Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


Så Danzou er egentlig en Uchiha slakter av verste sort? Hmm... Burde jeg ha forstått...
Run away, fight another day...
  • 0
Hvorfor i helsike skal du ha Sharingan på armene?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Hvorfor i helsike skal du ha Sharingan på armene?


Nesten det samme som Byakugan + Sharingan i ett. Siden han kan se fra mange vinkler med det berømte øyet sharingan. Det er litt grotesk da, hvem vet hvem sine øyner det egentlig er?

Kanskje Danzo kan slåss lell. Førete gangen jeg så ham trodde jeg han var en mann som var ferdig med allt som kan kalles slossing pga bandasjen. Men vi får vente å se til neste kapittel
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Spreeky:
Hvorfor i helsike skal du ha Sharingan på armene?


Der er det plass...
Run away, fight another day...
  • 0
Han har sikkert Byakugan-er på venstre fot og rinegan + sharinngan i den delen av hodet som er bandasjert
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Okay, så Danzou har en høyrearm full av Sharingan, og Madara mistet nettopp høyrearmen sin. Tilfeldig?
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer KiDD:
Tilfeldig?


Tviler. Kjener vi Kishimoto rett, så har han vel noe på lur. For jeg tviler sterkt på at Madara mister armen SÅ enkelt Men blir spennende å se hva som skjer i kommende kapittel, håper Sasuke får litt whopping, selv om jeg har på følelsen av at det er Danzou som får det. Sasuke har liksom fått litt for "mye" juling i det siste. Så noe mer deng på ham nå ville egentlig blitt for latterlig
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg liker at flere karakterer har halvlike evner. Slik som vaktene til Danzou, som vi kjenner igjen kreftene i fra Ino og Shino. Da blir det ikke sånn at alle i hele verden har en evne unik for dem, for det blir ofte tullete.
Run away, fight another day...
  • 0
Hører rykte om at det ikke blir noe manga neste uke?
  • 0
Ja. Hele WSJ er har ferie. Og to uker etter skjer det samme. Så vi går inn i en periode med annenhver uke utgivelser... Pga. juletidene selvfølgelig.
Run away, fight another day...
  • 0
Ingen manga denne uka, men animeen har ny episode på selveste julaften Dette er fordi jul ikke er en særlig spesiell høytid her i Japan.
Å ja, til alle som laster ned fra Taka (jeg er faktisk med i Taka som oversetter ), ikke regn med at episoden vil være ute før tidligst til helga.
Brawlin in Japan
  • 0
We know, but thanks anyways.

Kult at du er translator da!
Run away, fight another day...
  • 0
Skjønner ikke, folk sier at WSJ har pause den uka, men det kom da nettopp ut nye kapitler av Naruto, One Piece og Bleach. Alle 3 kapitlene er sykt fete og...
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
WSJ seriene har pause, men f.eks OneManga lastet dem opp lell. Mangakaer bruker å ligge noen kapittler forran. Men vi får nok en pause en uke vi også. Siden OneManga lastet opp neste ukes nummer vil vi derfor ikke ha noe neste uke.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Onemanga kan jo ikke laste opp neste ukes utprinting. Det stod på siden at det ikke var noe WSJ, men så var det vist det likevel. Men at de laster opp neste ukes eksemplar går nok ikke, ettersom det som var lastet opp var scans av et WSJ.
Run away, fight another day...
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Hvor fort Onemanga får det kommer an på hvor fort scanlator/translator-teamene for raws'ene av seriene og hvor fort de gjør "their thing". Så hvis WSJ var ferdig trykt og klar til utsending når vi fikk kapitlene, kunne kanskje en "raw provider" gi dem materiale å jobbe på selv om WSJ ikke nødvendigvis legges ut for salg før en uke etterpå. Ren spekulasjon, selvfølgelig.

Siterer dark samus nemesis:
Tviler. Kjener vi Kishimoto rett, så har han vel noe på lur. For jeg tviler sterkt på at Madara mister armen SÅ enkelt Men blir spennende å se hva som skjer i kommende kapittel, håper Sasuke får litt whopping, selv om jeg har på følelsen av at det er Danzou som får det. Sasuke har liksom fått litt for "mye" juling i det siste. Så noe mer deng på ham nå ville egentlig blitt for latterlig


Håper det, for en énarmet potensiell sisteboss er litt stusselig. Vil ikke at Danzou skal dø helt ennå, heller! Han har nettopp fått en plass i historien, og jeg liker karakteren hans, selv om jeg ikke ville likt ham som person.
Heheh, ja, en gang må jo Sasuke treffe blink og finne en motstander han kan "slappe" litt rundt. Selv om det er morsomt å se at han blir dengt, burde han kicke litt ass snart før Itachi snur seg i graven...

