Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Hvor er det mulig å skaffe retro spill?


Er det noen som aner om en side som er god på de eldre spillene sånn som dungeon keeper2? da mener jeg kjøpesider og IKKE ribbete virusinfiserte piratkopier
Takker for svar.
  • 0
Here you go...:http://www.play.com/Games/PC/4-/184519/Dungeon-Keeper-
2/Product.html

Svin dyrt.... om du spør meg for akkurat det spillet
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
finn.no?
  • 0
Ebay.com har det meste, og har ikke Ebay det er det store sjangser for at du ikke finner det noe annet sted heller.

Ebay er dog en side der private personer selger, skal du derimot ha en normal butikk tror jeg du er litt "out of luck" siden det finnes veldig få slike butikker(om noen?) i Norge. Å skal du først kjøpe over nett er Ebay like trygt som noe annet.

Edit: Ser at Cloud strife AV linker til en slags greatest hits versjon. Slike går det ofte ann å få tak i vanlige butikker også( EBgames osv).
This is great banter, it really is.
  • 0
www.retro1.no/forum

Finner det meste der
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Takk for hjelpen folkens.
  • 0
Virtual console?
Well hello there.
  • 0
Må bare anbefale Games1.no

Gratis frakt og eksepsjonell kundeservice!
''eh'' - Link
  • 0
http://www.gog.com er også en fin plass å starte på.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
QXL.no har til tider en del NES eller SNES spill og.
  • 0
Du kan jo alltids finne mye retrospill rundt omkring på bruktmarkeder, jeg har funnet haugevis med billige retrospill og retrokonsoller på bruktmarkeder.
  • 0
Tja, om jeg først skal ha retro spill så pleier jeg å kjøpe dem fra ebay.co.uk. Bruker den Britiske eBay siden for da er jeg sikker på å få PAL versjonen av spillene.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Kan vel anbefale Amazon.com og Amazon.co.uk ;)
Leter selv etter gamle need for speed spill, gjerne en eller flere av de 5 første. Noen som kan selge sitt eksemplar?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg gir aldri slipp på Need for Speed: Hot Persuit 2 eksemplaret mitt.
Dessuten så er kjøp og salg på forumet forbudt
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Greit det Kronoz
Har Need For Speed Hot Pursuit 2 selv til ps2. Det er alle før det unntatt road challenge(PC) som jeg ikke har. Spesielt hot pursuit og porsche spillene hadde vært kult å hatt. Men de begynner jo å dra på årene, og blir det færre av dem samtidig som at de som er gode eksemplarer begynner verdien å stige på ...
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Hadde Porsche spillet en eller annen plass. Det var med PC'en da vi kjøpte den.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Anbefaler også GOG (digital downloads), http://www.gog.com

Fantastisk side med masse klassikere til en billig penge! Anbefales på det sterkeste! Har handlet mye der.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Ebay, spesialiserte spillbutikker, eller garasjesalg. Regner med du vil ha håndfaste kopier, ikke nedlastet. Det finnes også egne spillsider for kjøp og salg av spill, f.eks. Gamegavel.com.
Knurr...
  • 0
Siterer Kronoz:
http://www.gog.com er også en fin plass å starte på.
hadde tenkt til å si den den er drit bra det er 4 gratis spill
"Doh!"
  • 0
Ebay
The cake is a lie
  • 0
www.sortiment.no

Man kan også kjøpe direkte fra lageret dems i Lørenskog. (Oslo)

Der kjøpe jeg nettopp en super nintendo med 5 spill og 2 kontrollere.

Og jeg har 2 års garanti. :
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
www.sortiment.no


Flott butikk! Selv om jeg må si at jeg ikke har sansen for de "stive" norske prisene.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Citerer kokiri:
www.sortiment.no


Flott butikk! Selv om jeg må si at jeg ikke har sansen for de "stive" norske prisene.


Må si meg enig der, men jeg har hvertfall muligheten å få tilbake pengene hvis noe skulle bli ødelagt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!