Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Introduserer «Nattråden» [info]


Kommer nok ikke innom i kveld, siden jeg har tidligdag i mårra, og jeg er glad i søvn. Mulig jeg titter innom i morgen tidlig i stedet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer sonic og link:
Fordi jeg har skole, og trenger søvn.


Søvn er oppskrytt.

#dealwithit
  • 0
Siterer fantomena:
Søvn er oppskrytt.


Tøysekopp, alle vet da at søvn er digg!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Trenger søvn og skole. Bare at søvn kan side stilles denne uka og skole kan elegant brukes til GR.
  • 0
Siterer Strategist:
Nå får du jo en grunn til å være våken litt lenger eller stå opp litt tidligere.


Psssh, kan ikke ofre søvn nå som jeg endelig har funnet en døgnrytme som fungerer. Selv ikke for GR.

Siterer fantomena:
Søvn er oppskrytt.


For et år siden ville jeg sagt det samme.
Men nå?
Nope, søvn er amazing.
  • 0
Siterer sonic og link:
Fordi jeg har skole, og trenger søvn.


Dette. Å få seg 8-9 timer deilig søvn i hverdagene skal ikke undervurderes. Dessverre betyr det at jeg kommer til å tape poeng kappløpet grunnet all natt aktiviteten jeg går glipp av.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det skal ikke mye til før nattråden blir fylt med drankere og kverulanter.
  • 0
Siterer Grallen:
Tøysekopp, alle vet da at søvn er digg!


This.

Jeg sover ikke særlig mye, men jeg liker det når jeg først gjør det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det finnes bare én person som ikke ønsker meg Velkommen til Nattchatten i natt...
  • 0
Siterer SirThomas:
Det finnes bare én person som ikke ønsker meg Velkommen til Nattchatten i natt...


Jesus.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Det skal ikke mye til før nattråden blir fylt med drankere og kverulanter.


Det blir uansett hyggelig.

Siterer SirThomas:
Det finnes bare én person som ikke ønsker meg Velkommen til Nattchatten i natt...


Håper det ikke er meg. Man vet aldri.

Lagt til 2013-04-15 22:36:
Siterer Jeppzki:
Jesus.


Apropos.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
synes moderatorene det er bra at dere promoterer søvnløshet? for dere gjør det nesten det, imo
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
synes moderatorene det er bra at dere promoterer søvnløshet? for dere gjør det nesten det, imo


Jeg promoterer en sunn livsstil. Jeg anbefaler at dere går og legger dere når den vanlige chatten stenger og tar tran om morgenen dagen derpå sammen med et glass H-melk som inneholder alle de 20 aminosyrene kroppen trenger for å bygge seg stor og sterk.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
synes moderatorene det er bra at dere promoterer søvnløshet? for dere gjør det nesten det, imo


Selvfølgelig er det bra. Det er viktig å kunne takle hverdagene selv om man er trøtt, og det er akkurat det GR lærer oss.

Siterer fantomena:
Skal prøve å få samme type sljegg som Rick i Walking Dead. Akkurat nå er det bare skjeggstubberm, men det kommer seg.


Postet ikke du det i Chat 4.0 og? Får vel slenge meg på jeg da:
Hver morgen, ser jeg ut og oppfører jeg meg som zombiene fra The Walking Dead.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Tipper de fleste ser ut som zombier om morgenen.
  • 0
Siterer remote:
Jeg promoterer en sunn livsstil. Jeg anbefaler at dere går og legger dere når den vanlige chatten stenger og tar tran om morgenen dagen derpå sammen med et glass H-melk som inneholder alle de 20 aminosyrene kroppen trenger for å bygge seg stor og sterk.


så fint at du distanserer degselv fra dine medmods remote

Siterer RockFuzzEleven:
Selvfølgelig er det bra. Det er viktig å kunne takle hverdagene selv om man er trøtt, og det er akkurat det GR lærer oss.


insomni er ingenting å tulle med altså
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
så fint at du distanserer degselv fra dine medmods remote


Remote var sannsynligvis den ungen som satt alene i et hjørne og lekte for seg selv.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
insomni er ingenting å tulle med altså


Jo.

Folk lager vitser om verdenskriger, voldtekt og atomkatastrofer. Insomni er vannkopper i forhold.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
synes moderatorene det er bra at dere promoterer søvnløshet? for dere gjør det nesten det, imo
Nattråden er for de av oss som allerede har en usunn døgnrytme.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Remote var sannsynligvis den ungen som satt alene i et hjørne og lekte for seg selv.


Det er jeg ennå, men jeg får ikke sitte i fred. Alle synes jeg er så kjekk, og kommer og forstyrrer.

EDIT: Chatten har vært oppe hele natta så lenge jeg kan huske, men nå føler folk for å være oppe når de vet det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er jeg ennå, men jeg får ikke sitte i fred. Alle synes jeg er så kjekk, og kommer og forstyrrer.


Joda, jeg må jo si meg skyldig i å synes det.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Joda, jeg må jo si meg skyldig i å synes det.


Vi har et gjensidig forhold, Jeppzki!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Strategist:
Nattråden er for de av oss som allerede har en usunn døgnrytme.


Jeg kommer til å fucke opp døgnrytmen nå bare for den tråden. Kan jo ikke la dere få ha det moro uten meg.
  • 0
ai ai, her var det liv... gud for en natttåd.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Her bli det liv RAI RAI!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!