Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva er historien bak nicket ditt?


Jeg, Bert, har blitt kalt Spøkelsesklædden siden barnsben av.. Jeg er oppvokst i Hvittingfoss og her kjenner alle til meg som spøkelsesklædden, evnt. bare klædden. Dette er fordi jeg som liten alltid løp rundt med ett sort laken, fungerte både som sutteklut og gjemmested på en gang;) Nå har jeg lagt lakenet på hylla, men er alltid med på en kostymefest i ny og ne.. Derfor har jeg valgt å kalle med Spøkelsklædden her inne! Nevnte jeg forresten at jeg er en stor fan av spøkelseskladden?
Jeg, Bert, har alltid rett.
  • 0
alt jeg ønsker er en klem en gang i blant
Blue letters goes here
  • 0
jeg skulle spille wow hos en venn og kom opp i den vanlige krisen: å finne navn. vi leste litt rundt på nettet og fant til slutt hawkeye. jeg brukte det en periode, men det er jo mange andre som også bruker hawkeye, så jeg måtte finne noe nytt. derfr hawkeye hawk.
my name is no one and no one is perfect
  • 0
Jeg skulle registrere meg som bruker på MMORPG spillet Tibia, for ganske mange år siden. Da jeg satt å tenkte på hvilke nik jeg skulle ha, kastet pappa seg på dataen og bare skrev "Filimonki". Det er egentlig ganske tåpelig, men. Jeg liker det litt nå! Dessuten, så er jeg ikke typen som tar slikt så seriøst...
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
ehm.. nicket mitt kom av at jeg ble kalt toyvo av de andre skaterene. og når jeg lagde profil på Gr så fant jeg ikke på noe annet
"Slow is smooth. smooth is fast"
  • 0
Nasum - Svenskt samfunnskritiskt grindcore band som ga ut en mengde med flotte album fra 1994 til 2004. Dette fikk dessverre en brå slutt den 26 desember 2004, da den store tsunamien tok livet av en stor mengde mennesker, deriblandt vokalist/gitaristen i nasum, Miezko Talarczyk.

Edit:

Nasum betyr før øvrig nese på latin
  • 0
Aner ikke historien bak nicket mitt

Jeg spilte Far Cry i den perioden. Jeg vet ikke hvorfor 'Shanana' kom med
  • 0
Fra warrock, jeg ville kalle meg noe med war i og wigan (warwigan) dukket bare opp
Les en bok, pok en snok!
  • 0
navnet Kneipen konmmer av at jeg er satans glad i kneipbrød....NOT

det er rett og slett bare det dummeste navnet ever
  • 0
Jeg har langt hår, og skjegg på haka. det blir laget en skoleguide på skolen jeg går på, med bilder av alle klassene her. da søstra til ei venninne av meg så bildet av meg sa hun "oi, han der ligner på en hulemann!", derav Caveman, som er engelsk for hulemann. og Caveman høres bedre ut enn hulemann!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg spilte et mobil spill som het Alpha Wing2. Der var det en planet som het Traxgen siden jeg ikke fant på noe bedre så ble det Traxgen
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg likte Metroid Prime da gjør det fortsatt men nå angrer jeg "litt".
Klarer aldri å tenke fremmover

Skulle jeg ha endret nicket mit vile det blit en av følgende anji, :3, eller Volgin.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det burde gå ann å endre navnet
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Det burde gå ann å endre navnet

Vi kan ikke alle hete Carl Thomas vet du^^

Historien bak mitt nick... veit ikke akkurat... det var en eller annen film jeg ikke helt husker....
:D <3<3<3
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg likte Metroid Prime da gjør det fortsatt men nå angrer jeg "litt".
Klarer aldri å tenke fremmover

Skulle jeg ha endret nicket mit vile det blit en av følgende anji, :3, eller Volgin.


Nå kom jeg på den originale historien!

Vel ja som nevnt over jeg likte MP3 gjør det fortsatt men nokk om det:
grunnen til nicket mitt er fordi jeg hater "dark Samus" og elsker "Samus".

Derfor er det vel logisk å gå inn for å være "Dark Samus" sin nemesis?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Navnet mitt er aslak. Kombiner det med slasl og få aslask!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer dark samus nemesis:
Jeg likte Metroid Prime da gjør det fortsatt men nå angrer jeg "litt".
Klarer aldri å tenke fremmover

Skulle jeg ha endret nicket mit vile det blit en av følgende anji, :3, eller Volgin.


Nå kom jeg på den originale historien!

Vel ja som nevnt over jeg likte MP3 gjør det fortsatt men nokk om det:
grunnen til nicket mitt er fordi jeg hater "dark Samus" og elsker "Samus".

Derfor er det vel logisk å gå inn for å være "Dark Samus" sin nemesis?

Høyst ulogisk, du burde holde deg til din originale historie^^
Neida, jeg skal ikke kverdulere
:D <3<3<3
  • 0
  • KlM
  • KlM
Gjett tre ganger...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Gjett tre ganger...


Kan det være att du heter "Kim"?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat nå bruker jeg et Nick jeg syntes er helt hysterisk latterlig xD
Det var min mor som sa dette til meg en dag, og jeg holdt å krepere av latter. Helt fantastisk engelsk xD
Square Enix.
  • 0
Siterer KlM:
Gjett tre ganger...

Det er fordi du heter Dragonfly og er et av -97 kullet.
Mitt, Heretic = Hedning. Ordet er en sang til bandet Slipknot (The Heretic Anthem) og er aktivt brukt i Halo spillene hvor Heretics er en gruppe med Covenants som er en motstandbevegelse mot sitt eget folkeslag sin styring og politikk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg trengte et nick til WoW og alle mine vanlige (Mental, Fragmention. osv..) var oppbrukt så jeg fant på thinker, men det var også opptatt, så jeg la inn en skrivefeil. Nemlig "c"en og da funka det
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Det stammer rett og slett fra Halo: Combat Evolved. Når jeg og noen kompiser spilte på multiplayer var det alltid navneforslag, etter det jeg kan huske. Jeg het alltid Crazy. Så enkelt...
If you're going through hell, keep going!
  • 0
Det er noe jeg fant på etter å ha hørt på Markoolio. Som er en svensk rapper(?). Syntes det var litt tøft med den coolio'en slengt på. Det var også litt på grunn av at jeg heter det på nettby. Men mest på grunn av kulhetfaktoren
Daylight come and we wanna go home.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!