Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

"Visste du at..." tråden [lek]


Visste du at brasil utgjør 50% av arealet til Sør Amerika
  • 0
Visste du at eit isberg som du ser på overflaten av sjøen utgjør bare 10 % av størrelsen.
  • 0
Visste du at musikk blir brukt i terapi for folk som har fått slag? Språkfunksjonen ligger i den ene siden av hjernen, mens musikk ligger i den andre så hvis man mister funksjonen i delen med språk kan det føre til en situasjon der du kan synge men ikke er i stand til å snakke.
Gjennom terapi kan man lære å snakke igjen ved å assosisiere språk med musikk.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Visste du at man bruker spørsmålstegn bak et spørsmål?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Visste du at Suppeelsker plutselig er tilbake?

Comeback nigguh
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Visste du at pizza er betegnet som en grønnsak i Amerika?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Visste du at denne tråden er fra 2006?
  • 0
Visste du at remote er Gud?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Visste du at alle isbjørner er venstrehendte?
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Visste du at du bruker hele 72 muskler for å si ordet "fuck"?
  • 0
Visste du at en dendritt er utløpere av nervecellene. En nervecelle kan ha opp til 20 dendritter, hver dendritt kan ha flere grener og hver gren kan ha flere synapser som sender signaler til andre nerveceller og mottar signaler tilbake.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Visste du at Hawaii sitt alfabet bare har 12 bokstaver?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Visste du at noia egentlig betyr rykninger i underlivet?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Visste du at jeg ser på Norway Cup?

Neida

Visste du at verdens lengste gitarsolo varte i 300 timer (12 ½ døgn), og ble spilt av Vincent Paxton i en pub i England i 1986?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Visste du at jeg ser på Norway Cup?

Neida

Visste du at verdens lengste gitarsolo varte i 300 timer (12 ½ døgn), og ble spilt av Vincent Paxton i en pub i England i 1986?


Fyyyy, det er lenge!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Visste du at verdens lengste epleskall-strimmel var UTROLIGE 52,5 meter lang?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer A to the H:
Visste du at remote er Gud?


Visste du at remote er ateist?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Visste du at det bare tar 10 sekunder for hele 60 trillioner (Puh..!) elektroner å passere på et gitt sted i en vanlig strømledning?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer remote:
Visste du at remote er ateist?


Ja.

Visste du at McDonalds er verdens største leketøys-distributør?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Visste du at gravitasjonen i sorte hull er så sterk at selv lyset ikke slipper unna?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Visste du at folk med rødt hår har i snitt 90 000 hår, mens noen med mørkt hår har 110 000 hår?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Visste du at folk med rødt hår har i snitt 90 000 hår, mens noen med mørkt hår har 110 000 hår?


Haha, lurer på hvem som gidder å finne ut det..
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Visste du at kjønnsorganet til en magerugende, også kalt levendefødende, fisk av hannkjønn kalles gonopodium?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Visste du at det er ca 780 000 ord i Bibelen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Visste du at om du prøver å stoppe et nys, kan du ryke en blodåre i hodet/nakken og dø?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!