Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Brukthandel = gamle spill?


vet noen om en brukthandel rundt drammen der jeg kan skaffe final fantasy IX VIII? kan ikke bestille noe.

har tenkt å kjøpe disse spillene da jeg samler på ff. tenkte på om noen her på forumet vet om en plass. kan ikke bestille pga en tvilsom forelder som er litt skeptisk til slikt og fant det ikke på gamezone eller cdon.

vet ikke om dette er det forumet jeg bør legge tråden ut på.

skulle ønske at spiderman ikke ble til game, for da hadde jeg kunne kjøpt disse spillene med en gang, hvorfor selger de ikke gamle spill lenger i butikkene ? bare nye. ikke engang gamecube spill lenger.!!
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Sjekk ut www.qxl.no eller www.ebay.com

pleier å hjelpe...
  • 0
Er du heldig kan du alltids finne en og annen platinum versjon på gamestop eller EBgames.

Å finne spill i brukthandler er vel kanskje ikke så enkelt. Du finner kanskje noen spill, men neppe noen så sjeldne og populære som FF.

I det hele tatt så er det veldig vanskelig å finne eldre spill med mindre man kan kjøpe over steder som ebay. Enda en og annen platinum versjon kan du som sagt muligens finne hvis du er heldig.
This is great banter, it really is.
  • 0
må bare avtale en tur til liertoppen da... fant memory card til ps1 og driver 1 der


en på forumet nevnte hvor jeg kunne skaffe VII og da var jeg i oslo området i ferie. jeg fikk tak i det til slutt. men nå vil jeg ha IX xD
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Hmmm, er det noen som vet om noen andre steder man kan finne Donkey Kong 3 til snes? Som ikke vil koste meg over 300kr?
  • 0
Da må du nok lete en stund. Men verdien er vel ikke høyere enn 150kr uten boks. Har det selv, men er desverre ikke interresert i å selge.

Det finnes en svensk retrobutikk jeg har vært borti, men husker ikke hva den heter akkurat nå. Men spillene var ganske rimelige.
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Du har GAMES på buskerud storsenter! Der har de flere gamle spill. Men fant gran torusimo 2 her om dagen på EB games.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!