Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tilbake til Chat 4.0


Det er samefolkets dag i dag (gratulerer!), og helt urelatert til det har vi i moderasjonen besluttet å stenge Nattråden og gjeninnføre Chat 4.0.
Det er ingen dramatikk i dette. Det er simpelthen en konsekvens av erkjennelsen at forumet trenger en annen type chat-tråd nå.

Endringen vil tre i kraft fra i morgen. Dette vil altså bli siste natt med Nattråden for nå.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvor er du, JoEy_Odd?
  • 0
Veldig bra! Håper dette hjelper på forum aktiviteten
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
A blast to the past.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg liker ikke å chatte så mye. Jeg snakker heller om de store tingene i livet som knekte knekkebrød og barfotløping.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg liker ikke å chatte så mye. Jeg snakker heller om de store tingene i livet som knekte knekkebrød og barfotløping.

Kan vi snakke om moro-snappene dine?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jeg liker pai.
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!