Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer [diskusjon]


Siterer Predator:
Citerer Parkour Gamer:Virkelig? Jeg stiller ham et spørsmål, også plutselig er jeg en sytepave?

Jeg tenkte vel mer på at du syter mye generelt.

Citerer albaga:Glem de, PG. De kødder bare litt. ;)

Kødder jeg eller?


Okay da, ikke du.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det skal vel helst være kategorier som ikke er negativt rettet mot noen

Årets fanboy, anyone?

Det kan jo være både positivt og negativt
  • 0
Siterer albaga:
Okay da, ikke du.


Hey, hey, hey. Jeg kødder ikke. Selv om jeg generelt sett ikke har noe som helst imot PG, så mener jeg virkelig alt jeg skriver til han.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer albaga kay da, ikke du.

Hey, hey, hey. Jeg kødder ikke. Selv om jeg generelt sett ikke har noe som helst imot PG, så mener jeg virkelig alt jeg skriver til han.


Ah, I see. Okay, glem det. Ingen kødder også glemmer vi dette.

Siterer SirThomas:
Det skal vel helst være kategorier som ikke er negativt rettet mot noen

Årets fanboy, anyone?

Det kan jo være både positivt og negativt


Det høres ut som en god ide etter min mening.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer SirThomas:
Det skal vel helst være kategorier som ikke er negativt rettet mot noen

Årets fanboy, anyone?

Det kan jo være både positivt og negativt

Vel, akkurat som de forrige forslagene som dukket opp her blir det veldig dømmende. Jeg ville vertfall ikke tatt med det forslaget, det sånn som kan skremme brukere vekk fra siden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer SirThomas et skal vel helst være kategorier som ikke er negativt rettet mot noen

Årets fanboy, anyone?

Det kan jo være både positivt og negativt
Vel, akkurat som de forrige forslagene som dukket opp her blir det veldig dømmende. Jeg ville vertfall ikke tatt med det forslaget, det sånn som kan skremme brukere vekk fra siden.


Stemmer det. Når jeg tenker over det glem det jeg sa.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
I really love listening to your little piss-ant soldiers trying to talk tough. They make me laugh. If Matrix was here, he'd laugh too.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Hahaha!

Uansett, min GR drøm er å se navnet mitt på den listen.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Minner alle om at året begynner å nærme seg slutten. Vil man stemme bør man gjøre det snart.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Vel, akkurat som de forrige forslagene som dukket opp her blir det veldig dømmende. Jeg ville vertfall ikke tatt med det forslaget, det sånn som kan skremme brukere vekk fra siden.


Tja, såpass syns jeg folk bør tåle. Jeg legger i alle fall all min stolthet i å være så uenig og tverr som overhodet mulig.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Citerer The Cookiemonster:Vel, akkurat som de forrige forslagene som dukket opp her blir det veldig dømmende. Jeg ville vertfall ikke tatt med det forslaget, det sånn som kan skremme brukere vekk fra siden.

Tja, såpass syns jeg folk bør tåle. Jeg legger i alle fall all min stolthet i å være så uenig og tverr som overhodet mulig.

Haha, det er godt mulig, men det er nok ikke alle som ville satt pris på en slik tittel. Kåringene er vel ment til å være positive, og oppmuntre folk til å vinne i diverse kriterier. Hvorvidt det å bli kåret til "Årets fanboy" er veldig positivt kan diskuteres.

Og forresten, STEM FOLKENS, STEM!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Xenofex:
Hadde likt å sett kategorien "årets kranglefant". Veldig mange verdige vinnere der i alle fall!


Det var den jeg også ventet på
The gavel corrupts
  • 0
Kommer resultatene i den nærmeste fremtid?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg føler stemmene har stoppet litt opp. Stem folkens, stem! Use your rights! Deliver democracy to Gamereactor!

Var dessverre ikke så veldig aktiv i 2012 som jeg kunne ha vært men fikk avlagt mine stemmer selv om det ble noen N/A innimellom,ble bare ikke enig med meg selv hva jeg skulle stemme på de...Gleder meg til og se hvem som vant.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kommer resultatene i den nærmeste fremtid?


Lurt på det samme en stund. Vi er snart i Februar og kåringene er ikke ute enda! Tar jo ikke så lang tid tå telle.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Er ikke så mange som stemte, så burde ikke ta så lang tid.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Resultatene har vært klare lenge, men moderasjonen er kraftig amputert når Strategist ligger nede for telling. Vi satser på at det kommer om ikke alt så lenge.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Resultatene har vært klare lenge, men moderasjonen er kraftig amputert når Strategist ligger nede for telling. Vi satser på at det kommer om ikke alt så lenge.

Hva har så skjedd med Strategist? Han har vært uaktiv på Twitter også, noe som er enda mer uvanlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det vet jeg ikke, men jeg vet at han er syk. Han kommer nok sterkere tilbake.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nå som året snart er omme, eller, det er 2 måneder, jeg vet, men julebrus er i butikken, ergo julestemning. Uansett, nå som året snart er omme begynte jeg å tenke på årets kåringer og i den anledning sjekket jeg ut kategoriene vi/dere hadde i 2012. Ikke noe galt med de altså, men hva med en noen små addisjoner til lista?

Kanskje dere kan dra fram noen litt mer forumrettede og ikke brukerrettede kategorier? Årets diskusjon, årets bloggserie, årets kommentar eller årets My Live Feed oppdatering kunne jo vært kategorier? Ja, det blir kanskje litt jobb for moderasjonen, vet hvor mye dere hater det. Nå skal det sies at om dere ikke inkluderer flere kategorier har jeg bare tenkt å lage en egen blogg hvor jeg selv utnevner mine favorittøyeblikk fra forumåret 2013, ihvertfall den perioden jeg har vært aktiv, men hadde vært kult å se noen litt mer uhøytidelige kåringer i 2013.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nå skal det sies at om dere ikke inkluderer flere kategorier har jeg bare tenkt å lage en egen blogg hvor jeg selv utnevner mine favorittøyeblikk fra forumåret 2013


Du tenker på alt <3
  • 0
Siterer SirThomas:
Kanskje dere kan dra fram noen litt mer forumrettede og ikke brukerrettede kategorier?


Det er flott at du kommer med et slikt forslag. Vi i moderasjonen vil diskutere det og se hva vi kommer til. Vi forhindrer ikke brukerne på noen som helst måte å ta initiativ til å kåre alt mulig rart selv. Det er bare positivt!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gleder meg til kåringene. Kan bli mye rart.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer remote:
Vi i moderasjonen vil diskutere det og se hva vi kommer til.


If you need any help, call me maybe?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
årets bloggserie


Noen jakter anerkjennelse for #AllAmerican.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!