LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Gamereactor

      Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

      Årets Kåringer [diskusjon]


      Siterer ElGamer:
      .
      Jeg passer i alt. Absolutt alt.


      Det har jeg vanskelig for å tro.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Siterer Taktikkeren:
      Det har jeg vanskelig for å tro.


      Don't stop believing.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer Taktikkeren:
      Det har jeg vanskelig for å tro.


      Siterer The Cookiemonster:
      Don't stop believing.


      Cookie har troa. Gjør som Cookie og tro på meg.
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Cookie har troa. Gjør som Cookie og tro på meg.


      https://www.youtube.com/watch?v=cqXk_FRw62Q
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Itte få meg til å spy a... pliiiiiss.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      https://www.youtube.com/watch?v=cqXk_FRw62Q


      Glem det. Ikke ha troa på meg. Du vet at det stemmer, så tro i kirka, noe ingen burde ha tid til.
      • 0
      Minner også på at det er mulig å redigere stemmene sine helt fram til nyåret. Det vil si å endre stemmene og å legge til stemmer. Det er ønskelig at dere bruker tid og stemmer i så mange kategorier som mulig.

      Hvis dere av ulike årsaker ikke kan endre posten deres, kan dere si fra til en moderator og la dem endre stemmeinnlegget for dere.

      Lagt til 2016-12-20 16:55:
      Har lagt merke til at en som har fått flere stemmer som årets blogger, ikke har blogget siden mars. De bloggene må ha gjort et sterkt inntrykk

      2016 har ikke vært det største bloggåret og de som har blogget, passer godt i andre kategorier. Så når man bruker sin egen regel om én bruker, én kategori, blir denne kategorien vrien, men jeg skammer meg ikke over valget!
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Siterer remote:
      Har lagt merke til at en som har fått flere stemmer som årets blogger, ikke har blogget siden mars. De bloggene må ha gjort et sterkt inntrykk


      Blogger som rystet personer på det sterkeste, uten tvil!
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      Ro ned, det gjenstår tolv dager. Stemmer akkurat når jeg vil.


      Og der har vi jo forklaringen på hvorfor remote ga oss så kort frist i 2014 - fordi folk stemmer like før deadline.

      Siterer remote:
      Har lagt merke til at en som har fått flere stemmer som årets blogger, ikke har blogget siden mars. De bloggene må ha gjort et sterkt inntrykk


      Fikk meg til å le mer enn jeg burde.

      Siterer remote:
      2016 har ikke vært det største bloggåret og de som har blogget, passer godt i andre kategorier.


      Absolutt noe å tenke over ja.
      • 0
      Siterer SirThomas:
      fordi folk stemmer like før deadline.


      Jobber bedre med litt press. Må gjøre det før nyttårsaften da, for jobber 19 timer skift den dagen.
      • 0
      Sånn! Da har jeg ztemt. OG jeg savner Grallen, mulig han er aktiv, men ikke i de trådene jeg er aktiv i, derav skrev jeg han som savnet. Er det lov eller må jeg endre den stemmen? :p
      • 0
      Siterer Quinzel:
      Er det lov eller må jeg endre den stemmen?


      Må da være lov å savne hvem man vil vel? Selv om han bare er borte noen dager av gangen.
      Selvfølgelig lov å savne den grelleste av oss alle.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Siterer The Cookiemonster:
      Selvfølgelig lov å savne den grelleste av oss alle.


      Den grelleste Grallen!
      • 0
      Jeg mangler to kategorier. Dette ble jaggu litt av et puslespill i år.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Dette ble jaggu litt av et puslespill i år.


      Ja, du må jo plasssere ElGamer i alle kategoriene?
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Ja, du må jo plasssere ElGamer i alle kategoriene?


      Her skal det kun plasseres én bruker i hver kategori. Derfor kabalen sliter med å gå opp.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Håper flere stemmer snart

      Liker å se hva folk har stemt. Det blir bare mer og mer spennende for hver kommentar jeg ser i den tråden
      Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
      Siterer Glorfindel:
      Her skal det kun plasseres én bruker i hver kategori. Derfor kabalen sliter med å gå opp.


      Haha, for få folk til å fylle. Får la rutene stå tomme.
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Haha, for få folk til å fylle. Får la rutene stå tomme.


      Neida, nå mangler jeg bare én. Men det er også kategorien jeg ikke kan la stå åpen....
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Siterer Glorfindel:
      Siterer ElGamer:Haha, for få folk til å fylle. Får la rutene stå tomme.

      Neida, nå mangler jeg bare én. Men det er også kategorien jeg ikke kan la stå åpen....


      Du gjør oss ille nysgjerrig ved å skrive sånt, lurer på hvilken kategori du sliter med :p
      Siterer Glorfindel:
      Neida, nå mangler jeg bare én. Men det er også kategorien jeg ikke kan la stå åpen....


      Årets moderator?

      Du får stemme på deg selv da. Det står i reglementet at det ikke er respektabelt, og det betyr jo at det er lov.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Neida, nå mangler jeg bare én. Men det er også kategorien jeg ikke kan la stå åpen....


      Hahaha, jaja.

      Siterer remote:
      Det står i reglementet at det ikke er respektabelt, og det betyr jo at det er lov.


      Men da vet jeg jo hva jeg skal stemme i år da.
      • 0
      Har ikke tenkt over hva jeg skal stemme enda. Den tid, den sorg.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      Har ikke tenkt over hva jeg skal stemme enda. Den tid, den sorg.


      Jeg stemmer på deg i alle kategoriene, du stemmer på meg i alle. Blir bra det.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!