Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Hvilke spill gir deg gode, gamle minner?


Det meste av Nintendo fra 64 tiden. Og selvfølgelig Resident Evil 1. Var som alle andre, dritredd

Lagt til 2007-10-22 23:58:
Må også nevne Donald spillet på n64, husker det spesielt godt fordi jeg døgna for første gang med det spillet
  • 0
dungeon keeper. conker (n64) fantasy VII og VIII

osv osv
Bygones
  • 0
Crash Bandicoot på PSX, hadde utrolig mange timer gøy med det spillet.
  • 0
Siterer WeePer:
Crash Bandicoot på PSX, hadde utrolig mange timer gøy med det spillet.


Det er gøyalt. Jeg spilte det for bare noen måneder siden. Digger der du rir på et villsvin xD
Det er veldig frustrerende når du ramler ned fra plattformer da!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
ahh... legend of zelda: a link to the past
  • 0
Zelda..Mario.Brosh.. MGS..
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Alle Zelda spillene! spilte det hele tiden før!
The Simpsons!
  • 0
Super Mario allstars på snes, ahh for en nostalgi....
Og så Super Mario 64, når vi slås mot Han dere bob omb king fyren i Bobomb batlefield, viste ikke hvordan jeg drepte ham så jeg btrodde jeg skulle bære ham ned fra fjellet, og det gjorde jeg
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Super mario sunshine gir meg minner om da jeg fikk gamecube. Altså min første spillemaskin
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Age of Empires 2

Tror jeg har spillt det spille alt for mye xD
WAR is coming
  • 0
Beyond good and evil......husker jeg så på pappa spille det....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Resident Evil 2 til Playstation... Mange gode minner fra det
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Street Rod 1 gir gode minner, og Tankwars, Bomberman, Redneck Rampage, DOOM, Duke Nukem, Heroes 2, Outrun, Super Mario, Stunts, Donkey Kong Country, Top Gear 2 osv.... Jeg spilte altfor mange spill som barn...
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Crash 3: Warped
Tarzan til PS1
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Gran Tourismo, C&C, RTC, Hitman og mange andre. Er for mange
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det finnes veldig mange spill som gir meg gode minner. Det er alt fra gamle NES klassikere til ps1 spill. De spillene som gir meg mest gode miner er nok de spillen jeg har spilt sammen med andre.
  • 0
Jeg husker godt Crash Bandicoot 2 og 3, samt The Legend of Spyro! Begge to til Playstation 1! Kjenner minnene strømmer på nå, hehe..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Siterer Warwigan1:
Super mario sunshine gir meg minner om da jeg fikk gamecube. Altså min første spillemaskin


fikk du ikke ps1 før gamecube?
du hadde jo ps1
  • 0
Might and Magic serien
Mener ikke strategi, men rollespillet
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Heros 3, Crash Bandicoot, Tekken 3!

Husker 3ern i Crash, det var så fett med basookan! ( husker ikke hvordan det skrives ) Springe fort, hoppe dobbel-hopp, dobbel-hopp og så trykke på ¤ mange ganger så kunne du fly, aldri lei det spillet.

Tekken 3 var helt fantastisk! Husket at min storebror skulle kjøpe Tekken 3, det var jo 12-15 års grense og jeg var bare 1+ så jeg fikk lov te å spille det, men heldigvis så broren min at jeg elsket dette spille og lot meg spille det
Play hard, go pro^^
  • 0
De gamle fotball spillene der du ikke kunne se forskjell på Beckham og Ryan Giggs engang
Aaaw, miss your head already?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Selveste Max Payne, ingenius!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Splinter Cell på xbox
Fabelaktig!
  • 0
Siterer sasuke21:
ahh... legend of zelda: a link to the past

Støtter den og føyer til Secret of Monkey Island
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
tiny toons. første spillet jeg så...det første jeg spillte var mario 64
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!