Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bursdager og gratulasjoner


Gratulerer med dagen igjen, A to the H!

Håper du ble fornøyd med snappen idag.

Siterer Finalfantasyfrelst:
Hadde bursdag i går da, 7 nov.. karma?


Karma for hva da? Uansett, gratulerer med overstått!
  • 0
Gratulerer med sengelappen, Duck Song!
  • 0
Hahahah! Takk Thomas
mah boi
  • 0
Gratulerer med dagen, Duck Song.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer med dagen Duck Song!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen, Ducky Duck
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Grattis, Duck Song!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Gratulerer, ducky!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Takker folkens!
mah boi
  • 0
Grattis med dagen Ande Sang.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gratulerer med dagen til Ole-Christian.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Gratulerer med dagen Ole-Christian.
  • 0
Jeg ønsker også å gratulere Ole-Christian. Nå er han ikke en sånn kjip tenåring lenger.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Takk for gratulasjoner, folkens.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Gratulerer med dagen Ole-Christian!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gratulerer med dagen Ole-Christian!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer med dagen Ole Christian.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Takk til dere tre også!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
20 år. Føler meg eldgammel.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
20 år.


Det er jo den beste alderen, nå kan du endelig kjøpe sprit.

Gratulerer med dagen til Kakashi sensei og SoL
  • 0
Gratulerer med dagen Kakashi sensei og sonic og link
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Kakashi sensei:20 år.

Det er jo den beste alderen, nå kan du endelig kjøpe sprit.


Spiller liten rolle med tanke på at jeg ikke drikker alkohol. Men takk for gratulasjonene SirThomas og Strategist!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Takk for gratulasjonene Strategist og SirThomas!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer til Kakashi sensei og sonic og link!

Siterer Kakashi sensei:
Spiller liten rolle med tanke på at jeg ikke drikker alkohol.


Meget fornuftig
  • 0
Takker TK!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!