Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva irriterer deg?


At det tar så lang tid før bakken er tørr etter vinteren, så jeg ikke får tatt med arbeidet ut i solen.
  • 0
- Er helt på rute med lange reklamer jeg også, som mange andre her Hater de!

- Mye med media. Hva de velger å fokusere på osv (død og drit fremover noe positivt).

- Avtaler som blir laget, men ikke holdes.

- Trolls

Er helt sikkert mer ting også!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Kjedelige spill som man må runne.
  • 0
Siterer fantomena:
Kjedelige spill som man må runne.


Hvem sier at du må runde dem?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg kaster ikke bort tiden på å irritere meg. Og om jeg først gjør det, så gjør jeg det aldri lenge. Livet gir deg aldri noe gratis, så hvorfor irritere seg over det? Er det ikke bedre å gjøre noe med det?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Positive folk som er optimister og ikke irriterer seg over noe, og som sier klisjeer som: "Gjør noe med det!"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Jeppzki:
Positive folk som er optimister og ikke irriterer seg over noe, og som sier klisjeer som: "Gjør noe med det!"


Ja sikkert. Jeg kunne sikkert klaget over at jeg strøk i nynorsk og at det er samfunnets skyld. Ansvaret for å få gjort noe med det er på mine skuldre, og dem alene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ja sikkert. Jeg kunne sikkert klaget over at jeg strøk i nynorsk og at det er samfunnets skyld. Ansvaret for å få gjort noe med det er på mine skuldre, og dem alene.


Selvfølgelig er det ditt ansvar.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer fantomena:Kjedelige spill som man må runne.

Hvem sier at du må runde dem?


Samvittigheten og pengene som ble brukt på det.
  • 0
Nynorsk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Nynorsk.


Hvis man bruker språket i riktig setting, som f. eks dikt eller sangtekster, så kan faktisk nynorsk bidra til å gjøre teksten bedre. Bare hør på Staal, utrolig bra musikk som ikke hadde vært det samme uten nynorksen. Skjønner såklart hvorfor elever på skolen hater det som pesten (gjorde selv det), men når det er over så kan man faktisk sette litt pris på det. ^_^
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Citerer albaga:Nynorsk.

Hvis man bruker språket i riktig setting, som f. eks dikt eller sangtekster, så kan faktisk nynorsk bidra til å gjøre teksten bedre. Bare hør på Staal, utrolig bra musikk som ikke hadde vært det samme uten nynorksen. Skjønner såklart hvorfor elever på skolen hater det som pesten (gjorde selv det), men når det er over så kan man faktisk sette litt pris på det. ^_^


Skjønner hva du mener, men det irriterer meg at vi må ha en hel tentamen til på grunn av det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
det irriterer meg at vi må ha en hel tentamen til på grunn av det.


Enig der ja, hadde vært mye bedre om det hadde vært et valgfag sammen med tysk, fransk, engelsk, og spansk.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Citerer albaga:det irriterer meg at vi må ha en hel tentamen til på grunn av det.

Enig der ja, hadde vært mye bedre om det hadde vært et valgfag sammen med tysk, fransk, engelsk, og spansk.


Ja, ikke sant. Det hadde vært mye bedre.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Folk som trur de er så mye bedre en andre.
  • 0
Når folk man spiller + snakker med på skype plutselig får helt ræva kvalitet fra sin side, og man hører på knitring og skurring i 40 minutter.. *ør i hodet*
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Pels på snabben. Fanden vet hva det skal brukes til. Ikke ser det bra ut heller. Fysjameg.
  • 0
Irriterer meg over evnen min til å interessere meg for alt mulig piss sent på natten.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Irriterer meg over evnen min til å interessere meg for alt mulig piss sent på natten.


Me too bro, me too.

Satt oppe og så på et program som handlet om ekle sykdommer. WTF.
  • 0
Irriterer meg at det trådløse internettet hjemme gikk til helvete igår.
  • 0
Siterer SirThomas:
Irriterer meg at det trådløse internettet hjemme gikk til helvete igår.


Altså det trådløse signalet til routeren sluttet å fungere? :p Prøv firmwareupgrade, eller skift kanal o.l.?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Citerer SirThomas:Irriterer meg at det trådløse internettet hjemme gikk til helvete igår.

Altså det trådløse signalet til routeren sluttet å fungere? :p Prøv firmwareupgrade, eller skift kanal o.l.?
Tror han skrev noe et sted om at han hadde fysisk ødelagt ruteren, men jeg kan ta feil.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg irriterer meg over at tiden går så fort i helgene. Skulle ønske det var ferie snart...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Archana:
Altså det trådløse signalet til routeren sluttet å fungere?


Siterer Strategist:
Tror han skrev noe et sted om at han hadde fysisk ødelagt ruteren


Det stemmer, men jeg fant faktisk ut (over 24 timer senere) at den fungerte helt fint likevel

Jeg irriterer meg over at jeg ikke har en jobb...
  • 0
Jeg irriterer meg om jeg hører på musikk og en av proppene faller ut fordi jeg drar den ut ved et uhell og jeg har for mye i hendene til å ta den inn igjen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!