Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotballtråden


Barcelona er et veldig bra lag på å trene opp talenter. ta for eksempel pyoul, iniesta, valdes og fabregas(stakk til arsenal pga familie når han var 17)


Krish-----------> visste du at Rio Ferdinand fikk strekk for et par år sia. ikke pga fotball, men fordi han så på tv et par timer, så skulle han strekke seg etter tv- kontrollen eller reise seg opp(husker ikke helt hvilken), men så lagde han en "brå" bevegelse og fikk strekk. kunne ikke spille på en uke eller 2
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Barcelona er et veldig bra lag på å trene opp talenter. ta for eksempel pyoul, iniesta, valdes og fabregas(stakk til arsenal pga familie når han var 17)


Skuffer meg at du ikke nevner Messi .. De tok til seg denn gutten, som hadde et utrolig talent også på den tiden, men trengte medisiner (noe som fikk han til å vokse eller no) .. Dette ga Barcelona han, og han er nå der han er: Blant verdens ypperste fotballspillere !
Veni vidi vici
  • 0
Siterer Xenphon:
Citerer Knight of the blades:
Barcelona er et veldig bra lag på å trene opp talenter. ta for eksempel pyoul, iniesta, valdes og fabregas(stakk til arsenal pga familie når han var 17)


Skuffer meg at du ikke nevner Messi .. De tok til seg denn gutten, som hadde et utrolig talent også på den tiden, men trengte medisiner (noe som fikk han til å vokse eller no) .. Dette ga Barcelona han, og han er nå der han er: Blant verdens ypperste fotballspillere !

glemte han. de fikk han når han var 13
:temurof i rutangis
  • 0
Juventus var helt klart best før.
Nå er Strømsgodset best,
DE KOMMER TIL TIPPELIGAEN TIL NESTE ÅR
RÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
That's it
  • 0
"Den gamle dame" har mildt sagt gått av med pensjon nå. Korrupsjon osv preger den gamle storhetsklubben Juventus,nå ser vi hvorfor de var så "store".
  • 0
Kordan brann klarte å rote bort serie gullet er for meg et stort mysterie. De var bare helt best på vårsesongen. Men på høstsesongen spilte de som fulle kjerringen på nachspiel!!!!!!!!!de klarte og rote bort seriegullet til erkerivalen ROSENBORG. men jeg har tro på at brann hever seg neste år og tar seriegull. Martin Andresen sa at seriesølv ikke er noe i det hele tatt og jeg er helt enig med ham. Får bare håpe at brann ta seriegullet neste år og jeg skal være en gentlemann: gratulerer med seriegullet rbk(men det blir ikkje lenge).
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
feilar deg even?? brann e best uansett kor mye de tapar. men bare vent det skal skje som i 63!!!!!
kongen e tilbake!!!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer king Martin:
brann e best uansett kor mye de tapar. men bare vent det skal skje som i 63!!!!!

Noe på denne siden av istiden?

Men neida, holder meg nøytral når det gjelder fotball. Jeg bryr meg ikke så mye om akkurat den sporten, selv om jeg drev med det en stund.
  • 0
Siterer John Cena:
"Den gamle dame" har mildt sagt gått av med pensjon nå. Korrupsjon osv preger den gamle storhetsklubben Juventus,nå ser vi hvorfor de var så "store".


De har ikke alltid vært korrupte da, men de siste årene så ja!
Heihei
  • 0
noen som tror pes 6 blir et godt kjøp nå? FIFA kommer ikke på tale og jeg vet pes sin internetdel er kraftig forbedret... Noen som har d og vet om d er bra eller ikke? Anmeldelsene kom før pes ble forbedret så jeg står egentlig på bar bakke...
  • 0
Manchester United vinner Premier League denne sesongen.
De har den beste stallen, sier sitt
Danielle ftw:p
  • 0
chelsea vinner Premier league i år, united sprekker på slutten.
Ronaldo forlater united til fordel for en spansk klubb og shevschenko begynner og putte som bare bare det....
when the human head is severed from the body with a sharp enough weapon the brain stays concious for ten seconds
  • 0
haha. Nå har eg hørt det også
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
er d flere enn meg som bare ser halve bildet til kadaver?.. Tenkte d var på tide å si fra...
  • 0
eg ser berre ein 1/4 eller ein tredjedel eg
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Var gøy da Brann slo RBK i går da Og Iversen fikk seg en fortjent smell...
Your pretty face is going to hell!
  • 0
Var gøy også da rbk knuste brann på hjemmebane i høst...mimrer om "seriefinalen"...
  • 0
inter er det beste serie-A laget
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
det var litt funny at juventus ble busta ifjor
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Valencia-Barca idag.
Valencia pure pwnager barca så hardt.
Villa og Albelda sparker ræva til messi,Xavi og resten av laget hjem til baskerland
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Siterer torleif:
det var litt funny at juventus ble busta ifjor


Hold kjeft
Heihei
  • 0
Juventus er det eneste fotball-laget jeg noen gang faktisk har synes det var spennende å følge. Jeg synes fotball generelt er kjedelig, men ikke Juventus.
Blå...
  • 0
Fotball er kjedelig, men ikke Juve?

Okei....spill er jævlig kjedelig...men ikke Halo!
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Nei, jeg synes bare at Juventus kampene er underholdene, mens mange andre fotball kamper bare blir sentring på en side. Dette er selvfølgelig bare min mening.

Det er det samme som å si ikke at alle fotballkamper er like morsomme.
Det er ikke så morsomt for en Chelsea supporter å se at Man-U gir Chelsea grisebank, eller?

Dessuten har Juventus den beste spilleren noensinne(imo) : Alessandro Del Piero. Måten han spiller på, eller ihvertfall spillte på er/var helt magisk!
Alle andre blekner i forhold
Blå...
  • 0
Jeg var på Old Trafford da United slo Juve 2-1. Digg.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312&page=1 /The Cookiemonster