Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Den Ultimate EM Chat


Bravo Sverige, fantastisk mål av Zlatan!

Hellas virket utrolig tannløse og de vil sannsynligvis slite sterkt med å komme seg videre fra gruppespillet..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Hellas er det verste laget man kan spille mot hvis man vil ha en underholdende kamp. De bare legger seg i forsvar og håper på noe godt. Drittkjedelig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fantastisk kamp av David Villa og Spania i dag
David Villa som ryktes bort fra klubben sin i sommer, økte markedsprisen sin en del i dag.
:temurof i rutangis
  • 0
Hellas er et utrolig kjedelig lag. Bra at Sverige vant.
Zlatan hadde ei praktfull scoring
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Tyskland,Spania,Nederland og Portugal virker veldig sterke. Men tror at Italia og Frankrike kan komme også. Dette blir spennende å se på
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Håper at Portugal vinner. Men uten Ronaldo av den grunn. For å si det slik vil jeg at Ronaldo blir skadet, og Portugal vinner uten svinet.
  • 0
Svinet? Hv...Hvorfor?
Fudge Yeah!
  • 0
Siterer Bender Mainline:
Håper at Portugal vinner. Men uten Ronaldo av den grunn. For å si det slik vil jeg at Ronaldo blir skadet, og Portugal vinner uten svinet.


Dummeste jeg har hørt. Blir Ronaldo skadet, så har ikke Portugal en sjangs.
Artig å se Ronaldo på banen, og vil ikke se han bli skadet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hvem vinner? Tjsekkia eller Portugal? Begge lagene gjorde det ganske bra i forrige VM! Håper Portugal vinner da seff! de spiller morsom fotball!

Noen som har en link til Alle gruppene i VM og hvem som vinner og sånt? Hadde vært fint
So long suckersssssss.........
  • 0
Siterer Taxta:
Dummeste jeg har hørt. Blir Ronaldo skadet, så har ikke Portugal en sjangs.
Artig å se Ronaldo på banen, og vil ikke se han bli skadet.


selvsagt har de det. Hellas har klart det før dem uten stjerner på laget. Uansett har Portugal utrolig mange å ta av hvis/når han blir skadet.

Sålenge han slenger dritt om NUFC skal han få høre det igjen...
  • 0
Herlig! Da har den feite dritten Øvrebø og hans linjemenn klart å snyte Italia for 3 poeng. Gratulerer!!!
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Fack, vi tapte...!
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Men hvis Nederland vinner i dag, ser tabellen slik ut:
Nederland: 6
Romania: 2
Frankrike: 1
Italia: 1

Hvis Nederland slår Romania på tirsdag, og Italia slår Frankrike, går Italia videre med 4 poeng. Det er vel eneste mulighet.
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Yay...fotball....
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nederland er helt syk!
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Håper ikke Nederland lar Romania vinne...
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Nederland virket veldig sterke, så jeg tror de kommer langt. Jeg tror Frankrike slår Italia, så de går videre. De ser sterkere ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fy FADER for en kamp!!!!!!!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg håper inderlig at Spania vinner, fordi jeg har et veddemål i familien omdet...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Tror Nederland, Tyskland eller spania vinner EM. Nederland har vært utrolig bra
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Synd for Sverige i dag.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!