Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Gamle konsoller


Er det noe særlig bruktmarked for gamle konsoller? Hvis jeg leter litt skal jeg sikkert greie å finne fram min Gamle Playstation, Nintendo, SuperNintendo og Sega GameGear. Så har jeg sikkert også liggend noen spill også. Er det noen vits å prøve å få solgt eller?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
nja spørs, tror ikke at det er så mange retro entusiaster
siden virtual console på wii, og bakoverkompabilitet osv men lykke til
  • 0
Det er nok mange retro konsoller til salgs, men de er tvilsomt billige...
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
Hvis de er i meget god stand kan du kanskje få litt for de konsollene der, men tror uansett ikke du skal regne med å få de aller største summene. Så ihvertfall sega gamegear for litt siden på ebay og den kostet vel noe sånn som 1£(11-13 kr), så mye er det ikke å hente lol. Å PS, NES og SNES er vel heller ikke de mest ettertraktede konsollene. Men som sagt, er de i så god stand at de like gjerne kunne være nye kan du fort få noen hundre ihvertfall. Desverre er det slik at ingen vil ha konsoller som er godt brukt med mindre de får dem for en svært svært billig penge...
This is great banter, it really is.
  • 0
Du kan alltids prøve eb games..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Prøv på finn og qxl. der kjøper folk alt mulig rart
:temurof i rutangis
  • 0
Har ikke tenkt å stresse mye med det. Det var bare en tanke som slo meg.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Jeg synes ikke du bør selge de(i hvertfall ikke Nintndoene), det ligger jo mange flotte miner i de små boksene
Savner min gamle SNES
Heihei
  • 0
savner min gamle NES...

den daua...
Bytta til nicket K!M
  • 0
heheh har fortsatt nintendoene mine .. både 64'ern og NES'n
Kommer aldri til å selge dem
  • 0
Det er ikke så mye å savne egentlig. Ble ikke skikkelig bitt av konsoll-basillen før jeg skaffa meg PS1. Så det er ikke den helt store spillsamlinga å savne. Var vel mest Mario og Zelda jeg hadde til maskina.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Eg ville ha gått innom http://www.amazon.com og funne noe der. Dei har som alltids alle konsoller nesten.

Lagt til 2013-03-04 10:43:
Oi... Fant nettopp ut at dette er eit gammelt innlegg. Men eg ville bare kommentere og anbefale http://www.amazon.com
  • 0
på ebay.no er det enormt mange snes spill til bare 70 kr o.l. jeg bruker å være innom å se etter dette iblant
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!