Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]


Du får de samme alkoholprisene her som i Danmark, men så blir du gruppevoldtatt av en kenguru og en struts.

Jeg ønsker meg en god natts søvn.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Du får en god natts søvn. Stakkars deg, en god natts søvn innebærer minst 7 timer med søvn. Du går glipp av all spillinga du hadde tenkt og du sørger resten av dagen.

Jeg ønsker meg et ødelagt ønske.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Du får et ødelagt ønske. Dessverre er det så ødelagt at det blir et fiksa ønske. Noe som betyr at det er et annet sitt ønske. Dette ønsket du fikk takket være ditt ødelagte ønske var fra en sucidial person som ønsket at han skulle dø en pinefull død. Noe du gjør.

Jeg ønsker meg at jeg hadde mange flere bokser med Mountain Dew igjen!
  • 0
Du ønsker og du ønsker, men får ikke. Du tørster i din ventetid, og vi blir alle veldig triste.

Je ønsker mei ein gardskjærring, eller sau. Et fett.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Du får sauen din, men det viser seg at den har et livsfarlig virus som dreper deg og alt innenfor 5km

Jeg ønsker meg en japansk maid jente som kan hjelpe meg å vaske huset vær dag.
  • 0
Du får en japansk maid. Hu vasker og hu vasker, hu går lei og drukner seg i sitt i eget oppvaskvann. Du blir beskyldt for mishandling. Så du er på flukt resten av ditt liv, trist.

Jeg ønsker meg noe kult, som jeg ikke kan skades eller dø av.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Du får en dominatrix som piner deg for resten aV ditt liv, du begår derfor selvmord når sjansen viser seg.

Jeg ønsker at jeg var levende inne i gta 5 og at folk kunne spille som meg
  • 0
Du blir en av de spillebare figurene. Etter gjentatte ganger med heftig bilkjøring, ser du deg lei av døden. Du trygler og trygler, og ender opp som en katolsk prest i spillet.

Nå ønsker jeg meg hva som helst, uten konsekvenser.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
For å spesifisere dette ønsket, får du en klokke som du ved hjelp av en knapp kan angre og gjøre om så mye du vil (Timmy Turner style). Du finner ut at du skal bruke denne på fest, for å kunne drikke maksimalt. Men på et tidspunkt blir du så wasted at du glemmer å gjøre om. Du våkner opp dagen etter med tidenes Hangover, og innser at klokken er borte uten å vite hvor den er.

Jeg ønsker meg et friår.
  • 0
Du får deg det friåret og er veldig fornøyd. Men når du må begynne igjen, så eier du ikke lyst lenger og dropper ut. Uten skole så får du ingen jobb, som igjen fører til ingen penger. Du ender til slutt opp på gata som tigger. Og livet ditt ender av at noen rumenske tiggere blir sinte fordi du får mer penger enn dem.

Jeg ønsker meg evnen til å materialisere meg hva enn jeg ønsker!
  • 0
Du lager et treglass, som også på magisk vis er iskaldt støtt. Du kan bare helle på vann, og nyte livet. Men du setter en lang flis i halsen og kveles, du dør få minutter senere.

Jeg ønsker meg dødens skjebne.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Ønske ditt går i oppfyllelse og du får dødens skjebne. Men siden det ble litt sur med disse ønskegreiene, så endte det opp med at du fikk døden som skjebne. En liten feil førte til at du fikk akkurat det du ville, bare på en annen måte en du hadde håpet.

Jeg ønsker meg et bastard-sverd laget av valyrisk stål!
  • 0
Du får det, men går berserk men du leker Star Wars. Du får ved en feil tragisk nok et lite kutt over halsen. Du blør ihjel.

Jeg ønsker meg tidenes ønske uten død eller twister som følge.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
det går ikke for du prøver og break the rule.. så du dør momentant og smertefulldød.

jeg ønsker meg en smurfe cd signert av Neil Patrick Harris.
  • 0
Du får det, men ikke før du får sagt noe blir du blasta hodet av, og kicksparka rundt 360 grader. Mens hodet ditt ender i et(mye) piggtråd som kutter og river i det til det råtner, yo.

Ønsker meg noe som ender saklig. En teddybamse.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
du for bamsen men du må gjennom en flyplass i USA.. Du bli mistenkt til å være en terrorist siden du har med en bamse hele ender med SWAT team som skyter deg i hode og T-bager deg og sier: ``Dip dip potato chip``

Jeg vil egentlig ha en pose med potetgull jeg!
  • 0
Det får du, du blir feit, og dør av ditt eget magefett.

Ønsker meg ingenting, så noen andre kan bare ønske seg noe for meg. Gjette hva jeg tenker på.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer alebre95:
pupper


Nesten, bare nesten. Nei, tenkte ikke seksuelt. Lar noen andre få ødelegge ønsker nå. Føler meg på kanten til slem her jeg sitter.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer alebre95:pupper

Nesten, bare nesten. Nei, tenkte ikke seksuelt. Lar noen andre få ødelegge ønsker nå. Føler meg på kanten til slem her jeg sitter.


ja men jeg ønska det for deg!

Lagt til 2013-07-30 23:55:
the damaged have all ready been done!
  • 0
Jaja, ødelegg et ønske om pupper. Lykke til.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Jaja, ødelegg et ønske om pupper. Lykke til.


se for deg bestemoren din... just without clothes..... my work here is done..


hmmm jeg ønsker meg en ponni
  • 0
Digger puppene til bestemor. Akkurat passe, samtidig henger de ikke veldig. TULLA.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Du får deg en ponni, siden du er lidenskapelig opptatt av slike kortvokste dyr. Du utfører straks en helsesjekk av dyret. Insimineringen byr på litt problemer siden du ikke har noen form for glidemiddel. Å presse hånden din inn, går heldigvis litt lettere etter en omgang ned din berømte "oral pleasure". Uheldigvis for deg treffer du ponniens g-punkt, da du støter litt for mye frem og tilbake. Det resulterer i en ponni som sparker vilt rundt seg i vellyst. Beklageligvis treffer den deg i bakhodet ditt. Du blir hjernedød. Samt at du må bruke bleier resten av livet.

Jeg ønsker meg en enhjulsykkel.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg ønsker meg en enhjulsykkel.


Du får en enhjulsykkel, men du faller mens du bruker den. Du dunker hodet hardt i bakken, og må sitte i rullestol resten av livet.

Jeg ønsker meg at noen kommer til å lage 'Sly Cooper 5'!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!