Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Forslag til forbedringer av siden [feedback]


Jeg ville satt pris på en slette-knapp.
  • 0
Det finnes jo alt for blogger og anmeldelser, men jeg ser ærlig talt ikke behovet. Man fjerner også folks kommentarer på tekstene, og det er ingen som bruker tekster man skrev for flere år siden mot deg, men de kan være interessante å se tilbake på for flere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Du forstår, halve klassen satt nylig inne på GR-profilen min og gjorde narr av mye jeg hadde skrevet før.
  • 0
Men egentlig viser det bare hvor langt du er kommet nå og hvor mye du har lært nettopp gjennom å skrive her på Gamereactor. Det er som en reise, og da vil man huske reisen, ikke bare ha et bilde av stedet man endte opp. Jeg kan le av det jeg har skrevet før. Faktisk gjør jeg det hver gang jeg kommer over noen av mine gamle tekster. Du ville helt sikkert kunne ledd av det klassekameratene dine skrev på den tiden om de bare hadde vært modige nok til å legge det ut og gjøre det tilgjengelig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har dere noen planer om å slette dette stjernesystemet?
  • 0
Det vet jeg ikke.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer fantomena:
Har dere noen planer om å slette dette stjernesystemet?


Hvorfor vil du ha det fjernet?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
En slettefunksjon som kan fjerne den siste kommentaren din ville vært fint, f.eks viss du dobbelposter etc. Og innebygd youtube videoer ville vært awesome. [video]-[/video] [quote]-[/quote] [code]-[/code]
  • 0
Siterer Iceman-:
En slettefunksjon som kan fjerne den siste kommentaren din ville vært fint, f.eks viss du dobbelposter etc.


En slik slettefunksjon er unødvendig. Vi moderatorer oppdager vanligvis slikt og sletter posten/e ganske kjapt. Dessuten kan den lett misbrukes.

Siterer Iceman-:
Og innebygd youtube videoer ville vært awesome. [video]-[/video] [quote]-[/quote] [code]-[/code]


Innebygde Youtube-videoer kunne vært kult, men bare i førsteposter og blogger. Tror det lett kunne blitt i overkant uoversiktlig hvis man hadde muligheten til å poste videoer i alle innlegg. Litt av sjarmen med GR er etter mitt syn at det ikke finnes så mange forstyrrende elementer i forumtråder. Som bilder, videoer, enorme signaturer osv.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
En slik slettefunksjon er unødvendig.


Synes alle kunne fått en sletteknapp på deg, slik at du ikke skriver så mye tøys.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Synes alle kunne fått en sletteknapp på deg, slik at du ikke skriver så mye tøys.


Du er alltid så slem du, remote
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Synes det skulle vært mulig å oppdatere live feeden i mobil appen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Synes det skulle vært mulig å oppdatere live feeden i mobil appen.


Går det ikke an?
  • 0
Siterer remote:
Citerer Ole-Christian Johansen:En slik slettefunksjon er unødvendig.

Synes alle kunne fått en sletteknapp på deg, slik at du ikke skriver så mye tøys.


Haha, nå lo jeg høyt, og remote fikk en ekstra stjerne i boka hos meg

Forøvrig så savner jeg å kunne legge inn flere bilder i bloggen...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
usaklig foreslår jeg at jeg blir en del av moderator teamet, men saklig synes jeg at "trends" delen av My Live Feed er litt dum ettersom den kun viser hvem som har brukt hashtag og ikke hvilke hashtags som er mest populære, slik som twitter har

aka "trending topics"
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Elektro Banana ynes det skulle vært mulig å oppdatere live feeden i mobil appen.

Går det ikke an?


Vet ikke hvordan det er med ios appen, men fant ikke ut av det på android appen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Vet ikke hvordan det er med ios appen, men fant ikke ut av det på android appen.


Er ikke helt sikker på hvordan det er innad i appen, men det er egentlig meningen at man skal oppdatere livefeeden fra mobilen.

http://m.gamereactor.no/
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Glem det, fant det ut. Det går an.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Archana:
Forøvrig så savner jeg å kunne legge inn flere bilder i bloggen...


Jeg også. Spurte Bernt Erik om dette for en stund siden, som ga meg svar:

- Når jeg skal legge ut flere bilder samtidig, så bruker jeg photoshop
Der kan du legge til så mange bilder du vil

Nå er jo ikke jeg særlig god i photoshop heller da
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer Archana:Forøvrig så savner jeg å kunne legge inn flere bilder i bloggen...

Jeg også. Spurte Bernt Erik om dette for en stund siden, som ga meg svar:

- Når jeg skal legge ut flere bilder samtidig, så bruker jeg photoshop
Der kan du legge til så mange bilder du vil

Nå er jo ikke jeg særlig god i photoshop heller da


Du kan bare bruke Paint og.
Du finner et bilde du vil ha, gjerne kopier det og sett inn i paint. Så går du helt ned i høyre hjørne. Deretter drar du kanten nedover til du vil få et stort nok hvitt hull mellom det første bildet og bunnen til å legge inn et nytt bilde. Så kopierer du bare et annet bilde og legger det inn. Sjekk anmeldelsene mine, der har jeg gjort denne metoden på bildene.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Ja, men det blir jo ikke det samme. Jeg har lyst til å ha muligheten til å f.eks legge inn bildetekst under bildene, og slippe å måtte knø i photoshop for å fikse dette.

hva er vitsen med å tipse om ønsker til forbedringer , hvis det skal komme jallaløsninger på det? :p
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Imgur.com har ett genialt system når det kommer til å legge flere bilder inn på en side.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
er det mulig å gjøre at bloggoverskriftene kan bli litt lengre?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
er det mulig å gjøre at bloggoverskriftene kan bli litt lengre?


Da risikerer vi antakelig at de ikke passer inn i oppsettet på bloggsiden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Da risikerer vi antakelig at de ikke passer inn i oppsettet på bloggsiden.


aha, skjønner, ikkenoe å gjøre altså
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!