Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hvor pleier du å lese GR bladet?


jeg skumleser gamereactor litt i butikken så leser jeg de spillene som er veldig interesange ipå vei hjem og så når jeg setter meg ned hjemme leser jeg absolutt alt som står i bladet uansett om det intereserer meg eller ikke
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Kan også lese det samtidig som jeg spiller

Kakashi style


Eller vis jeg sitter i bilen,spiser.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Leser det i senga, aldri på do! Man kan ikke ta med seg GR inn der!
  • 0
Vaneligvis mens jeg sitter å chatter på her på Gr
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Bladet leses i sofaen med noe godt og drikke til men når jeg er ferdig så havner bladet på andre rom som bad og soverom av ukjente årsaker...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Lenge siden eg har lest eit GR magasin no, men når eg leser det så ligger eg på sofaen eller sitter i bilen.
  • 0
Bussen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hjemme.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hjemme foran dataen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Hjemme foran dataen.


Du sitter på nettsiden og leser bladet samtidig? GR-ing på høyt nivå.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Leser der det passer meg best. Samme hvor det er.
  • 0
På toalettet, mange ganger.
  • 0
Leser det mens jeg legger bjørnehaler. Er en stund siden nå da...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Leser aldri bladet når jeg er på pcen.
Sitter heller aldri på pcen når jeg leser bladet.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
I byen etter jeg har hentet bladet, i bussen og på rommet.
  • 0
Beste plassen å lese GR er på dass. Ingenting er som å tømme tarmen med ferske eller gamle spillartikler mellom nevene. God stemning!
  • 0
Sofaen hjemme! Eller eventuelt på rommet...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Igår plukket jeg med meg #104 og leste det mens jeg ventet på bussen
  • 0
Pleier å lese Gamereactor på bussen, når jeg er ute og reiser eller mellom forelesninger.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Pleier å lese Gamereactor på bussen, når jeg er ute og reiser eller mellom forelesninger.


Ikke i forelesninger, altså?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg går ikke i forelesninger. Og om jeg på ett eller annet vis forviller meg inn i en forelesning så sitter jeg på internett og leser på forumet her. Det er mer diskrét enn å bla i et magasin.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Forelesninger er uansett for de svake, vet du.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ja. Pensum også. Gamereactor er mye mer informativt lesestoff.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Definitivt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg... øh, leser nesten ikke GR noe sted lenger. Plukker alltid opp de nye bladene, men det blir bare til at jeg blar fort igjennom og legger det sammen med de andre.
Føler jeg har sett det meste på nettsiden allerede, så jeg plukker det vel kanskje bare opp fordi det er blitt en vane.

Men om jeg faktisk skal lese det, så blir det et så kjedelig sted som ved skrivebordet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!