Siterer Snodig Gutt:
Jeg liker at flere karakterer har halvlike evner. Slik som vaktene til Danzou, som vi kjenner igjen kreftene i fra Ino og Shino. Da blir det ikke sånn at alle i hele verden har en evne unik for dem, for det blir ofte tullete.


Indeed! Pluss at det også lover godt for Ino og Shino, siden det kan hende de også blir like sterke. Får meg også til å lure på om Kishimoto vil gå noen vei med dette og gir mer karakterutvikling til bikarakterene i Konoha.

Siterer Mellanunion:
Å ja, til alle som laster ned fra Taka (jeg er faktisk med i Taka som oversetter ), ikke regn med at episoden vil være ute før tidligst til helga.


Heh, kult! Selv streamer jeg Crunchyroll sin når den kommer. Kan ikke påstå at den er særlig bra, men jeg klarer ikke å vente.^^ Lastet dog ned Kakashi Gaiden fra Taka, og laster ned Fairy Tail fra dere også.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer KiDD:
Hvor fort Onemanga får det kommer an på hvor fort scanlator/translator-teamene for raws'ene av seriene og hvor fort de gjør "their thing". Så hvis WSJ var ferdig trykt og klar til utsending når vi fikk kapitlene, kunne kanskje en "raw provider" gi dem materiale å jobbe på selv om WSJ ikke nødvendigvis legges ut for salg før en uke etterpå. Ren spekulasjon, selvfølgelig.


Hvis folk gav ut WSJ før WSJ var offentlig utgitt, ville ikke det skapt mega krangel med redaksjonen? Det samme gjelder forøvrig alle andre offisielle magasiner.
Run away, fight another day...
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Jo, det skulle man tro. Men på én måte må translatorene fått tak i materiale på, og jeg tror ikke WSJ plutselig har endret på release-timeplanen sin.
Hvis mangakaene var ferdig med alle kapitlene kunne Jump gått i trykken, og vært klar til utsending når Onemanga fikk kapitlene. Det kan f.eks. være at abonnenter i Japan får tilsendt nummeret så snart de er ferdigtrykt, elns.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Det med abonnenter er ikke helt usannsynlig nei. Det er ihvertfall mer sannsynlig enn at noen stjeler kopier fra forfatterne eller noe...
Run away, fight another day...
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Det kan være litt risky business å stjele kopier av samme serier hver uke til samme tid.

Forresten, er det bare meg eller har masken til Tobi fått litt mange sprekker? Er det mulig vi får se ansiktet hans snart?
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Nettopp. Det er nok derfor de rett og slett bruker de utgitte magasinene. Mye enklere og tryggere.

Håper det! Og jeg håper det følger med en del avsløringer!
Run away, fight another day...
  • 0
Hadde vært nice det . Men vi har jo en anelse på utsendet hans lell pga de flasbacksa av Madara. Liker ikke å kalle ham for Tobi lengre siden jeg vet at han er Madara. Desutten så spiller han ikke dum lengre, slik som han gjorde før.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
De som leser naruto på onemanga har sikkert lest kapittel 0 der. Hvis ikke vil jeg anbefale det! Det er den andre mangaen til mangakaen som ble laget etter Karakuri. Begge av samme mangaka som Naruto. Kapittel 0 heter foressten "Naruto Pilot" og var grunnlaget for Naruto. Det var slik det var tenkt at Naruto skulle være. Selv om oneshoten ikke har noe med Naruto og gjøre..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg kaller ham Tobi fordi jeg liker Tobi personligheten mye bedre enn Madara personligheten... Men det er jo en smakssak.
Run away, fight another day...
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Bytter mellom å kalle ham Tobi og Madara. F.eks. nå når vi snakket om utseendet hans sier jeg Tobi siden det ikke er bekreftet at det er Madara (selv om det er sannsynlig, ellers hadde han neppe visst det han vet). For hvorfor skulle Kishimoto skjule ansiktet hans når vi vet hvordan unge Madara så ut, og Tobi visstnok skal være Madara?

Siterer Ash Ketchum:
De som leser naruto på onemanga har sikkert lest kapittel 0 der. Hvis ikke vil jeg anbefale det! Det er den andre mangaen til mangakaen som ble laget etter Karakuri. Begge av samme mangaka som Naruto. Kapittel 0 heter foressten "Naruto Pilot" og var grunnlaget for Naruto. Det var slik det var tenkt at Naruto skulle være. Selv om oneshoten ikke har noe med Naruto og gjøre..


Jupp, har lest pilot'en! Synes den var litt bra. Liker dog Personligheten til Naruto-Naruto enn Pilot-Naruto. Er glad han forandret ham... Karakuri har jeg forresten letet lenge etter, så hvis noen vet hvor den befinner seg, please tell me! Er umulig å finne den.

Angående animeen. I episode 142 sa "Madara" at det var tre tailed beasts igjen, men i mangaen er det to... Filler arc?
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!