre den får jeg feilmelding.

Det ironiske er at jeg ikke skulle endre PSN brukernavn i krypinnet

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?


Har du lagd overførbar ID? Bare trykk på et sånt bilde i et krypinn.
Bare trykk på den som er i mitt krypinn hvis du vil, så kan du logge inn med PSN'n din på den siden du kommer på og ordne det der. Da skal det vanligvis funke :p
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kule G er banna jeg tror det er en bug, best å fikse det hehe
  • 0
Forsiden ble plutselig fucka i Chrome. Om jeg skal gå på noen av seksjonene som f.eks. community på jeg skrive inn gamereactor.no/overblikk i adresselinja.

http://bildr.no/view/1096514
  • 0
Siterer fantomena:
Forsiden ble plutselig fucka i Chrome. Om jeg skal gå på noen av seksjonene som f.eks. community på jeg skrive inn gamereactor.no/overblikk i adresselinja.

http://bildr.no/view/1096514


Har merket det samme de siste dagene jeg og.
  • 0
"For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker?"

Skrivefeil...

Enten må det være "må du logget inn". Hvis ikke må det være "må du være logget inn"
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Har vært mye krøll de siste dagene.
Hver gang jeg skal poste noe er det 50% sjans for at "meldingen kunne ikke sendes" (eller noe i den dur) dukker opp.
Har blitt vandt til at det skjer hver gang jeg har skullet poste en blogg de siste årene, men nå skjer det også med kommentarer rundtom på siden.

Får også opp feilmeldinger når jeg skal navigere rundt i krypinnet, som også går ufattelig tregt noen ganger, i forhold til resten av siden.
Noen ganger kommer jeg ikke inn på blogg eller live-feed delen uten å prøve et titalls ganger.

Står ikke på tålmodigheten forresten.
Gir siden god tid til å reagere før jeg prøver igjen
  • 0
Krypinn er fantastisk trege. Får gjerne "connection timeout" når jeg går inn i et krypinn, men det skjer ingen andre steder på siden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fiks krypinnet.
  • 0
Vi har oppdaget at det er en bug som gjør det umulig å poste i gjestebøkene til noen brukere som har mellomrom i nickene sine. Det jobbes med å fikse det, så det burde ikke vedvare.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
mange ganger når jeg siterer andre brukere og prøver å endre på hva som står skrevet der ved å slette visse ting har tekstboksen en tendens til å forsvinne og etterlates av et hvitt tomrom. bruker chrome om den informasjonen trengs.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Vet ikke om det kan kalles en bug, men i det siste har det innimellom tatt fryktelig lang tid å laste inn på siden. Mulig det bare er jeg som opplever det, men alle andre nettsider laster inn med normal hastighet
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det er gjort endringer i forumdesignet og en del brukere synes å oppleve problemer. Rapporter bugs her, samt endringer som ikke fungerer som de skal.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Slet med å poste noe som helst i stad. Men dere fiksa det virker det som.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!