Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Forslag til forbedringer av siden [feedback]


Siterer Glorfindel:
Er nok ikke umulig at du har rett i mye av det du sier, men om det er en tilbakemelding vi kan få gjort så mye med, er jeg litt mer skeptisk til


Oh.. Var tydeligvis litt off-topic da jeg skrev det der.. For litt over 2 uker siden

Jo her skal du få et forslag til forbedring:
Designet er bra, det er oversiktlig og lett å finne frem. Folk er hyggelige, ( med untak av et kakemonster som stadig kommer med unødvendige spydigheter ) og jeg har generelt ingenting å klage på.. Bortsett fra noen små detaljer som i startfasen virket som en bagatell, men nå har utviklet seg til å bli blodig irriterende.. Nemmelig, Linker til facebook klistret over hele forsiden!!

Er det en regel som sier at ALLE norske nettsamfunn absolutt er nødt til å migrere seg med facebook? Er det ingen som klarer å stå uavhengig og på egne bein lenger?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Er det en regel som sier at ALLE norske nettsamfunn absolutt er nødt til å migrere seg med facebook? Er det ingen som klarer å stå uavhengig og på egne bein lenger?


Dette er vel først og fremst for å få flere folk til siden. Ved å legge ut nyheter på FB, besøker man nok GR oftere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Dette er vel først og fremst for å få flere folk til siden. Ved å legge ut nyheter på FB, besøker man nok GR oftere.

Og hva ble resultatet?

Personlig ser jeg på det som et dødsmerke. Å legge seg ut på sosiale medier på den måten er etter min mening å selge seg ut. En indirekte tilståelse på at det snart er slutt, og vi har ikke mer å gi. Tradisjonell reklame er nok fortsatt veien å gå.. Tho mye dyrere, det beviser at dere står støtt på egne bein. At dere er et uavhengig samfunn som ikke trenger en booster fra Facebook for å holde dere i live.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Personlig ser jeg på det som et dødsmerke. Å legge seg ut på sosiale medier på den måten er etter min mening å selge seg ut. En indirekte tilståelse på at det snart er slutt, og vi har ikke mer å gi.


Da er det i så fall mye som er i ferd med å gå under. Omtrent alt på internett integreres med Facebook, Twitter osv. nå. Hvorfor skal Gamereactor være et unntak?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Mobilappen er bra, men

La oss få sitere i tråder og redigere egne kommentarer. Det hadde vært knall.
''eh'' - Link
  • 0
På Community sidene er det visse ting jeg ergrer meg over. Under forum er det "Siste" og "Mest diskutert". "Siste fungerer utmerket, men "Mest diskutert" er kun blogger og systemet for hvordan de velges er jeg litt uklar på. "Mest diskutert" under Blogger er derimot All Time mest kommenterte blogger, en liste som sjelden forandrer seg.

Mitt forslag er muligens å få byttet om Mest diskutert under Forum og Blogger og kanskje legge til en All Time på forumstråder, ettersom dette ikke eksisterer.
Living so the last night feels like a past life
Kan dere fikse sånn at når jeg skriver årstall som slutter med 8 i parentes at det ikke blir , men at det faktisk vises normalt som f.eks (1997) for når jeg skriver f.eks 1988 inn i parentes ser det sånn her ut "(198 "!
Siterer SirGalahad:
Kan dere fikse sånn at når jeg skriver årstall som slutter med 8 i parentes at det ikke blir , men at det faktisk vises normalt som f.eks (1997) for når jeg skriver f.eks 1988 inn i parentes ser det sånn her ut "(198 "!

Putt et mellomrom inn mellom? (1988 )
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Putt et mellomrom inn mellom? (1988 )


Ja, pleier å gjøre det, men det er ikke så tilfredstillende.
Syns de burde flytte "taben" med medlemsanmeldelser opp der Kommentarer, Forum og blogger står, det er jo plass der og det blir enklere å finne dem og kanskje flere legger merke til de gode anmelderene her på GR.

Og muligheten til å få varsling, hvis noen kommenterer på bloggen eller anmeldelsen din

Hvor blir det av muligheten til at medlemmer kan anmelde filmer, nå er vi jo nødt til å lage blogger.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Syns de burde flytte "taben" med medlemsanmeldelser opp der Kommentarer, Forum og blogger står, det er jo plass der og det blir enklere å finne dem og kanskje flere legger merke til de gode anmelderene her på GR.

Solid forslag, helt enig. Er jo mer en nok med plass.

Siterer sideswipe:
Og muligheten til å få varsling, hvis noen kommenterer på bloggen eller anmeldelsen din

Sant , det gjelds også når du får noen som siterer deg eller "like" det du sier på forum og blogger eller anmeldelser.

Siterer sideswipe:
Hvor blir det av muligheten til at medlemmer kan anmelde filmer, nå er vi jo nødt til å lage blogger.

Sant, absolutt og når de først skal ta film så kan de vurdere å ta tv serier/ episoder å.
Så ja helt enig.
Ønsker muligheten til å kunne legge ut flere bilder i personlig blogg og samtidig kunne velge hvor i teksten bildene skal ligge.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!