Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]


Siden det var litt forvirring, får du både tre geiter samt tre tre-geiter. Du får også et stømmførende trekkspill i tillegg til et elektrisk trekkspill.

Du kjenner straks at du må på do. For å slappe ekstra av, tar du med deg trekkspillet ditt.du liker jo å spille en liten trall mens du koser deg på do.. Akkurat når kabelen din henger ut fra ræva, og samtidig berører vannflaten i do, innser du at du har tatt feil trekkspill. Store mengder strøm går gjennom kroppen din. Strømmen er så kraftig at huset du befinner deg i, tar fyr.

Dermed løper du utenfor huset, hvor akebrettet ditt befinner seg. Raskt fester du geitene(som er passende trekkdyr) til akebrettet, og kommanderer dem til å evakuere. Ingenting skjer. Du innser at du har festet Tre-geitene til Akebrettene, mens de tre geitene befinner seg fastspent til sengen din inne på rommet ditt(!).

Jeg ønsker meg noe Neo geo-greier.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Siden det var litt forvirring, får du både tre geiter samt tre tre-geiter. Du får også et stømmførene trekkspill i tillegg til et eletrisk trekkspill.

Du kjenner straks at du må på do. For å slappe ekstra av, tar du med deg trekkspillet ditt.du liker jo å spille en liten trall mens du koser deg på do.. Akkurat når kabelen din henger ut fra ræva, og samtidig berører vannflaten i do, innser du at du har tatt feil trekkspill. Store mengder strøm går gjennom kroppen din. Strømmen er så kraftig at huset du befinner deg i, tar fyr.

Dermed løper du utenfor huset, hvor akebrettet ditt befinner seg. Raskt fester du geitene(som er passende trekkdyr) til akebrettet, og kommanderer dem til å evakuere. Ingenting skjer. Du innser at du har festet Tre-geitene til Akebrettene, mens de tre geitene befinner seg fastspent til sengen din inne på rommet ditt(!).
.


Veni, vidi, avicii
  • 0
Du får neo geo greier du skal ta en nærmere kikk og pang! Neo geo greiene dine eksploderer så du dør!

Ønsker meg mat.
"Doh!"
  • 0
Du får akkurat den maten du ønsker deg. Desverre spiser maten seg selv opp før den spiser deg.....

Ønsker meg beats
Veni, vidi, avicii
  • 0
Du får deg Beats, og de er helt fantastiske... Du spaserer nedover kaien, en fin påskedag. Musikken som strømmer inn i øregangen er så nydelig klar og magisk at ørevoksen nærmest renner ut. Etter en stund ser du at det er en gutt som vinker vilt med armene i din retning. I pausen mellom to sanger, hører du at han skriker " Se opp". Nølende gjør du akkurat det. Uheldigvis for deg har du munnen delvis åpen, mens du prøver å finne ut hva som foregår over hodet ditt. Det er nemlig en stor måke-ansamling rett over skallen din. Samtlige av måkene er midt i et synkronisert avføringsrituale. Store mengder av denne kroppstempererte guffen havner i ditt munn og kjakeparti.

Du får sjokk og besvimer. Like etterpå kommer det en person gående. Denne 30- år gamle herremannen (la os for enkelthetsskyld kalle han for Birk E. Dahl) Tror straks at du trenger munn til munn behandling. Væsken som befinner seg i ansiktet ditt, skremmer ikke denne mannen. Han tror nemlig det er en mannlig kroppsvæske, som han setter stor pris på. Når han presser leppene sine ned mot dine, og samtidig slikker i seg det meste av "godsakene" finner han ut at han har tatt feil. Dermed finner han en Webkameraledning som han har i lommen sin. Han begynner å kvele deg med ledningen, mens han skriker(med stavangerdialekt) "EG SKA DREBA DEG"

Jeg ønsker meg et påske- egg
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Du får ikke påske-egg siden det ikke er påske




Jeg ønsker at battlefield 3 bli lansert i morgen.
mah boi
  • 0
Du får BF3 i morgen, men det er en uferdig beta, som er så uferdig at du blir sykt skuffet siden du ikke vet at det er en beta, at du tar selvmord.

