Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Rapporter bugs [info]


Ikke en bug, men hadde det vært mulig å få tilbake "forbli innlogget" funksjonen?
Rekker ofte ikke å skrive ferdig en kommentar eller blogg før jeg er logget ut. Hvis jeg ikke har husket å kopiere det jeg skrev først er det tapt, og da gidder jeg som regel ikke skrive det på nytt.
  • 0
Merkelig. Det kan være spesielle funksjoner for oss ansatte, meg er er alltid pålogget. Skal høre med koderne og de andre redaktørene på mandag
  • 0
Hvis jeg scroller nedover for tidlig når jeg åpner siden deres, dukker reklamen opp foran teksten i ekte 2000-talls pop-up stil, mega-irriterende.
  • 0
Noen som vet hvorfor dette skjer når jeg prøver å redigere en kommentar "Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 13004800 bytes) in /var/www/includes/forum/view_forumpost.php on line 118"
  • 0
Kan dere ikke reversere scrollingen? Det er et jævla hærk å holde på med. Det rene Amerikanske tilstander.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Slike endringer vil dessverre påvirke andre land også, så uansett hvor mye jeg har mast om det vil de ikke skje før folk fra andre land innser hvor idiotisk det er.
  • 0
Når jeg skal logge inn så kan jeg bruke Facebook profilen min men da logges jeg ut etter så-så lenge med inaktivitet men når jeg skulle logge inn med passord fikk jeg bare opp denne feilmeldigen: Error Missing values.

Jeg bruker Firefox og opprettet ett nytt passord da jeg ikke husket det gamle.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hm, håper dette er et problem av det klassiske GR-slaget som fikser seg selv.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!