Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer [diskusjon]


Siterer ElGamer:
Jeg stemmer på deg i alle kategoriene, du stemmer på meg i alle. Blir bra det.


Deal.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hehehe. Her er det fullt alvor ser jeg. Forventer at noen krever omtelling etter at resultatene er offentliggjort. Trump and Clinton ain't got shit compared to you folks!
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Hehehe. Her er det fullt alvor ser jeg. Forventer at noen krever omtelling etter at resultatene er offentliggjort. Trump and Clinton ain't got shit compared to you folks!




Glorfindel er vår Trump, mens jeg er Hillary siden jeg har best kvinnelig intuisjon av oss to. Glorfindel var også murer i sitt forrige liv og har milde aversjoner for de som tar solarium.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Glorfindel er vår Trump, mens jeg er Hillary siden jeg har best kvinnelig intuisjon av oss to. Glorfindel var også murer i sitt forrige liv og har milde aversjoner for de som tar solarium.


Jaggu lærer man ikke noe nytt hver dag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer ElGamer:
Siterer The Cookiemonster:Har ikke tenkt over hva jeg skal stemme enda. Den tid, den sorg.

Jeg stemmer på deg i alle kategoriene, du stemmer på meg i alle. Blir bra det.


#hook ;)
Siterer Quinzel:
#hook ;)


Faen, busted altså.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er vel ingen hemmelighet hvem The Cookiemonster kommer til å stemme på som Årets Savnede - älg
  • 0
Siterer SirThomas:
Er vel ingen hemmelighet hvem The Cookiemonster kommer til å stemme på som Årets Savnede - älg


Den linken fucket du opp bra må jeg si. Uansett, der avslørte du meg altså. Stemmer på älg som årets bruker, ElGamer tar resten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Liten påminnelse angående avstemningen:

Når det gjelder Årets nykommer, velger jeg å tøye litt på den vanlige desemberregelen, grunnet få kandidater med merkbar aktivitet som kvalifiserer til kategorien, og mange enda har stemt blankt. Det er fortsatt en uke igjen å endre stemmene, og da bør den aktuelle være registrert fra og med november 2015.
Dæven, visste ikke at gnyg var dame..
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Dette krevde nøye gjennomtenkning gitt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Taktikkeren:
Dæven, visste ikke at gnyg var dame..


The more you know.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Æ bli reint rørt av at æ blei stæmd på tå noken av dem andre brukaran her på fårumet.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Æ bli reint rørt av at æ blei stæmd på tå noken av dem andre brukaran her på fårumet.


Begynner nesten å gråte, har jo fått tre stemmer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Stemmer på älg som årets bruker, ElGamer tar resten.


Yay!

Siterer The Cookiemonster:
Begynner nesten å gråte, har jo fått tre stemmer.


Let's see if we can make it more!
  • 0
Siterer ElGamer:
Begynner nesten å gråte, har jo fått tre stemmer.


Kanskje du vinner Årets Debattant.
Siterer SirThomas:
Kanskje du vinner Årets Debattant.


Kanskje.

Siterer ElGamer:
Let's see if we can make it more!


Wooo
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer remote:
Gjør oppmerksom på at innlegg uten stemmer blir slettet i avstemningstråden. Alt slikt kan taes her.


Siterer Bob-Ingolf:
Siterer onkelcleo:Årets Humørspreder - Bob-Ingolf
Very much beg to differ
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Bob-Ingolf som gledesspreder. Den var ny.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
En ting jeg ikke har myndighet til, er å stenge tråden når fristen for å stemme er ute.
Siterer SirThomas:
En ting jeg ikke har myndighet til, er å stenge tråden når fristen for å stemme er ute.


Det mekker vel moderatora.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer SirThomas:
En ting jeg ikke har myndighet til, er å stenge tråden når fristen for å stemme er ute.


Som trådstarter, så får du delegere jobben til en moderator. Sånn det skal gjøres.
  • 0
Siterer ElGamer:
Som trådstarter, så får du delegere jobben til en moderator. Sånn det skal gjøres.


Seconded. Eventuelt gjør de det bare når de føler for det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Når JoEy_Odd bare dropper kategorier som om de aldri var der.

Siterer ElGamer:
Som trådstarter, så får du delegere jobben til en moderator. Sånn det skal gjøres.


Hvem av moderatorne er best egnet til å være på GR klokken 23:59 idag da?
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvem av moderatorne er best egnet til å være på GR klokken 23:59 idag da?


Vi trenger ikke stenge tråden nøyaktig da. Vi ser når innleggene er postet, og stemmene som ev. kommer etter midnatt blir ugyldige. Vi kan også se når meldingene er endret, så de som endrer stemmene sine etter midnatt blir også ugyldige. Vi får stenge tråden så fort vi har anledning.

Siterer SirThomas:
Når JoEy_Odd bare dropper kategorier som om de aldri var der.


Dette er ikke lov. Beskjed er gitt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!