Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactors funksjoner [101]


Vi jobber med å oppdatere denne tråden bittelitt. Si ifra dersom det er noen funksjoner vi mangler å forklare.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skriv hvordan om man gjør at medlemanmeldelse bildene henger i sammen, altså loddrett
Not race from me, if I say no.
  • 0
Man redigerer det i et bilderedigeringsprogram. Man setter altså de bildene man vil ha og limer de oppå hverandre til ett bilde.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg velger å skamløst bumpe den tråden her jeg, ettersom jeg ikke orker å lete etter den hver gang jeg trenger den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg velger å skamløst bumpe den tråden her jeg, ettersom jeg ikke orker å lete etter den hver gang jeg trenger den.


Jeg har gjort den til en sticky-tråd, så den finnes øverst i GR-subforumet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Jeg har gjort den til en sticky-tråd, så den finnes øverst i GR-subforumet.


Nice, nice.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!