Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Rapporter bugs [info]


Vi har sendt en liste med bugs og dårlige nye løsninger til de som kan fikse det, men vi vil gjerne ha deres innspill slik at vi kan se om dere opplever noen problemer som vi ikkehar nevnt eller kommet over enda.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Å søke på en melding ved å bruke forumets søkefunksjon er bugget. Man kan fortsatt finne frem til riktig innlegg med tid og dato, men funksjonen fører deg til trådens siste side og ikke siden der sitatet er. Søkefunksjonen viser også hvilken bruker som postet et visst innlegg i en tråd, men om du følger linken så vil den heller ta deg til trådstarter og ikke brukeren som postet det aktuelle innlegget. Jeg bruker forresten Chrome, om det skulle ha noe å si.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg fant nettopp frem til den samme buggen og har rapportert den videre. For øyeblikket er søkefunksjonen ubrukelig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
det går ikke ann å sitere eller slette komentarer lenger.

Lagt til 2013-12-11 20:37:
det står atjeg er offline når jeg er online.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Det har aldri gått an å slette sine egne kommentarer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vet ikke om det kan kalles en bug, men la merke til at det er en hyperlenke/gratisreklame for ''All American'' i blogger. Mer spesifikt rett under navn/spillsamling/profil osv.
''eh'' - Link
  • 0
Det er ikke en bug. Det er bare det nye systemet for blogg-kategorier. Nå inkluderte jeg FT-bloggene mine også der.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist
:
Det er ikke en bug. Det er bare det nye systemet for blogg-kategorier. Nå inkluderte jeg FT-bloggene mine også der.


Ah, så det er sånn det funker ja!
''eh'' - Link
  • 0
Nattråden blir ikke lenger automatisk stengt, virker det som.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nattråden blir ikke lenger automatisk stengt, virker det som.


Vi er klar over det, og har kommentert det. Vi kunne begynt med manuell stenging igjen, men det er egentlig ingen grunn. Det står i post nummer 1 når tråden er åpen, og vi forventer at folk forholder seg til det uavhengig av om det er umulig å poste der eller ei. Dersom folk fortsetter å poste der utenom åpningstidene likevel, så vil vi begynne å dele ut advarsler.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Mulig det har blitt nevnt allerede, men jeg kommer bare inn på førstesiden med tråder i forumet. Side to og utover leder bare til søkefunksjonen.
  • 0
Siterer Strategist:
Vi er klar over det, og har kommentert det. Vi kunne begynt med manuell stenging igjen, men det er egentlig ingen grunn. Det står i post nummer 1 når tråden er åpen, og vi forventer at folk forholder seg til det uavhengig av om det er umulig å poste der eller ei. Dersom folk fortsetter å poste der utenom åpningstidene likevel, så vil vi begynne å dele ut advarsler.


My apologies, jeg har ikke fulgt med spesielt i Nattråden, så den beskjeden har gått meg hus forbi.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Mulig det har blitt nevnt allerede, men jeg kommer bare inn på førstesiden med tråder i forumet. Side to og utover leder bare til søkefunksjonen.


Vi forventer at dette blir løst snart. Men enn så lenge må man bruke subforumene for å få oversikt over tråder. Strengt tatt er det en fordel om folk venner seg til å bruke subforumene anyway mener jeg, men vi vil samtidig ha tilbake fungerende "aktive tråder".

Siterer The Cookiemonster:
My apologies, jeg har ikke fulgt med spesielt i Nattråden, så den beskjeden har gått meg hus forbi.

Det var ikke en pekefinger rettet mot deg, men mest ment som en klar beskjed til de som tidligere i år og i sommer klaget når ikke nattråden ble stengt manuelt på minuttet. At nattråden teknisk sett er åpen døgnet rundt er ikke noe problem sålenge folk respekterer tidsrammen for tråden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Etter å ha postet/redigert blir jeg noen ganger sendt tilbake til trådens førsteside og ikke den siden jeg postet på.

Lagt til 2013-12-13 01:22:
Etter å ha postet skjer det også noen ganger at alle innleggene på siden forsvinner og jeg må laste om på nytt for å se alt sammen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Etter å ha postet/redigert blir jeg noen ganger sendt tilbake til trådens førsteside og ikke den siden jeg postet på.


Dette skjer med meg også.

