Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotballtråden


Ja føler med jeg vet du
The Simpsons!
  • 0
føler...? følger! nå må du lære deg å skrive Laarz!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
føler...? følger! nå må du lære deg å skrive Laarz!


Who care's? Yes you care
The Simpsons!
  • 0
haha
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0


første omgang er over!
The Simpsons!
  • 0
Andre omgang er her nå!
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Ja det begyner nå!

Lagt til 2008-06-11 22:02:
1-1

Lagt til 2008-06-11 22:41:
da ble det 1-2 til tyrkia! det var et drømme mål!
The Simpsons!
  • 0
ja, på overid!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Synd for verts nasjonen Sveits. De hadde vell likt å se de videre fra gruppe-spillet.
Tyrkia var også veldig heldige i slutten der.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
ja, men Sveits og Østerike er ikke så gode...
Neste gang skal Sør-Afrika arrangere, og etter det, Brasil
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Sør-Afrika skal arrangere VM, ikke EM
Men Sveit og Østerike er de dårligste lagene i EM ja
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
ja, det var det jeg mente
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
idag spiller nederland og frankrike
The Simpsons!
  • 0
ja, bra kamp

Lagt til 2008-06-13 15:24:
gleder meg
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Frankrike er sykt gode og etter det jeg så av Nederland nå i Em tror jeg det blir en spennende kamp.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
ja, bra underholdning
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Sant, når er det den kampen går?
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
kvart på 9

Lagt til 2008-06-13 15:39:
på tv2
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
nederlad - Frankrike = Bra kamp
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
nederlad - Frankrike = Bra kamp


= Beste kamp Igår spilte jeg og xxassassinxx kamp med de som er 2 og 3 år eldre en oss
The Simpsons!
  • 0
Nederland = Best

VM finalister = Tapere

Nederland har spilt utrolig bra! En av favorittene mine nå! De har jo noen syke kontringer! Lenge siden jeg har sett så morsom fotball

Stå på Nederland!

Men Portugal er fortsatt min største favoritt!
So long suckersssssss.........
  • 0
Siterer Duuude:
Men Portugal er fortsatt min største favoritt!

Min og, men nederland er på 2.plass i mine øyne for tiden
The Simpsons!
  • 0
nederland spiller utrolig underholdene
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
HEIA NEDERLAND...
BF2....
  • 0
ja, gleder meg til Frankrike - Italia, begge lagene kommer til å spille desperat etter flere poeng, så jeg tror det blir en utrolig bra kamp!! Skal feire bursdag da, så skal se den på prosjektor
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312&page=1 /The Cookiemonster