Jeg ønsker meg en banan.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du får en banan, men det var visst bare en dildo som lignet veldig


Jeg ønsker meg et godt svar!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du får et godt svar, men det innebærte ingenting siden du aldri spurte om noe.

Jeg ønsker meg masse penger!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du får masse penger, falske penger.

Jeg ønsker meg en sko, uten baktanker
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du får en sko men, du oppdagger at skoen er laget av falsk skinn fra den russiske mafiaen og må desverre levere den tilbake ellers tyr det til bråk og bråk vil ikke RockFuzzEleven ha noe av?

Jeg ønsker at Batmann slår supermann i hue med en diger spade og at han blir innlagt på et sykehus nede i Atlantist
  • 0
Batmann prøver å slå supermann i hodet med en spade. Men spaden brekker og superman puncher batman så hardt at han roterte for fort rundt jorden at han ble sendt tilbake til steinalderen og kommer aldri tilbake...



Jeg vil ha en Poptart
mah boi
  • 0
Duck Song får en Poptart men oppdagger at den innholder noe veldig mystisk og rart den, innholder nemlig en del hårballer som Nyan Cat har lagt igjen etter at hun spydde på den. Duck Song oppdagger også at han må veldig på do etter at han spiste Poptarten og oppdagger at Bæsjen (Sorry for ordbruket) har en regnbuefarge.....

Ducksong Roper JiPPPI!

Jeg ønsker meg Nyan Cat!
  • 0
Du får Nyan Cat, men Nyan Cat holder aldri kjeft og du dør til slutt av døvhet og psykiske problemer

Jeg ønsker meg en hasjplantasje og en hasjpipe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tror ikke du kan dø av å være dø og psykotisk.

Du får en hasjplantasje, men bestemora de tror det er vanlige potteplanter, og deler ut plantene til folk på aldershjemmet. Lykke til med å få de tilbake.

Jeg ønsker meg 42 heliumsballonger.
  • 0
Ballongene drar en "Hindenburg"

I wish bitchezz
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Bitchene var gutter, men du fikk de gratis-

Jeg ønsker meg en syk mac.
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Du får en syk mac, som har hodepine og svimmelhet og vil derfor bare sove og slappe av.

Jeg ønsker meg en bil.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du får en bil og kjører rundt som om det var Gta. Plutselig så kommer du så vidt borti en politibil. sekfølgelig begynner politiet og rage og starter og skyte deg til du dør....



Jeg vil ha frozen yoghurt
mah boi
  • 0
Du får Frozen Yoghurt men oppdagger at denne Yoghurten har blirt impotert fra Atlantist av noen gale forskere og den smaker delvis møkk og det ender opp med at du får diare.

Jeg ønsker meg Ba0t Is
  • 0
Du får Ba0t is, men den var infisert av et virus som forvandlet deg til en zombie-lignende kreasjon som var unaturlig glad i menneskekjøtt og smitter alle den berører.

Etter noen år ble hele verden infisert, utenom alle brukerne på GR (med unntak av draxi)

Jeg ønsker meg en frisk tomat
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du får en frisk tomat importert fra cuba uheldig vis så ble det forvekslet med en tomatliknende dop som er livsfarlig. Du spiser det og dør.



Jeg vil vinne i lotto på Lørdag
mah boi
  • 0
Du vinner i Lotto, men det gjør også resten av Norge og du får bare 20 kroner.

Jeg skulle ønske jeg kunne snakke og forstå polsk.
"Objection!"
  • 0
Du lærer deg polsk og snakker med noen polakker. Du ender opp som en snekker og får aldri tid til å game. En dag så pusser du opp et gammalt hus og det raser sammen og du dør. Ingen vet hvem du er lenger pga at du skiftet personlighet og dermed står det på gravsteinen at ingen visste hvem du var og ingen brydde seg.


jeg ønsker at jeg vinner 50 tusen på skrapelodd
mah boi
  • 0
Du får de 50 tusen men siden du aldri sa hva du ville ha 50 tusen av så får du 50 tusen atombomber levert fra lufta direkte på huse ditt

Jeg ønsker meg GTA: San Andreas!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!