Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bursdager og gratulasjoner


Gratulerer ja!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gratulerer Parkour Gamer og Bernt Erik
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gratulerer til remote som har fødselsdag idag.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer så mye med dagen, remote
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Gratulerer med dagen, remotinho.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gratulerer med dagen remote!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Gratulerer med dagen, remote. Husk å del kaken din med Kake.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Takker for omtanken! Klarte ikke å lete fram til denne tråden selv, så det er godt vi har Strategist her.

Siterer RockFuzzEleven:
Husk å del kaken din med Kake.


Jeg så ham ikke, derfor spiste jeg den selv.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer med dagen remote!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Får vel gratulere her også, remote, selv om det teknisk sett var i går.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer med dagen, Strategist.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer med dagen, Strategist og MNO2610.
  • 0
Gratulerer med dagen Strategist og MNO2610!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Takk for gratulasjoner, og gratulerer til MNO.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Grattis med dagen Strategist og MNO!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gratulerer til deg også, MNO2610.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg hadde bursdag 23 oktober! Nå er jeg gammel, hahaha!
  • 0
Gratulerer med dagen, A to the H.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Gratulerer med dagen, A to the H.


Takktakk, OC
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gratulerer med dagen A to the H.

Forresten, hvordan ble du moderator?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Forresten, hvordan ble du moderator?


Fordi jeg var født for rollen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg kommer ikke til å gratulere en som besudlet jomfrudommen min.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg kommer ikke til å gratulere en som besudlet jomfrudommen min.


Beklager. Kunne ikke dy meg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gratulerer med dagen A to the H!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hadde bursdag i går da, 7 nov.. karma?
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!