Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer [diskusjon]


Jeg venter. Hva hvis noen dukker opp med verdens beste medlemsanmeldelse, skriver den villeste bloggserien eller lignende snart? Trenger tid til å observere folket på forumet.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Det er nok mange som bruker tid til å tenke seg om før man stemmer, men det er som sagt mulig å endre stemme etterhvert, sålenge det skjer før fristen. Jeg håper folk ikke glemmer å avlegge sin stemme når julehøytiden setter inn for fullt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
For min del har jeg lagt vekt på å romme så mange brukere som mulig. Det kan hende at noen brukere hører mer hjemme i en annen kategori, men mitt fokus er å gi dem fokus. Det er mulig at jeg forandrer noe underveis, men jeg synes jeg har brukt god tid til å stemme på flest mulig. Alle kan ikke være med, men sånn er det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
*nei*
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Om jeg ombestemmer meg blir jeg bare å endre det.
  • 0
Siterer simidude:
Årets Dronning - Parkour Gamer


Og nettopp derfor stemte jeg på deg som årets humørspreder.
  • 0
Nå må dere fortsette å stemme, folkens.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Da har jeg avlagt min stemme, og takk jeg takker Herren for anonymiteten min, ellers hadde farmin kaldkvælt meg, hadde jeg sagt hvis dette var Stortingsvalget. Heldigvis er det ikke dét valget jeg har deltatt i enda, for selv ikke folk som meg selv for lov til å forhåndsstemme så tidlig.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Gleder meg at jeg fått noen stemmer her og der.
Tviler på at jeg vinner noe, men stemmer er alltid flott.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Koselig å bli stemt på som Årets Dronning simidude <3
  • 0
Hadde likt å sett kategorien "årets kranglefant". Veldig mange verdige vinnere der i alle fall!
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Hadde likt å sett kategorien "årets kranglefant". Veldig mange verdige vinnere der i alle fall!


Det er definitivt en idee jeg kan støtte!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Koselig å bli stemt på som Årets Dronning simidude <3


Velfortjent.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Parkour Gamer:Koselig å bli stemt på som Årets Dronning simidude <3

Velfortjent.


"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Xenofex:
Hadde likt å sett kategorien "årets kranglefant". Veldig mange verdige vinnere der i alle fall!

Nei, det hadde blitt en konkurranse for to personer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Angående kranglefanter, hva er det egentlig du har imot meg LesMiserable? Det er helt åpenbart at du ikke liker meg spesielt godt.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nei, det hadde blitt en konkurranse for to personer.


Yeah right.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Angående kranglefanter, hva er det egentlig du har imot meg LesMiserable?


Ingenting, egentlig.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Angående kranglefanter, hva er det egentlig du har imot meg LesMiserable? Det er helt åpenbart at du ikke liker meg spesielt godt.


Årets sytepave, anybody?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ro ned. Det er jul tross alt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Virkelig? Jeg stiller ham et spørsmål, også plutselig er jeg en sytepave?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Virkelig? Jeg stiller ham et spørsmål, også plutselig er jeg en sytepave?


Glem de, PG. De kødder bare litt. ;)

Opp med humøret! Merry Christmas!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Virkelig? Jeg stiller ham et spørsmål, også plutselig er jeg en sytepave?


Jeg tenkte vel mer på at du syter mye generelt.

Siterer albaga:
Glem de, PG. De kødder bare litt. ;)


Kødder jeg eller?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg tenkte vel mer på at du syter mye generelt.


Synes du jeg har liten grunn når dere klager på meg hele tiden? Synes dere syter ganske så mye dere og, for det virker som om dere to er ute etter å klage på så mye som mulig av det jeg sier.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Predator:Jeg tenkte vel mer på at du syter mye generelt.

Synes du jeg har liten grunn når dere klager på meg hele tiden? Synes dere syter ganske så mye dere og, for det virker som om dere to er ute etter å klage på så mye som mulig av det jeg sier.

Det morsomme er at du gjør det utrolig lett å irritere deg.

Lagt til 2012-12-24 16:56:
Uansett folkens, cheer up!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!