Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Lan Party: vinterferien 2009


gidder ikke ta meg tid til og søke opp slikt når det sitter personer på dette forumet med informasjonen jeg trenger. Det er vell derfor mange er her, for og hjelpe andre?
-Jørn Hammerø-
  • 0

.. hadde vært utrolig kult å ha deg på LANet, men å besøke venninnen din er absolutt er godkjent unnskyldning
  • 0
Folkens..
Det nærmer seg..
Så, dersom du er interessert i å være med (som jeg håper mange er) vennligst skriv en mail som etterspurt tidligere og meld deg på! Det er utgifter, og inntektene er usikre, så dersom ingen faktisk melder seg på ser jeg liten logikk i å risikere utgifter uten at LANet finner sted slik det skulle.
Håper dere har forståelse for dette.
  • 0
Dette høres sweet ut!

Mne kanskje litt farfetchd.(EHMDHE)
Men dere trenger ikke et band til å sparke i gang eventen? hoho, vi er jo selvfølgelig hardcore gamere også, men u know. for underholdningens skyld.
Flere kulturelle likheter ville blitt trukket sammen Spill, musikk.

Awsome awsome
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
Hva er det folk kommer til å spille tru ^^
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det lurer jeg ærlig talt også på Andzel..
det skal jo være LAN.. så da bør man (flere) spille det samme - men hva? Ja, det er et fullverdig spørsmål.
Track Mania er foreslått. Har du andre foreslag, kom med dem.
Selv om jeg ikke er særlig keen på det, så er jo CS utvilsomt sterk kandidat på alle LAN
  • 0
Jeg kommer helt sikkert til å spille Red Alert 2 - 3 kanskje med noen vis noen vil det. Men jeg veit ikke helt om jeg skal på lanet enda da .

CSS begynner jeg å bli så lei av.

Men track mania er gøy men ikke i lengden.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Sende mail må

Siterer Andzel:
Hva er det folk kommer til å spille tru ^^


Cod 4 og 5 kommer sikert til å blis spilt en del Battlfield 2142, 2, kanskje vietnam og 1942 blir sikkert spilt.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Mulig at jeg stiller opp på dette, hvis jeg har tida ja
  • 0
Kommer det noen tips/pakkeliste om hva vi burde ha med oss? Slik som sovepose ektra klær o.l? Og blir det micro der, sån at vi kan ha med micro mat
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Sovepose er jo valgfritt, men hvis du har planer om å sove der er det jo å anbefale. Micro? Hmm har glemt om det var en der, men hvis ikke - tar jeg med min; så det skal nok være micro der ja
  • 0
Tok meg litt frihet til å (låne) pakkelista fra TG 2006 Husker fra mitt første lan at jeg virkelig trengte en pakkeliste så til dere som er litt usikre ta en titt her:


Dette er det som er anbefalt minimum
2/3 bukser/treningsbukser
2 Gensere
3 T-skjorter
5 boksere
6 par sokker
2 par sko
Varme klær
1 jakke
1 Lue
1 par hansker

Mat/Drikke
Rett i koppen
(min)4kg godteri
Noen brusflasker/brusfat
Mye vann/juice
Div mat som: Baguetter, rundstykker, 'holdt it', Gorby's, Brød, Boller.
Potetgull
Pizza
Frukt
SUNT (..I store mengder!)
Pålegg, til brødet.
Saft

Pc/Tilbehør
Pcen
Mus
Musematte
Hodesett
Skjerm
Nettverkskabel (helst/minimum 5 meter)(Helst flere også)
Ekstra PC-deler
DVD-Plater
Spill
Ekstra med kabler
Skjøteledning med nok uttak til alt strammelet du har med
Tastatur
Skriver
Skanner
Filmer
Nettverkskort
Ekstra med kabler
Strømkabel, monitorkabel, lydkabler og andre kabler som trengs.
Joystick
Disketter
Ekstra med kabler
Windows installasjonscd, backupcd etc.
Webkamera

Totalett saker
Tannbørste
shaving-utstyr
Såpe
Deo
Parfyme
Flere håndkler
Tannkrem
Tanntråd?
Munnskyld?
Voks/andre former for ting til å gni inn i håret.
Shower gel

Diverse
Poser/bagger til å ha møkkete klær i(?)
Pute (flere?!)
Sovepose/dyne
Madrass
Noen form for ID
Penn og papir
Kamera/videokamera, Veldig godt å ha!
Mobil+Lader
Medisin
Ørepropper/Hørselvern
Verktøy til å 'fikle' med pcen.
Penger, penger og atter penger. (Viktig!)
Billetten
Stol (en konfortabel en)
Ducktape hvis du har med en kamerat og litt fantasi.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Kult hehe, men jeg tror virkelig ikke at dette er nødvendig
Husk at dette er et betydelig kortere og mindre LAN.
  • 0
I know men det står mye nyttig der da Mye der er bare overdrevet, men mye av maten og pc utstyret som står der er jo ganske nyttig.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Er det en aldersgrense eller er gjelder det bare for "crew"?
Blue letters goes here
  • 0
Aldersgrensen gjelder bare crew.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hørtes jævlig kult ut!, hadde det ikke vært for at jeg bodde ett stykke unna hadde jeg slengt meg på med engang!, Dette er supert at er fått til!. jeg mener Gamereactor's folk burde møtes utenfor forumet noen ganger også!. Skape ett gamer miljø!. Viktig å finne andre som brenner like mye for spill som det mange her inne gjør!

Supert!!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Attention!
Vi har bestemt oss for å sette en frist for påmelding. Dette grunnet at vi er nødt til å ha litt forutsigbarhet når LANet nærmer seg - blant annet med tanke på innkjøp og compoer.
Fristen for påmelding er: Mandag 9. februar!

Håper mange flere ønsker å komme! Alle - GR bruker eller ikke - som ønsker å game med andre er velkomne.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Begynte og lure på denne pakke lista når jeg leste opp skriver og skanner. Hva skal man i det hele tatt på noe lan med dette utstyret 0.o
-Jørn Hammerø-
  • 0
Jeg ville si noe som:
- pc med nødvendig utstyr. (høytalere er ikke nødvendig f.eks.)
- tannbørste og andre toalettsaker.
- kanskje et skift (ingen dusj tilgjengelig forresten)
- sovepose, eller noe å sove på/i hvis du vil
- diverse mat og drikke du måtte ønske (vi kommer nok forresten til å ha en matbod der vi tilbyr salg)
  • 0
Bare for å gi dere et tips. Det burde være påbudt å bruke headsett. Ellers så kan det bli jævlig mye unødvendig bråk og annet styr.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Bare for å gi dere et tips. Det burde være påbudt å bruke headsett. Ellers så kan det bli jævlig mye unødvendig bråk og annet styr.
Det regnes vel egentlig som en selvfølge.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Missing Avatar
  • H3LM
Bor 1 time unna Oslo, men får se om jeg får presset dette inn i kalender'n
Donde esta la Biblioteca?
  • 0
Siterer Strategist:
Det regnes vel egentlig som en selvfølge.

Jepp, men jeg har også erfaringer om at alle ikke tar det som det. Jeg bare avdvarer litt
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!