Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer [diskusjon]


Siterer remote:
Noen som har funnet noen kandidater til årets nykommer? Det er mange som har vært aktive først i år, men få som har holdt på aktiviteten sin. Eller tar jeg feil?


Samme kategorien jeg sliter med. Veldig få som har virkelig vært aktive i lang tid om er nye. Så håper at noen her inne har litt mer peiling.
  • 0
Siterer remote:
Noen som har funnet noen kandidater til årets nykommer? Det er mange som har vært aktive først i år, men få som har holdt på aktiviteten sin. Eller tar jeg feil?


stikox93 som SirThomas har stemt på, kunne vært en god kandidat. Men han oppfyller jo ikke kriteriene. Så den eneste jeg har i min bok er XXXBloodshooter.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
stikox93 som SirThomas har stemt på, kunne vært en god kandidat. Men han oppfyller jo ikke kriteriene. Så den eneste jeg har i min bok er XXXBloodshooter.


Ja, har tenkt på stikox93 jeg og, men er jo ikke innenfor. Så er vel bare XXXBloodshooter som gjenstår, om da ikke stikox93 bli godtatt.
  • 0
Siterer Glorfindel:
stikox93 som SirThomas har stemt på, kunne vært en god kandidat. Men han oppfyller jo ikke kriteriene. Så den eneste jeg har i min bok er XXXBloodshooter.


Sier sitt om hvor mange aktive nykommere det er når man sliter med å komme med navn, og til slutt ender med én kandidat.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Sier sitt om hvor mange aktive nykommere det er når man sliter med å komme med navn, og til slutt ender med én kandidat.


True, ikke at vi har så mange fulltidsaktive medlemmer heller.
  • 0
Vanligvis stemmer jeg i alle kategoriene, men i år synes jeg det er berettiget å ikke stemme på årets nykommer siden det er ingen nykommer som har holdt seg aktiv over en lengre periode, og som fortsatt er synlig aktiv i dag.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Vanligvis stemmer jeg i alle kategoriene, men i år synes jeg det er berettiget å ikke stemme på årets nykommer siden det er ingen nykommer som har holdt seg aktiv over en lengre periode, og som fortsatt er synlig aktiv i dag.


Klarer du nå å gjøre det da? Eller kommer den tomme plassen til å forfølge deg?
  • 0
Siterer ElGamer:
Klarer du nå å gjøre det da? Eller kommer den tomme plassen til å forfølge deg?


Foreløpig står jeg ved det, men det er ikke lett. Skal gråte litt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Foreløpig står jeg ved det, men det er ikke lett. Skal gråte litt.


Kan vel prøve å trøste deg med å si at jeg står på samme begrunnelse som din, finner ingen å putte inn på den plassen.
  • 0
Må "årets tråd" være laget i år?
  • 0
Siterer TK Art:
Må "årets tråd" være laget i år?


Neida. Bare velg den tråden du synes har hatt best aktivitet, eller som du har deltatt mest i selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Minner om at fristen på å stemme går ut i dag kl. 23.59, så husk å stemme iløpet av dagen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Forslag om kategori: årets savn (bruker som har forsvunnet)

I samme slengen kan man jo ta med årets hjemvendte (bruker som har returnert etter å ha vært borte)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Litt mange kategorier kanskje? Det er jo flere kategorier enn aktive brukere(?)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Litt mange kategorier kanskje?


Ble muligens litt mange, ja. Tok dem med for å gjøre mest mulig ut av det, og for å skape en ørliten nostalgifølelse.

Siterer Lt Mactawish:
Det er jo flere kategorier enn aktive brukere(?)


Haha, det er godt mulig - men det er ingenting som tilsier at en bruker ikke kan vinne flere kategorier
Siterer SirThomas:
Ble muligens litt mange, ja. Tok dem med for å gjøre mest mulig ut av det, og for å skape en ørliten nostalgifølelse.

Haha, klager ikke men blir litt å jobbe seg gjennom siden jeg (som alltid) har hatt veldig varierende aktivitet, for ikke å snakke om at i min alder begynner hukommelsen å skrante litt. Får vel ta det etter beste evne og evt. stryke ut de jeg ikke har noen klar vinner for.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Får vel ta det etter beste evne og evt. stryke ut de jeg ikke har noen klar vinner for.


Ja, det er nok det beste. Med tanke på nettopp aktiviteten, så egner sikkert ikke alle kategoriene seg like bra som de har gjort tidligere - men man kan stemme blankt, ellers er det jo opp til hver enkelt å bruke litt av kreativiteten sin.
  • 0
Har bare svar til fem-seks kategorier. Har ikke vært online nok i år, og jeg husker ikke hvem som sier og gjør hva.
  • 0
Jeg tenker at det er bedre å stemme på noen kategorier og la resten være blanke, enn å ikke stemme i det hele tatt.

Selv har jeg vel også prøvd å holde meg til én bruker per kategori tidligere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer TK Art:
Har bare svar til fem-seks kategorier. Har ikke vært online nok i år, og jeg husker ikke hvem som sier og gjør hva.


Tenkte faktisk på en "Årets Kreative" som du ytret ønske om back in 2012, men følte det ville blitt en ganske så begrenset kategori.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg tenker at det er bedre å stemme på noen kategorier og la resten være blanke, enn å ikke stemme i det hele tatt.

Selv har jeg vel også prøvd å holde meg til én bruker per kategori tidligere.


Høres fornuftig ut.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
SirT! Awesome du tar ansvar for det! Men for å være heeeelt sikker, så skal jeg poste svarene mine i tråden du laget og ikke noe mer?

Lagt til 2016-12-18 20:58:
Årets savnede: skal det være en bruker som bare har forsvunnet og skriver lite, eller må brukernavnet være fjernet og slettet?
  • 0
Siterer Quinzel:
Årets savnede: skal det være en bruker som bare har forsvunnet og skriver lite, eller må brukernavnet være fjernet og slettet?

Det første
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Quinzel:
SirT! Awesome du tar ansvar for det! Men for å være heeeelt sikker, så skal jeg poste svarene mine i tråden du laget og ikke noe mer?


Ja, det er vel hensikten. Avstemmingstråden skal kun inneholde stemmer.

Siterer Lt Mactawish:
Det første


Er du sjefen nå? My man
Siterer SirThomas:
Er du sjefen nå? My man

Sorry ass, bruh. Men tenkte det var det mest logiske ut fra reglene vår store "Overlord of kåringer 2016" har satt opp. Hvis det var feil så er jeg klar til å ta konsekvensene. Punish me!
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!