Offline heljar den 3 november 2015 klokken 11:25. Jeg har vel kanskje ikke vært så aktiv på siden her på en stund. Men hva er det som foregår med bladet? Jeg er fortsatt abonnent og har fått utenlandske utgaver ihvertfall de tre siste gangene. Er det helt over og ut med den norske utgaven? Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan. Offline Tor Erik den 3 november 2015 klokken 12:40. Siterer heljar:Er det helt over og ut med den norske utgaven? Nei. I en periode hvor det ikke har vært plass til magasinet på markedsføringsbudjettet har vi verdt nødt til å sette den norske produksjonen på pause. Det engelske magasinet har blitt sendt til abonnenter i stedet, men vi har ikke stengt noe for godt her i landet. Vi elsker å lage magasin, men når det er gratis betyr det at vi må betale for det selv. Forhåpentligvis har sommerens og høstens store spillutgivelser generert nok annonseinntekter til at vi kan starte igjen snart. Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? Offline onkelcleo den 3 november 2015 klokken 18:56. Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det. Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Tor Erik den 26 februar 2016 klokken 13:02. Siterer onkelcleo:Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det. Gøy å høre Siterer onkelcleo:Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold? Vi vet ennå ikke helt når, men vi vil naturligvis ikke gi slipp på det det beste med GR. Innhold er aldri noe problem. Resten tror jeg ble besvart i kommentaren over. Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? Offline DesignLice den 23 november 2020 klokken 06:12. Nice collection keep up the good work. mcdvoice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Tor Erik den 3 november 2015 klokken 12:40. Siterer heljar:Er det helt over og ut med den norske utgaven? Nei. I en periode hvor det ikke har vært plass til magasinet på markedsføringsbudjettet har vi verdt nødt til å sette den norske produksjonen på pause. Det engelske magasinet har blitt sendt til abonnenter i stedet, men vi har ikke stengt noe for godt her i landet. Vi elsker å lage magasin, men når det er gratis betyr det at vi må betale for det selv. Forhåpentligvis har sommerens og høstens store spillutgivelser generert nok annonseinntekter til at vi kan starte igjen snart. Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? Offline onkelcleo den 3 november 2015 klokken 18:56. Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det. Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Tor Erik den 26 februar 2016 klokken 13:02. Siterer onkelcleo:Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det. Gøy å høre Siterer onkelcleo:Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold? Vi vet ennå ikke helt når, men vi vil naturligvis ikke gi slipp på det det beste med GR. Innhold er aldri noe problem. Resten tror jeg ble besvart i kommentaren over. Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? Offline DesignLice den 23 november 2020 klokken 06:12. Nice collection keep up the good work. mcdvoice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline onkelcleo den 3 november 2015 klokken 18:56. Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det. Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold? Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Offline Tor Erik den 26 februar 2016 klokken 13:02. Siterer onkelcleo:Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det. Gøy å høre Siterer onkelcleo:Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold? Vi vet ennå ikke helt når, men vi vil naturligvis ikke gi slipp på det det beste med GR. Innhold er aldri noe problem. Resten tror jeg ble besvart i kommentaren over. Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? Offline DesignLice den 23 november 2020 klokken 06:12. Nice collection keep up the good work. mcdvoice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline Tor Erik den 26 februar 2016 klokken 13:02. Siterer onkelcleo:Har ikke lest bladene deres på mange år. Ville vært stilig å få lest de norske utgavene igjen. Husker jeg ble fort glad i det. Gøy å høre Siterer onkelcleo:Når tror du at det blir sluppet ut igjen? Avhenger produksjonen utelukkende av annonseinntekter? Mangler dere innhold? Vi vet ennå ikke helt når, men vi vil naturligvis ikke gi slipp på det det beste med GR. Innhold er aldri noe problem. Resten tror jeg ble besvart i kommentaren over. Like1Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? Offline DesignLice den 23 november 2020 klokken 06:12. Nice collection keep up the good work. mcdvoice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
Offline DesignLice den 23 november 2020 klokken 06:12. Nice collection keep up the good work. mcdvoice Like0Rapporter regelbrytende innhold Seksuelt innholdVoldelig innholdSøppelKrenker mine rettigheterAnnet For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: Cookie Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy. OK
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Brukernavn: Passord: