Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Rapporter bugs [info]


De siste tre-fire dagene har GR på mobil hatt store problemer. Henger og fryser etter få sekunder, spesielt i forum og nyheter. Må lukke siden for å ikke krasje chrome.

Prøvd å tømme alt av data og restarte telefonen, så det er ikke i min ende. GR er også den eneste siden det er problemer med.

Har forøvrig en android telefon, hvis det har noe å si.
Siterer TK Art:
De siste tre-fire dagene har GR på mobil hatt store problemer. Henger og fryser etter få sekunder, spesielt i forum og nyheter. Må lukke siden for å ikke krasje chrome.

Prøvd å tømme alt av data og restarte telefonen, så det er ikke i min ende. GR er også den eneste siden det er problemer med.

Har forøvrig en android telefon, hvis det har noe å si.


Enig, GR henger og hakker på mobilen, har også android.
Jeg får knapt lest nyhetssakene og anmeldelsene på pc. Siden bare hakker, og spesielt delen på siden med kommentarer, forum og blogger hopper opp og ned som en kanin på LSD. Bruker Chrome, forøvrig. Ikke testet med andre nettlesere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Kan også legge til at GR appen fremdeles suger.
Skriver jeg mer enn en linje og poster, så blir bare den første setningen inkludert.
Gravde litt videre i den tidligere nevnte feilen. Den forsvinner fullstendig så fort jeg deaktiverer JavaScript på siden, men dukker opp igjen så fort JavaScript er aktivert. Dette i Chrome. I FireFox fungerer siden som den skal.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Klikken meg nettopp inn på bloggsiden til Glorfindel og merket at ihvertfall han, men antar det går for de fleste som har mange Tags på bloggene sine, at oppsettet blir veldig rotete ettersom Tags og måneder går litt i ett.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
"Like us on facebook" dekker nesten hele kommentarfeltet da jeg skal skrive. Liker dere jo allerede der so I dont need this huge reklame foran.
  • 0
GR på mobil er tregt som pokker, og lukker både messenger-bobler og Spotify etter noen sekunder.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
GR appen er fortsatt buggy og fæl. Må ofte trykke last opp komentar rund 5 ganger før den faktisk gjør dette. Dette har vedvart I hvertfall et år, på forskjellige tlf. ( Android ).

Ellers tuller den av og til med bilder, tekst som blir borte og at den fort slutter og laste mer en 20 nyheter.

Den gode nyheten er at alle reklame adsene deres somregel er der selv om alt det andre mangler. " Its something"
Bygones
  • 0
Formateringen i krypinnene har gått ad undas, og er nå på svensk fremfor norsk
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ikke en bug, men den nye innloggingen på mobil (via browser) har ingen "Forbli innlogget" funksjon, så en må logge inn igjen hver gang chrome blir lukket.
Det er litt kjedelig.
  • 0
Etter at Captcha'en ble introdusert (uvisst om det er relatert, men det er da min teori) kan jeg ikke redigere poster. Etter at jeg trykker "poste" så blir boksen man skriver i tom og følgende linje kommer på toppen av nettleseren:
"Notice: Undefined index: message in /var/www/includes/_lib/postmeta_reading.php on line 320 Notice: Undefined index: threadId in /var/www/includes/_lib/postmeta_reading.php on line 321"

Lagt til 2017-07-19 15:05:
*Rettelse*

DENNE linjen kommer på toppen av nettleser:
Notice: Undefined index: g-recaptcha-response in /var/www/includes/_lib/postmeta_saving.php on line 625 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/includes/_lib/postmeta_saving.php:625) in /var/www/includes/_lib/mainlayout.php on line 6244

DENNE linjen kommer på toppen av tråden når en scroller på, men under alle headings og linker på toppen:
Notice: Undefined index: g-recaptcha-response in /var/www/includes/_lib/postmeta_saving.php on line 625 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/includes/_lib/postmeta_saving.php:625) in /var/www/includes/_lib/mainlayout.php on line 6244
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Bare forsiden og nyheter som lastes inn på Chrome på mobil. Forumsider laster, men vises som tomme når de er ferdig.
Må bruke søkefunksjonen for at tråder og blogger skal være synlige.
Har vært sånn i ca ei uke nå.

Litt i overkant mye feil de siste årene. Kanskje på tide med nok en fullstendig makeover av siden, for å gjøre den mer moderne og brukervennlig.
En blir ikke akkurat fristet til å være aktiv, når siden føles stadig mer seig og utdatert.
  • 0
Samme her, plagsomt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Vi har fått inn noen nye teknikere som jobber ganske hyppig med å fikse flere ting av det jeg hører, så forhåpentligvis får vi en ny side med nye muligheter etter hvert.
  • 0
Sliter med innlogging på Chrome på mobil. Må logge inn manuelt hver gang, og den avslår konstant på første forsøk. Andre forsøk blir godkjent hver gang.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sliter med innlogging på Chrome på mobil. Må logge inn manuelt hver gang, og den avslår konstant på første forsøk. Andre forsøk blir godkjent hver gang.


Dette har ikke jeg opplevd. Heldigvis.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ikke en bug per se, men autostartende videoer i nyhetssaker som pauser musikken min på mobil er sånn passe irriterende.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg får ikke logget inn med brukernavnet mitt og passordet,jeg tilbakestilte passordet mitt og lagde ett nytt og nå får jeg bare opp feilmeldingen: Error Missing values.
Jeg kan logge inn med FB kontoen min men den logges seg automatisk av igjen etter noen minutter med inaktivitet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Videoene deres lagger så til de grader. Kanskje dere kunne ha en youtubekanal å legge de ut? Ellers er det ganske slitsomt at logoen og menyen deres følger med når jeg scroller nedover, blir tynnere skjerm å lese tekst på av sånt.
  • 0
Førstnevnte er koderne klare over, og skal visstnok være igang med en fiks. Vi har allerede en Youtube-kanalen, men den er utelukkende for våre egne videoer dessverre.

Og det med menyene plager noe inn i granskauen meg også.
  • 0
Når jeg venstre klikker på iconet mitt og får opp nyhets-saker(?) og skal trykke på krysset for og få de vekk når jeg har lest de så istedet for at de fjernes så lastes siden med den aktuelle nyheten istedet. Har prøvd og logge inn og ut av kontoen men har fremdeles samme problemet,noen ide for hvordan det kan fikses?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Har problemer med dette selv nå. Er visst i sammenheng med arbeidet for å fikse det vi skrev om tidligere. Koding av nettsider er visst mer komplisert enn jeg trodde...
Noen ide om når det blir fikset? Har ca 40 Påminnelser som venter på og bli fjernet nå,så hadde vært greit og få fjernet de eldste...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skal mase på dem.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!