Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]


Du får et toalett, men rompa di blir limt fast og du kommer deg ikke løs.

Nå har jeg fått en TV, en data og en søppelbøtte på rommet. Og nå ønsker meg et toalett selv der jeg ikk kan bli limt fast eller bitt av noe som kommer opp fra toalettet.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Du får et nydelig toalett til å ha på rommet ditt. Det er kamuflert som en kontorstol. Det passer jo utmerket til din nye data. Aberet er at nedskyllingsfunksjonen er litt defekt. dvs at du kun kan trekke ned urin og og vanlige kabler(dritt, møkk el avføring om du vil), dermed må du bruke den nye søppelbøtten til egen dopapir-oppsamler. Siden det til stadighet er utedo-lukt som kommer sivende ut fra rommet ditt, Blir signalet til det nye fjernsynet ditt svært dårlig. Du får bare inn møkkakanaler, hvor de bare dritt på programmet.

Jeg ønsker meg 1. April uten spøk og fanteri.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Neste 1. April glemmer alle at det er 1. April, men kommer på det neste dag og holder på med all spøken og fanteriet, da.

Jeg ønsker meg en flygende ordliste.
  • 0
Den flyr i hodet ditt så du dør.

Jeg ønsker meg revolusjon.
  • 0
Revolusjonen skjer, men så skjer 2012.

Jeg ønsker meg 2013
  • 0
I forberedelser til 2012 fryser du deg selv ned, og går med det glipp av hele 2013.

Jeg ønsker at vinteren går over fort, sånn at vi kan få sommer igjen.
''eh'' - Link
  • 0
Vinteren går over fort, men det gjør sommeren også og så kommer det en vinter som varer leeengeeeeeeeeeeeee.

Jeg ønsker meg en snodig dings ved navn Strünkænfoik som maserer mobiltelefonen.
  • 0
du får to Strünkænfoiker men de transformerer seg og maserer deg til ryggen din knekker å du dør
jeg ønsker meg ingen ting
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Først får du ingen ting, men så kommer det en fyr å ringer på og gir deg en ting så da fikk du en ting!

Jeg ønsker meg en svimmel pappegøye med 3 i promille. Han skal hete Kælle og han skal bo i en motor på en penis forlenger.
  • 0
du får en svimmel pappegøye som fly å kræsjer i et tre og blir begravd i sparm av penisforlengern
rip kalle rip sto det med sperm

jeg ønsker meg et ekstra hode 2 eksdtra bein ingen armer og vinger
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Du får det som du vil, men du vil angre snart, for man kan ikke GÆIME UTEN ARMER FOR F!!

Jeg skulle ønske at skoledagen gikk fortere!!
''eh'' - Link
  • 0
Den går litt for fort, så det ender opp med at det går så fort at du mister all kontroll på innleveringer og prøver. Du vil bli fastkunde hos NAV

JEg ønsker meg en liten voffvoff
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0
Du får en liten voffvoff. Synd at det ikke er hva du trodde det var. Her på godt norsk er det en hund, men ånden som oppfylte ønsket ditt var russisk. I Russland er voffvoff Stalin i sadodrakt og pisk sammen med en grizzly bjørn. Enjoy

Jeg ønsker meg at tannbørsten kunne vært på rommet akkurat nå. Vil ikke gå til badet for å pusse tenner... ^^
Spis opp maten din!
  • 0
Den er på rommet, men Advarsel kommer og tar den.

Skulle ønske alle visste hvem, advarsel er.
  • 0
Alle får vite hvem , advarsel er. Synn at alle glemmer det etter 6,32 sekunder

Jeg ønsker meg en kverulant som ikke greier å kverulere saklig.
  • 0
Du får en kverulant som ikke greier å kverulere saklig. Han greier heller ikke å kverulere skikkelig, og det blir mer trolling og flaming ifra han. Han snakker om hvor homo du er når du bruker sandaler og sier at du er en idiot som ikke vet hvordan man tenker når du setter han i sjakk i sjakk. Han kommer stadig med vitser om hvordan han gjor din feite mor på bussen og at du er adoptert, noe som gir deg varige psykiske problemer. Det ender opp med at du skyter jævelen, og du blir satt i fengsel på livstids, uten noen å kverulere skikkelig med.

Jeg ønsker at jeg noen ganger drømmer om ost.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer Dead Gamer:
Du får en kverulant som ikke greier å kverulere saklig. Han greier heller ikke å kverulere skikkelig, og det blir mer trolling og flaming ifra han. Han snakker om hvor homo du er når du bruker sandaler og sier at du er en idiot som ikke vet hvordan man tenker når du setter han i sjakk i sjakk. Han kommer stadig med vitser om hvordan han gjor din feite mor på bussen og at du er adoptert, noe som gir deg varige psykiske problemer. Det ender opp med at du skyter jævelen, og du blir satt i fengsel på livstids, uten noen å kverulere skikkelig med.


Håhåhå, den var drøy!

Du drømmer om ost, men etter hvert så forandrer osten seg til en zombie mikke mus som liker hjerner med tacokrydder. Du begynner å løpe men han tar deg lett igjen siden han har enhjørning

Jeg ønsker meg et tiltrekkende hodeplagg.
  • 0
Du får en mangnet til å ha på hodet. Når du tar den flyr alle metallgjenstander i 1 mils omkrets mot hodet ditt.

Jeg skulle ønske jeg var epic.
  • 0
Siterer PerPenger:
Du får en mangnet til å ha på hodet. Når du tar den flyr alle metallgjenstander i 1 mils omkrets mot hodet ditt.

Jeg skulle ønske jeg var epic.


Ønskegudene hører det de tror er et ønske om å være ''en p***'', og sånn gikk det.

Skulle ønske jeg ble fotballproff over natten!
''eh'' - Link
  • 0
  • Solx
  • Solx
Du blir en fotballproff over natta, og dagen etterpå selger foreldrene dine deg til et russisk fotballlag, og der med blir du russlands beste fotballspiller, samtidig som du aldri kan komme tilbake til Norge fordi du slo landslaget vårt så å si alene

Ønsker meg ei ildflue som IKKE kan tenne på ting!!
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Fluen du får kan riktignok ikke tenne på ting. Den tenner nemlig på deg. På en insekt-erotisk måte. Siden du liker å sove naken, med lett sprikende ben, flyr ildfluen inn i din anale lukkemusklatur. Når den flyr ut igjen, har den fått på seg litt av ditt DNA. Uheldigvis for deg, lander den på et lik som nylig har blitt funnet i nærheten av der du bor. Siden avdøde nå har spor(du ligger i politiets arkiver, siden du ble tatt på fersken mens du stjal et halvt snes bananer for tre år siden) fra deg, blir det antatt at du hadde et seksuelt forhold med denne personen, før du drepte vedkommende på svært smertefullt vis. Siden ingen andre beviser blir funnet, Blir du fengslet i 13 år.

Jeg ønsker meg en overbuljongterningpakkmesterassistent.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det blir meg, men jeg krever usannsynelig høy lønn, som du selvfølgelig betaler.

Jeg ønsker meg en desperado.
  • 0
Den dreper deg.
Jeg ønsker meg en biff, som er litt stekt, men bra stekt og ikke kokt.
  • 0
Den dreper deg.
Jeg ønsker meg en Skje-te.
  • 0
Den dreper deg.
Jeg ønsker meg noe som ikke dreper meg, men som heller vier alt for å holde meg i live.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!