Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken by er styggest?


Siterer The xbox 360 guy:
Verden: New York (er ikke bymenneske, den byen ser helt... nei...)


New York er en flott by det. Ren og fin(deler av byen ihvertfall).

Oslo er den styggeste byen jeg har vært i, også har man jo det lille tettstedet Rognes(der Marit Bjørgen er fra). Seriøst uglyeste plassen jeg har sett. Der er det så stygt at kråka flyr på ryggen.
Heihei
  • 0
Oslo er variert. Du finner steder som minner om grå sovjetbyer og du finner steder som minner om overklassestrøk i Paris. Du finner rufsete uteliggere og smakløst kledde prostituerte, men også folk som er kledd i det siste av haute couture fra Milano og regelmessig spiser på La Bagatelle. Hvor ellers i landet finner man en slik spennvidde? Oslo er den norske byen som har flest kontraster og mest takhøyde, resten av Norge er til sammenligning (nå kommer det en generalisering) et ensartet konfirmitetshelvete der man fort blir fryst ut av det gode selskap om man er litt annerledes.
  • 0
Skien

Fabrikk by, wohoho
Blue letters goes here
  • 0
Oslo, uten tvil
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer sirupkaramell:
Bergen


Du må dø.


Hva er stygt med Bergen?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Bergen


Ditto
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Zook:
Citerer sirupkaramell:Bergen



Du må dø.



Hva er stygt med Bergen?


En grå by, regner hele tia joo!
  • 0
Siterer Zook:
Du må dø.


Du må dø, som sier folk må dø hele tia En annen relativt stygg by er Kongsvinger, min hjemby. Billige skoler, stygge gamle hus og så mye dop at det nesten renner ut av veggene på husene( ) er ikke oppskriften på noen pen by Kongsvinger blir faktisk kalt "Den hvite by" av noen, siden det er så mye hasj og drit der
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer sirupkaramell:
En grå by, regner hele tia joo!


Tja. Den er i hvert fall fin om sommeren!
You're sleeping over, right?
  • 0
Ok, Bergen er ikke så værst egentlig
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Bergen


Bergen er i grunnen en av de få norske byene jeg liker. Oslo liker jeg fordi det er den eneste byen i Norge som kan (til nød) gå under kategorien "storby". De fleste byene i Norge er ganske kjipe, syntes jeg.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Bergen


Bergen er jo kjempefin, i regn også! Man kan jo ikke si den er stygg vel?

Men jeg er helt enig i Oslo...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
moss det stinker... holdt på å bli kvaalt
Flaks er ubevisst dyktighet
  • 0
Fredrikstad. Ikke på grunn av utseende, men den stygge dialekta. . Fredrikstad dialekt er nok den styggeste i hele Norge, og slår tom. trønderdialekta ned i støvlene når det kommer til stygghet.
Også er det de irriterende FFK-patriotene. Ikke at jeg har noe imot FFK, men er FFK virkelig det eneste de kan skryte av? Vimpler på hvert eneste forbanna hus. Vet ikke om det er noe å skryte av i det hele tatt
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
jeg tror verdens styggeste by ligger i brasil eller noe, det er store deler av befolkningen der som er fattige og ikke har råd til vedlikehold. så jeg hvet ikke hvem by men det er sikkert en by som ligger i fattige land.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!