Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Rapporter bugs [info]


Siterer Glorfindel:
Aha. Ja, det er ID navnet ditt du må skrive inn under PSN ID boksen ja. Det er rimelig sensitivt, så det fungerer ikke om du glemmer en bokstav, eller bruker liten der det skal være stor osv.

Skjønner, men jeg forsikret meg ganske godt om at stavelsen var korrekt og det hele de første gangene jeg prøvde. Jeg har for dårlig forståelse for PC-greier til å kunne forklare sannsynlige grunner til at det plutselig virket, men det eneste jeg la merke til selv var at jeg denne gangen lagret en gang med linken i feltet, og så med feltet tomt ved et uhell, før jeg prøvde på nytt med navnet. Kan det også hende at det hadde noe å si at jeg gikk innpå "Overførbar ID" seksjonen på PSN nettsiden? Kanskje den overførbare IDen ikke hadde blitt opprettet før det, eller noe?
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Kan det også hende at det hadde noe å si at jeg gikk innpå "Overførbar ID" seksjonen på PSN nettsiden? Kanskje den overførbare IDen ikke hadde blitt opprettet før det, eller noe?


PSN ID'en oppretter du selv på hjemmesiden deres, men Sony har gjort et eller annet som gjør at det nå er umulig å redigere den lenger. Det er mulig det hadde noe med det å gjøre.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
PSN ID'en oppretter du selv på hjemmesiden deres, men Sony har gjort et eller annet som gjør at det nå er umulig å redigere den lenger. Det er mulig det hadde noe med det å gjøre.

Må være det, ja. Kan ikke huske å ha opprettet noe for at Xbox profilen skulle vises her, så jeg skjønte ikke at PSN profilen måtte genereres manuelt. Takk for all hjelpen.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Takk for all hjelpen.


No problem
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Idag gikk begge kommentarene jeg skrev fra mobilen på første forsøk. Håper det holder seg.

Lagt til:
Problemer igjen.
  • 0
Jeg ser på Google Play at GR-appens beskrivelse sier "feil ved kommentering fikset". Dette er ikke helt sant. Jeg må fortsatt kopiere, avslutte appen, starte den opp igjen, lime inn og sende hver gang for at det skal fungere.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Jeg ser på Google Play at GR-appens beskrivelse sier "feil ved kommentering fikset". Dette er ikke helt sant. Jeg må fortsatt kopiere, avslutte appen, starte den opp igjen, lime inn og sende hver gang for at det skal fungere.


Samme her, men bruker PC mest.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg har et par problemer på siden som har fått meg til å bli litt småhissig den siste tiden.

For å starte med det første og mest iriterende: Jeg kan ikke lenger gå ut av profilen min etter at jeg har vært der. Det eneste som kommer opp er nettsiden til en reklame som har vært på reklame bannerne deres. Jeg blir derfor nødt til å gå ut av hele fanen og komme tilbake til gamereactor på nytt.

Det andre problemet: Det andre problemet er ikke like stort, men litt iriterende. Når jeg ser på andres komentarer eller mine egne, så kan jeg ikke se profilbildene eller signaturene til de som har komentert på noe. Det eneste jeg ser er et standard profilbilde som man får første gangen man registrerer seg på siden. For å se disse må jeg logge ut og så inn igjen viss jeg vill det.

Kan noen i GR prøve å fikse disse problemene?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Egentlig bare en uviktig liten detalj, men jeg slenger det inn uansett. Jeg la nettopp merke til at brukere som er stengte fortsatt står på listen over brukere som følger live-feeden min, noe de vel egentlig ikke bør gjøre. Som sagt bare en liten filledetalj, men det bør korrigeres på.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er det bare meg, eller har smileys, fet skrift, osv. vært borte lenge nå? De er der når jeg kommenterer på blogger, men i forumet har jeg ikke sett dem på hvertfall et par måneder.
Bruker Chrome, om det har noe å si.
  • 0
Siterer TK Art:
Er det bare meg, eller har smileys, fet skrift, osv. vært borte lenge nå? De er der når jeg kommenterer på blogger, men i forumet har jeg ikke sett dem på hvertfall et par måneder.
Bruker Chrome, om det har noe å si.


