Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor i ny look - hva synes dere?


Tja....nei.
Jeg må være ærlig og si at jeg ikke liker det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Skjønner ikke hvorfor dere sier at dere ikke liker den jeg. Den er jo råkul.

Det er vell en tilvenningssak for enkelte
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Forandring fryder anntar jeg...
Bolle?
  • 0
Som regel når nye ting skjer, må jeg furte.... Dette er desverre IKKE et unntak...(savner venstremenyen, ja..sukk)
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • KlM
  • KlM
Husker ikke en gang at vi hadde en venstre meny...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Synes det var en grei løsning egentlig.
Det jeg ikke liker er de stygge reklamene på siden, de er altfor store og får siden til å se veldig uryddig ut.
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Venstre menyen var mye lettere.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Synes den var helt ok jeg.
Likte veldig godt den linken til medlemsanmeldelsene. Så slipper man å vente til den banneren som kommer opp på forsiden.

men.... hvorfor den stoooore reklamesiden til høyre der?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nei sorry GR, den forrige siden var bedre etter min mening

yeah
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Eneste problemet jeg har med den er at forumet ikke kommer tydelig nok frem. Jeg synes forum kunne ha lugget helt øverst sammen med de andre kategoriene, og ikke under "Community".
  • 0
Kunne dere i GR redaksjonen lagd en poll om akkurat dette? Det hadde vært kjekt å se hva de fleste syns

Selv likte jeg best den "gamle". All plassen til høyre er forstyrende og jeg føler at jeg må dra den lange blå tingen lenger til venstre for at de skal se bra ut, men det går jo naturligvis ikke....
"Objection!"
  • 0
Men hvor er pollen da ?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Men hvor er pollen da ?


Godt poeng. Hvordan blir det med den?
"Objection!"
  • 0
likte det ikke.
er ikke naturlig att det ikke er noe på venstre side
og reklamen tar for stor plass.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Det ser kult ut, men er kanskje litt i overkant fansy for meg.
Det blir også litt rotete med all denne reklamen liksom. Det ser ut som dere bare har laget mer plass til den. Men jeg kjønner jo at dere trenger reklame for å overleve. Jeg må si jeg kanskje likte den forige looken bedre. Det kan være jeg lærer meg den nye indelingen snart, men jeg var mer enn nokk fornøyd med den tdeligere!

(nå føler jeg meg litt som en gamel ikke-tilpasningsdyktig mann!:p)
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Skummelt.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Det er ikke den nye navigasjonlinja som er fancy, det er de reklamene på siden som får det til å se fancy/stygt/rotete ut. Men det er tross alt reklamene GR tjener penger på.
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Åpna siden i IE for moro skyld nå. Fytti hel**** er jo mye reklame på de sidene her. Mer enn før og faktisk. Thank God for adblock plus Ser dog litt rart med en lang grå stripe på høyresiden som er der det egentlig skal være reklame..
Fudge Yeah!
  • 0
Hvor er søke-funksjonen på forsiden?
Og spillarkivet?
  • 0
Siterer LuXe:
Eneste problemet jeg har med den er at forumet ikke kommer tydelig nok frem. Jeg synes forum kunne ha lugget helt øverst sammen med de andre kategoriene, og ikke under "Community".


Er enig i det. Forumet bør ha en egen plass på toppen.

Synes også det ble litt lite på venstresiden. Men eller ganske bra
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Likte det ikke. Altfor...skjevt..
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
I hate it!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
MEh, likte ikke at hele forum delen er flytte så langt til venstre.. bedre når det var midtstilt sånn som før..
Bah!!?
  • 0
for mye reklame. dette er værre en tv 3.
  • 0
Litt uvant, men virker veldig bra etterhvert som jeg blir kjent
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!