Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactor Norges Stream

Hei, alle sammen.
Da har tiden kommet for at Gamereactor Norge også begynner å streame. Om alt går som planlagt starter vi allerede på fredag. Klokkeslett kommer iløpet av dagen.

I den sammenheng ønsker jeg å starte denne tråden for å holde avstemninger på hva dere ønsker at jeg skal streame hver gang, og bare tanker om streamingen generelt. Enkelte ganger er spillene fastsatt på forhånd, men da vil jeg varsle dere. Spillene dere kan velge blant i skrivende stund finner dere her ( http://psnprofiles.com/Nordmann ) + Tearaway Unfolded, Batman Arkham Knight, Ratchet & Clank og alle PS Plus-spillene som har vært.

Jeg har allerede et spill satt av til fredag, men disse planene kan fort endre seg så er bare å slenge ut forslag til erstatninger. her.

Har også enkelte konseptideer jeg gjerne vil høre deres meninger om:

GRTV Fresh Take: Spiller et nytt spill dere har stemt frem.

GRTV All the Way: Spiller gjennom et helt spill gjennom flere streams. Igjen: dere bestemmer hvilket spill.

GRTV Da capo: Spiller et spill som er mer enn 6 måneder gammelt. Spillet stemmes frem av dere.

GRTV GotY: hver dag i desember spiller jeg spillene som er nominert i de ulike kategorier "Game of the Year"-kåringene våre.

Her er det bare å pøse på med tanker og forslag.
Kommer du til å spille på Xbox One noen gang, i så fall er det mulig å spille med deg da hvis det er multiplayer/co-op?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Vi får se hva vi får til. Om jeg får fingrene i en Xbox One skal nok det gå helt fint;)
Regner med at jeg starter klokken 19. Får klart svar i morgen.
Tusen takk til alle som så på. Beklager startproblemene, det lave kameraet, og den nervøse småpratingen. Håper dere er villige til å gi meg en ny sjanse, og gir meg tilbakemeldinger på hva som må endres.
  • 0
Vil gjerne høres hvilke tidspunkt dere ønsker at vi skal streame på. Ukedager, helger, formiddagen, ettermiddagen, kvelden eller hva?
  • 0
fast fredag kveld kl 19?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Høres ut som en god plan. Andre forslag?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!