Kan ikke logge inn ved å fylle inn brukernavn og passord under kommentarfeltet i tråder, vet ikke om noen har støtt på eller påpekt det tidligere. Altså må jeg logge inn på ''vanlig'' måte. Ikke det største problemet, men litt irriterende at jeg må skrive hele innlegget på nytt hvis jeg glemmer det.
''eh'' - Link
  • 0
Noen ganger når jeg poster dukker ikke redigeringsknappen og siteringsknappen opp på det nye innlegget og jeg må laste om siden for at de blir synlige. Jeg er ikke helt sikker på om dette er en bug siden det virker som om innlegg postes uten at siden blir oppdatert, men jeg kan selvfølgelig ikke være helt sikker.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Etter å ha postet/redigert blir jeg noen ganger sendt tilbake til trådens førsteside og ikke den siden jeg postet på.


Dette ble rapportert i går og er nok løst ganske snart.

Siterer JoEy_Odd:
Etter å ha postet skjer det også noen ganger at alle innleggene på siden forsvinner og jeg må laste om på nytt for å se alt sammen.


Jeg opplevde nettopp det samme. Kommer til å legge inn bugrapport.

Lagt til 2013-12-13 02:15:
Siterer JoEy_Odd:
Jeg er ikke helt sikker på om dette er en bug siden det virker som om innlegg postes uten at siden blir oppdatert, men jeg kan selvfølgelig ikke være helt sikker.


Det er en bug, og den er allerede rapportert og tas hånd om snart.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Subject 17:
Kan ikke logge inn ved å fylle inn brukernavn og passord under kommentarfeltet i tråder, vet ikke om noen har støtt på eller påpekt det tidligere. Altså må jeg logge inn på ''vanlig'' måte. Ikke det største problemet, men litt irriterende at jeg må skrive hele innlegget på nytt hvis jeg glemmer det.


Veldig bra du sier fra om dette. Si også gjerne om det vedvarer. Jeg skal rapportere buggen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ikke en bug, men fargevalget på forumforsiden er rar. "Spill" står på lysegrå bakgrunn, mens "stedet for generell spilldiskusjon" står på mørkegrå. Det mørkegrå feltet står mye sterkere fram enn det lysegrå. Uheldig, i og med at det mørkegrå feltet er sekundærinformasjon. En annen, og kanksje mer uheldig effekt er at det mørkegrå feltet som hører til det lysegrå feltet ovenfor, ser mer ut som en overskrift til det lysegrå feltet under.

Og hvorfor ikke gi oss muligheten til å slette kommentarer, når ting først skal endres på?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Og hvorfor ikke gi oss muligheten til å slette kommentarer, når ting først skal endres på?


Forestill deg at en bruker sletter kommentaren du responderer til mens du skriver din respons. Om brukerne har mulighet til å slette egne poster så åpner det for stort missbruk, missforståelser, forvirring, uenigheter, og krangler om hvem som sa hva, når.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Forestill deg at en bruker sletter kommentaren du responderer til mens du skriver din respons. Om brukerne har mulighet til å slette egne poster så åpner det for stort missbruk, missforståelser, forvirring, uenigheter, og krangler om hvem som sa hva, når.


Og eventuelt bevismateriale for overtredelser av reglene kunne blitt fjernet før moderatorene i det hele tatt hadde sett det.

Det bør forresten være mulig for de danske teknikerne å skrive "Sitere" i stedet for "Citere" akkurat her på siden, tåpelig skrivefeil. Ser useriøst ut at sånt enda ikke har blitt endret.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er det fremdeles noen som opplever at tråder blir midlertidig borte etter man poster en kommentar og frem til man refresher siden?

Siterer The Cookiemonster:
Det bør forresten være mulig for de danske teknikerne å skrive "Sitere" i stedet for "Citere" akkurat her på siden, tåpelig skrivefeil. Ser useriøst ut at sånt enda ikke har blitt endret.


Har akkurat rapportert en liste med språkfeil. Skal legge til dette.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Strategist den 14 desember 2013 klokken 01:09
Er det fremdeles noen som opplever at tråder blir midlertidig borte etter man poster en kommentar og frem til man refresher siden?


Hos meg skjer det fremdeles i hvertfall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Hos meg skjer det fremdeles i hvertfall.


Hvilken nettleser bruker du? Og OS? Har du mulighet til å ta et skjermbilde neste gang det skjer og sende det til meg?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Hvilken nettleser bruker du? Og OS? Har du mulighet til å ta et skjermbilde neste gang det skjer og sende det til meg?


Google Chrome og Windows 7. Jeg skal prøve å få tatt et bilde, men det merkelige er at det kun skjer innimellom...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!