Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Rapporter bugs [info]


  • Los
  • Los
Siterer Strategist:
Citerer Subject 17:Kan ikke logge inn ved å fylle inn brukernavn og passord under kommentarfeltet i tråder, vet ikke om noen har støtt på eller påpekt det tidligere. Altså må jeg logge inn på ''vanlig'' måte. Ikke det største problemet, men litt irriterende at jeg må skrive hele innlegget på nytt hvis jeg glemmer det.

Veldig bra du sier fra om dette. Si også gjerne om det vedvarer. Jeg skal rapportere buggen.


Samme her.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Citerer Strategist:Citerer Subject 17:Kan ikke logge inn ved å fylle inn brukernavn og passord under kommentarfeltet i tråder, vet ikke om noen har støtt på eller påpekt det tidligere. Altså må jeg logge inn på ''vanlig'' måte. Ikke det største problemet, men litt irriterende at jeg må skrive hele innlegget på nytt hvis jeg glemmer det.

Veldig bra du sier fra om dette. Si også gjerne om det vedvarer. Jeg skal rapportere buggen.

Samme her.


Haha, nå må jeg le. Jeg skulle skrive at jeg også har dette problemet og så glemte jeg det og logget inn under kommentarfeltet. Melding slettet. Er det mulig å være så surrete?

Uansett, jeg bruker Mac (mountain lion) og safari.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Denne buggen har høyeste prioritet, og jeg regner med at den vil fikses på mandag.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Dette har vel kanskje blitt nevnt før, men hver gang jeg poster et innlegg må jeg refreshe siden før jeg får opp redigeringsknappen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Dette har vel kanskje blitt nevnt før, men hver gang jeg poster et innlegg må jeg refreshe siden før jeg får opp redigeringsknappen.


Det er rapportert og høyt prioritert av programmererne, så det forventes at det er løst ganske snart.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
2 ting

Jeg må logge inn på høyre hjørnet. Om jeg skriver noe også logger inn fra der jeg skriver noe så blir alt slettet og jeg må dermed logge inn øverst til høyre og skrive alt på nytt..

Det går ikke ann å endre på noe som er skrevet av meg selv. Det gikk her inne tydeligvis, men ikke i bloggseksjonen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg må logge inn på høyre hjørnet. Om jeg skriver noe også logger inn fra der jeg skriver noe så blir alt slettet og jeg må dermed logge inn øverst til høyre og skrive alt på nytt..


Dette er allerede rapportert, og begge buggene har høy prioritet, både det at feilede meldinger ikke bevares i tekstfeltet, og at login under kommentarfeltet ikke fungerer.

Siterer gnyg:
Det går ikke ann å endre på noe som er skrevet av meg selv. Det gikk her inne tydeligvis, men ikke i bloggseksjonen.


Hmm. Hvor gamle er innleggene i bloggseksjonen som du ikke kan endre på? Vi har rapportert en lignende bug tidligere, men det skal nå være fikset. Er det det at endre-knappen ikke fungerer eller at den ikke vises? Og fungerer det å endre innlegg i bloggseksjonen dersom du refresher siden først? Dette er også bugs som skal fikses. Men det er mer alvorlig dersom det ikke går an å endre egne innlegg i bloggseksjonen overhodet.

Lagt til 2013-12-15 18:29:
Siterer gnyg:
Det går ikke ann å endre på noe som er skrevet av meg selv. Det gikk her inne tydeligvis, men ikke i bloggseksjonen.
Jeg undersøkte dette akkurat nå nettopp, og det synes å fungere for meg, også på redaksjonsbrukeren min. Redigeringsknappen forsvinner sammen med siteringsknappen like etter posting, men F5 bringer muligheten tilbake. At redigeringsknappen forsvinner midlertidig er selvsagt noe som skal fikses så fort som mulig dog..
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Bloggen ble skrevet 7 desember. Innlegget ble skrevet i dag.
Jeg gikk inn på forumseksjonen for blogger, altså underforumet og ser at jeg kan endre innlegget der. Når jeg endrer så fungerer det.

Gikk inn gjennom selve bloggfanen og nå kan jeg redigere innlegget mitt i bloggen. Så det ser ut som at redigeringsknappen tidvis blir borte. Om det er i blogger alene eller forumet generelt vet jeg ikke.

Lagt til 2013-12-15 18:35:
Faktisk, med en gang jeg har skrevet innlegget så kan jeg ikke redigere. Men når jeg oppdaterer så kan jeg redigere innlegget.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ja. Som sagt er buggen allerede rapportert, og med høy prioritet, men jeg testet litt etter kommentaren din og la til noen nye detaljer til bugrapporten. Vi regner med at dette problemet vil fikses iløpet av mandagen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Buggen som gjorde det umulig å logge inn i forumet med funksjonen i bunnen av hver tråd er nå fikset. Dersom du fremdeles opplever problemer med dette ber vi om at du tar kontakt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Når man skal se filmer som er lagt ved i artikler, så forsvinner videospilleren i en 15-20 sekunder, før den kommer opp igjen og er klar til å spille. Veldig, VELDIG lett å heller gå til youtube, da det å lete opp youtube, søke opp og starte filmen på youtube tar kortere tid enn å vente på GR-filmen. Det føles i hvert fall raskere.

