Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer [diskusjon]


Årets Kåringer er en litt selvhøytidelig avstemming her på forumet som gjennomføres hvert år. Denne tråden er ment for å facilitere diskusjon rundt avstemmingen hvert år. Her kan alt rundt de årlige kåringene av brukere i desember diskuteres.

Hvem stemte du på i år og hvorfor? Hvilke kategorier savner du? Er det noen regler du skulle sett endret eller implementert? Hvilke ønsker har du for neste års avstemming?

--------------------------------

Avstemningen for 2014 er i gang: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=82144&pag
e=1

Kategoriene finner du i førsteposten.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg savner en "Årets Kreative" kategori.
Til de som lager og viser bilder, filmer, skriver historier, osv.
Har merket at det har blitt mer og mer slikt de siste par årene og det er hvertfall noe jeg setter pris på.
  • 0
  • 192
  • 192
Herlig, skal stemme snart!

Selv syns jeg det alltid er like trist når jeg ser kategorier som står tomme når enkeltpersoner stemmer. At brukere er for slappe til å f. eks finn ut hvem som er nykommere, og å bruke bittelitt hjernekraft på å tenke ut hvem de mener fortjener priser de vanligvis ville latt stå tomme. Synd...
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg savner en "Årets Kreative" kategori.

Vi skal ta det til etterretning. Jeg liker ideen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg aner ikke hvem jeg skal stemme på i år. F.eks. nykommer-, årets Dronning- og årets hjelpsomme er store dilemmaer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Enig der Cookiemonster. Tror jeg vet hvem jeg skal stemme på som årets nykommer, tho.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Er det lov å stemme på redaksjonsmedlemmer/skribenter i konge og dronning kategoriene?
Har ikke bestemt meg enda, jeg liker bare å vite om muligheten er der.
  • 0
Noen som har en liten oversikt over nykommerne i år?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Er det lov å stemme på redaksjonsmedlemmer/skribenter i konge og dronning kategoriene?


Ville tro det, står ikke noe om at det ikke er lovt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer 192:
Selv syns jeg det alltid er like trist når jeg ser kategorier som står tomme når enkeltpersoner stemmer. At brukere er for slappe til å f. eks finn ut hvem som er nykommere, og å bruke bittelitt hjernekraft på å tenke ut hvem de mener fortjener priser de vanligvis ville latt stå tomme. Synd...


Jeg skriver N/A der det er ingen jeg er keen på å stemme på. Det var du selv som sa jeg burde stemme på den jeg mener fortjener det, og når jeg ikke synes noen spesielle fortjener det, er det vel greit å la den stå åpen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Da var mine (foreløpige) stemmer postet.
Utrolig vanskelig i år, føler jeg har mistet helt oversikten over hvem som gjør hva.

Ble tre stemmer til Strategist, fordi han virkelig har gjort sin del for å løfte oss ut av dødsonen vi var i tidligere i år.

Usikker på hvem jeg skal sette på "humørspreder".
De fleste bidrar jo, men det er vanskelig å finne en som utmerker seg.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Predator:
når jeg ikke synes noen spesielle fortjener det, er det vel greit å la den stå åpen.


Absolutt, det er noe helt annet. Men hvis man ikke gidder å sette opp et navn fordi en ikke vet hvem som er legalt kvalifisert for en tittel, så mener jeg det kun er ren slapphet.
Get ready for a better you
  • 0
Årets Bruker - Grallen
Årets Konge - dark samus nemesis
Årets Dronning - skeptisk-heksa
Redaksjonsmedlem - Tor Erik Dahl
Årets Skribent - Robin Høyland
Årets Debattør - The Heretic
Årets Blogger - Strategist
Årets Nykommer - Solmyr Raven
Årets Medlemsanmelder - Joelspeanuts
Årets Moderator - Strategist
Årets Veteran - Tommy Kvaernerud
Årets Initiativtaker - N/A
Årets Hjelpsomme - N/A
Årets Humørspreder - Grallen
Årets Aktive - sonic & link
Årets Lesehest - fantomena

Dette ble listen min. Fryktelig vanskelig å bestemme seg for hvilke person man skal velge i de forskjellige kategoriene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Årets bruker: LesMiserable
Årets konge: LesMiserable
Årets medlemsanmelder: LesMiserable (Skriv flere på nyåret, plis)


Wat?
  • 0
Skulle gjerne hatt en definisjon på "Årets Lesehest", skjønner ikke helt hva det skal legges vekt på i den kategorien. Den som har lest flest bøker? Den smarteste? Den som siterer flest kjente tekster?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer fra tråden:

«Årets Lesehest
-En bruker som har markert seg ved å være flink til å kommentere på redaksjonelle tekster.»
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det er mulig å spørre moderatorene her i denne tråden eller annetsteds om en bruker er kvalifisert for en kategori, for eksempel nykommer. Det kan være vanskelig å vite hvem som har hatt brukere før.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg savner en "Årets Kreative" kategori.
Til de som lager og viser bilder, filmer, skriver historier, osv.
Har merket at det har blitt mer og mer slikt de siste par årene og det er hvertfall noe jeg setter pris på.
Jeg liker den idéen veldig godt og du skal ikke se bort fra at det dukker opp en slik kategori neste år.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Er det lov å stemme på redaksjonsmedlemmer/skribenter i konge og dronning kategoriene?
Ja.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer remote:
Siterer fra tråden:

«Årets Lesehest
-En bruker som har markert seg ved å være flink til å kommentere på redaksjonelle tekster.»


Haha, se der ja! Lese førsteposten nøyere neste gang, kanskje...
Kept you waiting, huh?
  • 0
Der var kåringen oppe, gitt! Skal stemme, men må nok tenke meg grundig om på hvem jeg skal stemme på.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer LesMiserable:
Wat?


Ville du ikke ha noen stemmer eller noe?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Ville du ikke ha noen stemmer eller noe?


Joda. Jeg ble bare litt overrasket. Mest av alt pga. "Årets medlemsanmelder" når jeg bare har skrevet en anmeldelse, og den var ganske kort.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Mest av alt pga. "Årets medlemsanmelder" når jeg bare har skrevet en anmeldelse, og den var ganske kort.


Den anmeldelsen var den eneste jeg har lest i år som jeg likte skikkelig godt, så da stemte jeg i den kategorien as well.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Uff, merker jeg har vært lite aktiv når jeg faktisk ikke kommer på hvem jeg kan stemme på i flerne kategorier.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Da har jeg stemt. Ble mange stemmer til Strategist, siden han har gjort så mye for forumet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg føler stemmene har stoppet litt opp. Stem folkens, stem! Use your rights! Deliver democracy to Gamereactor!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!