Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Forslag til forbedringer av siden [feedback]


Oppgrader tekst editoren til blogg og anmeldelser asap!!!
  • 0
Få tilbake Chat-tråden
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Muligheten til å kommentere på bilder. I brukere sine gallerier
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Muligheten til å kommentere på bilder. I brukere sine gallerier


Ja, også egge til flere bilder i blogger og anmeldelser, med andre ord, oppgrader editoren!
  • 0
Er det mulighet å lage en chat? En ala Facebook, noe som gjør til raskere svar og lette kommunikasjon?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Er det mulighet å lage en chat? En ala Facebook, noe som gjør til raskere svar og lette kommunikasjon?


Vi har en IRC-kanal som fyller rollen brukbart intill videre: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=17040&pag
e=1
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
vet det kanskje virker litt farfetched som det så fint heter på engelsk, men er det mulig å implementere en vri på forumet slik at man ikke får aktivitetspoeng og postcount for å poste i visse tråder?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Er usikker på om spørsmålet har blitt tatt opp her tidligere (noe det sikkert har), men muligheten til å ha med bilde i førsteposten i tråder - noe ala bloggbanner - i toppen eller i bunnen av en førstepost hadde vært kult. Føler det hadde gjort seg i tråder der det er relevant med et bilde.
  • 0
Siterer Predator:
Få tilbake Chat-tråden


Agreed.

Siterer Duck Song:
Muligheten til å kommentere på bilder. I brukere sine gallerier


Det er eg enig i. Da får andre brukere vise frem bildene som dei har i galleriet tydeligere.
  • 0
Jeg foreslår at bloggen og "belønningssystemet" TOPP TI BRUKERE legges stein dødt.

Å belønne månedens blogg, månedens brukeranmeldelse ect ville løftet kvaliteten på mye her på forumet.

Jeg kan lett skrive ti blogger i uken og kommentere over en lav sko, men det vil ikke nødvendigvis øke kvaliteten på noe som helst.

Dette gjelder i stor grad også den lille klikken som figurerer på den listen til enhver tid.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Jeg foreslår at bloggen og "belønningssystemet" TOPP TI BRUKERE legges stein dødt.


Det er ikke spesielt aktuelt foreløpig.

Siterer Marlboro Red:
Å belønne månedens blogg, månedens brukeranmeldelse ect ville løftet kvaliteten på mye her på forumet.


Utover månedens blogg og anmeldelse i bladet, har vi også holdt et par forumkonkurranser de siste ukene. Flere vil komme, inkludert en betydelig mer omfattende en. Vi glemmer ikke at det er viktige bidrag til forumet som ikke får sin velfortjente heder og ære gjennom topp 10-bloggene, og det er disse konkurransene ment til å gjøre noe med.

Siterer Marlboro Red:
Jeg kan lett skrive ti blogger i uken og kommentere over en lav sko, men det vil ikke nødvendigvis øke kvaliteten på noe som helst.

Dette gjelder i stor grad også den lille klikken som figurerer på den listen til enhver tid.


At brukere poster bare for å poste er en viktig del av et forum. Et godt og rikt forum er mye mer enn bare velformulerte blogger på 10 000 tegn, eller diskusjoner om religiøse eller samfunnsaktuelle emner. Man trenger begge deler for et optimalt forum, og for øyeblikket synes jeg vi har en brukbar balanse. Det ble mye av det førstnevnte i et par-tre uker nå, men det er på god vei til å snu mot ønsket balanse.

Du kritiserer også forumets mest aktive litt urettferdig, og uten å se ut til å ha satt deg tilstrekkelig inn i posthistorikken deres. Mange av de "vanlige" på topp 10-listen er blant forumets absolutt mest konstruktive tilskudd.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Jeg foreslår at bloggen og "belønningssystemet" TOPP TI BRUKERE legges stein dødt.


Hvorfor ønsker du at moderatorne slutter med den bloggserien? Det var jo for i det hele tatt å motivere til mer aktivitet, at et slik tiltak ble gjort i det hele tatt. Det ser jo ut til å ha fungert, ettersom det er noe som brukerne ser frem til hver uke, på samme måte som Mandagsstripen på Gamereactor som vi hadde før.

At listen har gått til hodet på noen kan være både positivt og negativt, men mye aktivitet er vel i seg selv bra?