Nei, problemet har eksistert lenge og det er forsåvidt rapportert flere ganger også. Men det virker som om siden er underbemannet på programmerere for øyeblikket
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Bug: Kommer ikke til min profil når jeg trykker på mitt krypinn. Kommer bare til oversikt.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Bug: Kommer ikke til min profil når jeg trykker på mitt krypinn. Kommer bare til oversikt.


Har støtt på det problemet på mobilen, men ikke på PC'en. Skal uansett få rapportert det videre. Det skjedde visst noe etter endringene som ble gjort.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hva skjer med krypinnet? Kommer ikke inn på hverken pc eller mobile enheter. Skulle gjerne endret noen innstillinger og oppdatert siden D: Har vært sånn i flere dager.
  • 0
Siterer TK Art:
Hva skjer med krypinnet? Kommer ikke inn på hverken pc eller mobile enheter. Skulle gjerne endret noen innstillinger og oppdatert siden D: Har vært sånn i flere dager.

Hmm. Hvilken nettleser bruker du? Og hva skjer istedenfor at du får opp krypinnet? Er problemet når du trykker på linken der det står "Velkommen ____!"? Og har du forsøkt å skrive inn URLen ( http://www.gamereactor.no/profil/TK+Art/ )?
Jeg kommer inn på både mitt og ditt krypinn, men jeg skal rapportere videre at noen brukere har problemer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har prøvd i chrome og safari uten hell, blir sendt tilbake til siden jeg var på før jeg klikket på "mitt krypinn".
Funket via linken da, så takker så meget
  • 0
Takk. Jeg skal se å få rapportert det og sørge for at det blir undersøkt så raskt som mulig. Jeg mistenker at det er et banner eller lignende som ikke oppfører seg som det skal.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det går ikke an å se eller skrive kommentarer fra mobilen i dag. Kommentarfeltet er helt borte (fra nyhetssakene).

Jeg bruker Sony Xperia Z3 (Android).
  • 0
Har problemer med å søke etter innlegg skrevet av spesifikke medlemmer. Om jeg søker på en bruker som får ingen treff fungerer funksjonen, men om søket får treff, får jeg en feilmelding.
Living so the last night feels like a past life
Siterer JoEy_Odd:
Har problemer med å søke etter innlegg skrevet av spesifikke medlemmer. Om jeg søker på en bruker som får ingen treff fungerer funksjonen, men om søket får treff, får jeg en feilmelding.


Har samme problem.

Det virker heller ikke som om man lenger får varsel når man får meldinger i gjesteboka.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Har problemer med å søke etter innlegg skrevet av spesifikke medlemmer. Om jeg søker på en bruker som får ingen treff fungerer funksjonen, men om søket får treff, får jeg en feilmelding.


Gjorde en test og fikk dette resultatet: http://www.gamereactor.no/forum/?forum14=on&search=&searchtext=&searchusername=joey_odd&sortorder=0

Hva slags feilmelding er det snakk om?
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Derimot klarer jeg å se resultatene av søket ditt, så er usikker på hva problemet er.


Får også feilmelding hvis jeg har haket av alle boksen slik som på bildet ditt. Skal rapportere feilen videre. Foreløpig kan det hjelpe å begrense søket til ett alternativ.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Får også feilmelding hvis jeg har haket av alle boksen slik som på bildet ditt. Skal rapportere feilen videre. Foreløpig kan det hjelpe å begrense søket til ett alternativ.


Det er visse subforum som fungerer å søke på for meg hvis de er de eneste som er haket av, men det er fremdeles noen subforum som gir samme feilmelding. Ingen om mer enn én er haket av.
Living so the last night feels like a past life
På mobil er det veldig ofte feil bilde til artikkel...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!