Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?


Vært ute i hele dag, jævlig solbrent :/ slapper av på benken!
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Er ute. Været er deilig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har for det meste holdt på med Pokemon Mystery Dungeon til 3DS, og anime. Blir om ikke så altfor lenge, et besøk ute, får prøve å nyte varmen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spiser pizza nå.
  • 0
Hører på musikk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Sitter å svetter i hjel Og lurer på om jeg skal se på en film eller to
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Jobber litt med en innleveringsoppgave i gym som må leveres til mandagen. Så den blir ikke veldig nøye.
  • 0
Ser på Anime.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ser på X-Men (animerte serien fra 90-tallet)
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Slapper av etter 9 timer med konfirmasjon.
  • 0
Kom akkurat hjem fra en tredje tur på Tønsbergmessa, hvor lillebror vet å bruke mine penger.
Nå skal jeg snart ta kvelden, for å ikke være helt i tåka når jeg starter å følge en plan i morgen.
  • 0
Hører på musikk og skal snart ete kveldsmat.
  • 0
Akkurat kommet hjem fra Russland. Kald pils & musikk står på planen nå
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Skal legge meg, ser fram til ein flott og varm dag i dag/morgon.
  • 0
skrive rpå gamereactor
  • 0
Venter på at middagen er klar.
  • 0
Forbereder meg til Xbox konferansen.
  • 0
Drikker Monster Energy drink og spiller Star Wars: Racer.
  • 0
Sitter på do.

...Nei vent! Ikke no' spess, egentlig.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Ser på The Big Bang Theory!
  • 0
Trener!Har endelig kommet meg på trening igjen og merker at det trengs men er glad jeg husker hvordan de fleste av apparatene virker.
(Med unntak av den hypermoderne tredemølla som de har...Har aldri vært noe god med elektroniske apparater og denne er virkelig moderne...)
Ellers så har bikkja fått løpetiden sin igjen så det blir en gøy periode fremover.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Spiser frokost.
  • 0
Gjør meg klar til E3-maraton. Jeg og Smørbukken skal se gjennom Nintendos gamle E3-konferanser.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Gjør meg klar til E3-maraton. Jeg og Smørbukken skal se gjennom Nintendos gamle E3-konferanser.


Det hørtes ganske kjedelig ut.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Vurderer om jeg skal game eller om jeg skal surfe på nettet og høre på musikk isteden.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!