Topp Ti Aktive er vel heller ikke på noen måte et belønningssystem. Man får heder og ære gjennom noen positive ord fra den som skriver, men mer er det jo ikke. Men det er mange brukere her, og det å vite at man er blant dem som har gjort seg mest bemerket i løpet av en uke, er vel en belønning i seg selv, spesielt for brukere med et godt konkurranseinstinkt.

Forøvrig blir vel også månedens blogg og brukeranmeldelse belønnet med en plass i månedens utgave av GR magasinet.
  • 0
Siterer SirThomas:
At listen har gått til hodet på noen kan være både positivt og negativt, men mye aktivitet er vel i seg selv bra?


Det har for lengst gått prestisje i å komme så høyt opp på denne listen som mulig blant ca 10-15 av brukerne. Det merkes på forumet. Alt for godt.
Det er min observasjon. Men jeg forstår at moderatorne, som har funnet på dette synes det er bare positivt. Whatever. Jeg har sagt hva jeg mener.
The gavel corrupts
  • 0
På nattråden ble det foreslått en funksjon slik at nattråden åpnes og lukkes automatisk, slik at det ikke er nødvendig å ha moderatorer til stedet på akkurat de tidene. Skulle ikke være så altfor vanskelig å implementere programmerings messig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
På nattråden ble det foreslått en funksjon slik at nattråden åpnes og lukkes automatisk, slik at det ikke er nødvendig å ha moderatorer til stedet på akkurat de tidene. Skulle ikke være så altfor vanskelig å implementere programmerings messig.


Det er noe vi absolutt ikke hadde hatt noe imot, men det blir nok ikke prioritert så veldig høyt akkurat nå. Det nye sidedesignet kommer først.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Få oppdatert nye magasin som PDF, dei forrige nummerene til nedlastning. Det har tatt altfor lang tid og ingenting har skjedd, det er irriterende (beklager uttrykket).
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Få oppdatert nye magasin som PDF, dei forrige nummerene til nedlastning. Det har tatt altfor lang tid og ingenting har skjedd, det er irriterende (beklager uttrykket).


Som sagt tidligere, så er det danskene som håndterer PDF-magasinene. Det er ikke noe bestemt tidspunkt for når de dukker opp, så de kommer når de kommer. Vi kan videreføre ønsket, men ikke stort mer enn det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg koser meg alltid med å lese "topp ti" jeg. Er ikke alltid jeg er med i den, og det er heller ikke poenget.... Men jeg synes moderatorene gjør mye utav å faktisk vise hvor mye de får med seg av det brukerne har gjort den siste uka. Det synes jeg er flott I tillegg til at de ofte er morsomme.
Så jeg ønsker ihvertfall at den blir, selv om det er "den samme klikken" som ofte er på topp ti. Så lenge moderatorene gjør en innsats for å holde kvalitet over den bloggposten, så ser jeg ingenting galt med det.
Er spesielt fint i perioder hvor det er jevne poengsummer og ikke har vært en eneste stor spamfest i forumet, for da ser man litt hvilke brukere som koser seg her og er jevnt aktive
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Vi kommer nok ikke til å gi oss med topp 10 aktive på en god stund ennå, Archana. Så ingen fare.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Som sagt tidligere, så er det danskene som håndterer PDF-magasinene. Det er ikke noe bestemt tidspunkt for når de dukker opp, så de kommer når de kommer. Vi kan videreføre ønsket, men ikke stort mer enn det.


Hva i? Hvorfor er det danskene som bestemmer det? Når danskene håndterer noe sånt så kan det ta laaaaaaaaang tid før noe skjer. Ikkje for å være uhøflig mot danskene på GR, men kom igjen, det har gått altfor lang tid. Dårligt arbeid sier eg bare, dårligt arbeid.
  • 0
Kan ha noe med at GR originalt er dansk, om jeg ikke husker feil.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Synes GR burde få ett bedre varslingssystem.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
er det mulig å gjøre at bloggoverskriftene kan bli litt lengre?

Siterer Strategist:
Da risikerer vi antakelig at de ikke passer inn i oppsettet på bloggsiden.


Ikke nødvendigvis. Bare sett en vidde på bloggoverskrift diven, og hvis teksten er så og så lang vil tekst størrelsen bli mindre. Vi trenger fremdeles en max lengde, men det vil være mulig å gjøre de lengre. Vil ødelegge litt av designet though.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Synes GR burde få ett bedre varslingssystem.


Hva er galt med det som allerede er?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer Victorfinne ynes GR burde få ett bedre varslingssystem.

Hva er galt med det som allerede er?


Det er greit, men jeg vil ha bedre varsler når jeg får respons på noe.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!