Sånn har det vært lenge hos meg.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Bruker du adblocker eller noe lignende?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Når jeg poster det siste innlegget på en side i forumet blir jeg noen ganger tatt til siden etter, selv om det ikke er noen innlegg der, og min post er på forrige side.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Når jeg poster det siste innlegget på en side i forumet blir jeg noen ganger tatt til siden etter, selv om det ikke er noen innlegg der, og min post er på forrige side.

Har dette skjedd idag?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Har dette skjedd idag?


Ja, skjedde senest siste siden i Nattråden nå.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ja, skjedde senest siste siden i Nattråden nå.


Hmm. Vi håper at dette problemet fikses snart, selvom det er en mindre kritisk bug. Dette skjer såvidt jeg vet bare hver gang en tråd får 25 innlegg på siste side. I nattråden kan det av den grunn skje relativt ofte dog.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Bruker du adblocker eller noe lignende?

We have a winner! Hadde bare deaktivert adblocker på forsiden, ikke hele domenet. Deaktiverte for hele domenet nå, og det fikset biffen. Takk
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Dette er ikke noe nytt, men hver eneste gang jeg skal poste en blogg, så får jeg en feilmelding. Må alltid gå gjennom det to-tre ganger før jeg faktisk får postet den.
Mange tekster har blitt slettet på grunn av det. Må alltid huske å kopiere teksten før jeg trykker send.

Siterer Strategist:
Siterer JoEy_Odd:Når jeg poster det siste innlegget på en side i forumet blir jeg noen ganger tatt til siden etter, selv om det ikke er noen innlegg der, og min post er på forrige side.
Har dette skjedd idag?


Har opplevd dette utallige ganger i flere år. Ikke bare når jeg poster, men også når andre poster og det dukker opp en ny side, så er den tom.
  • 0
Ikke bug, akkurat. Men like teit som en bug, synes jeg, det at man må "prøve på nytt", og så kanskje "vente noen sekunder" før man får lastet opp bloggen, hvis man bruker lang tid på å skrive den. Et eventuelt bilde må også lastes opp på nytt, hvis man først får beskjed om å prøve på nytt. Det er som en slags treenighet av bug, nødløsning og dårlig web-design.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
We have a winner! Hadde bare deaktivert adblocker på forsiden, ikke hele domenet. Deaktiverte for hele domenet nå, og det fikset biffen. Takk
(Y)

Siterer Tommy Kvaernerud:
Dette er ikke noe nytt, men hver eneste gang jeg skal poste en blogg, så får jeg en feilmelding. Må alltid gå gjennom det to-tre ganger før jeg faktisk får postet den.
Mange tekster har blitt slettet på grunn av det. Må alltid huske å kopiere teksten før jeg trykker send.


Jeg har ikke opplevd dette, fordi jeg aldri skriver bloggene mine rett i tekstbloksen, og alltid skriver den i Word eller Evernote først. Det er å anbefale. At du får feilmelding flere enn én gang er likevel rart, og også at bloggen ikke blir beholdt etter feilmeldingen. Den første feilmeldingen er dog ikke så unaturlig. Dersom du er på en side i Gamereactor i mer enn 24 minutter elns, og du så forsøker å poste noe, så vil du som regel få en feilmelding. Jeg kan ikke forklare rasjonalet bak dette, da jeg ikke er programmerer, men jeg vet at det er slik også på de fleste andre forum og andre steder du skriver inn tekst i tekstbokser.

At bildeopplastingen er litt vanskelig noen ganger kjenner jeg til, men jeg skal undersøke om det er noe som kan gjøres med det.

Siterer Joelspeanuts:
Ikke bug, akkurat. Men like teit som en bug, synes jeg, det at man må "prøve på nytt", og så kanskje "vente noen sekunder" før man får lastet opp bloggen, hvis man bruker lang tid på å skrive den. Et eventuelt bilde må også lastes opp på nytt, hvis man først får beskjed om å prøve på nytt. Det er som en slags treenighet av bug, nødløsning og dårlig web-design.

Hvis du bruker mer enn 24 minutter på siden uten å foreta deg noe får du en timeout. Jeg vet ikke om det er noe som kan gjøres med dette. Jeg anbefaler å redigere bloggen i et tekstredigeringsprogram før du laster den opp på Gamereactor.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
profil bildene blir ofte borte.

Lagt til 2013-12-20 20:46:
skjønner ærlig talt ikke hvorfor dette står på svensk

Det går bara att ha en bild per anmeldelse. Maxbredd är 416 pixlar, den förminskas automatiskt.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er det meningen at en skal kunne velge bloggkategorier? Prøvde, men det var ingen tilgjengelig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du må skrive inn bloggkategoriene selv...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
La akkurat merke til at det ikke er noen prikk over i'en i bloggtekster. Det er istede en stor i, uansett hvor den står.

Edit: Gjelder visst også live-feed meldinger.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
La akkurat merke til at det ikke er noen prikk over i'en i bloggtekster. Det er istede en stor i, uansett hvor den står.

Edit: Gjelder visst også live-feed meldinger.


Hvor får du dette fra? Strange...
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!