Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gullmedlemskap..igjen.


Fikk beskjed for et par dager siden at gullmedlemskapet hos Gamereactor er utgått. Prøver meg på www.gamereactor.no/club. Kommer til en side der jeg kan velge variget av medlemskapet i Gamereactor Club. Velger 12 månder og trykker 'NESTE', men ingenting skjer. Er Club egentlig nedlagt? Er det andre måte å støtte Gamereactor på så jeg slipper disse reklamene?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Tor Erik er på saken.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Og vi takker så utrolig mye for støtten.
  • 0
Hva innebærer egentlig gullmedlemskap, utenom reklamefri side.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Hva innebærer egentlig gullmedlemskap, utenom reklamefri side.


Da jeg først ble medlem av Gamereactor Club fikk jeg av og til betanøkler til diverse spill og andre fordeler. Men det er lenge siden jeg har fått noe sånt nå. Det er vel mest for å slippe reklame og støtte Gamereactor jeg er interessert. Men hvis de ikke vil ha mitt medlemskap blir jeg snart nødt til å finne fram AdBlock. Det er blitt voldsomt påtrengende med reklamen på sidene her.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Dessverre har vi ingen Club for øyeblikket, men takk for støtten din så langt.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!